Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Jantje's pro ceed

Aanbevolen Berichten

• Reacties 102
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Ik durf het bijna niet te zeggen.

Maar ik met mijn zomerbandjes... hmmm (HELP) dit gaat me de kop kosten... lol

Ik kwam niet weg en moest aangeduwd worden en mijn buurman met winterbandjes ging zo weg en trok me eruit.. :(

Sorry jongens... maar die gasten met winterbanden doen het hier met 40cm sneeuw toch wel erg goed.. :(

Geplaatst
haha chrones toch.. Ook met zomerbanden heb ik nog niet vast gestaan maar goed.

Ja, maar jij bent ook de improved Jantje 2.0!!

Geplaatst
haha chrones toch.. Ook met zomerbanden heb ik nog niet vast gestaan maar goed.

Ik voelde me wel lullig.. en wat blijkt de Venga dan zwaar te zijn hahaha... ik hoorde die gasten lullen.. JEZUS dat ding druk je niet even weg... :x;)

Toen hebben ze een stukje getrokken en was los.. ik zet hem nooit meer daar.. lag een dikke laag ijs onder :D mijn moeder moesten we er ook al uitdrukken.

En al helemaal niet praten over mijn vader met zijn Kia Cerato... lol... "IK HEB GEEN WINTERBANDEN NODIG, KIJK MAAR"... en vast zat die na 10cm.... ;) lol

Maar lag hier puur aan het strooien.. de zout was op.. grrr

Geplaatst
Ja, maar jij bent ook de improved Jantje 2.0!!

ja ik zag groen van jaloezie dat iedereen winterbanden had.. dus daarom maar groen.. Volgend jaar blauw omdat ik me blauw ga betalen als er volgend jaar 2 nieuwe bandjes om moeten..

Geplaatst

Zo vandaag officieel afscheid genomen van mijn Kia Dealer, Ondanks dat het collega's zijn ben ik helemaal klaar met ze.

Ik had vanochtend een lege accu.. Heb gister 340km gereden en hun antwoord is doodleuk: Dan rijdt u te weinig kilometers met de auto.

Hallo, het is een benzine auto die na iets meer dan een jaar op 35.000km staat, hoezo te weinig kilometers???

Afijn, anwb erbij via de kia wegenwacht service en de auto aangesleept ivm het isg systeem.

Vandaag bij een andere kia dealer, na een accu test en in overleg met kia nederland een nieuwe accu erin gezet.

Over 2 weken gaat de auto daar een week heen voor een onderhouds beurt, reparatie/vervanging bestuurders stoel, nieuwe airco condensor, het steeds maar terug kerende EPS lampje en het gezeik met de radio.

Ik hoop dat deze dealer een stuk beter gaat bevallen en vooral dat alle problemen nu een keer weg blijven want hier koop je helaas geen nieuwe auto voor. In andere woorden: De auto rijdt super lekker en bevalt opzich harstikke goed, alleen die dingen bederven het plezier toch wel helaas.

• 3 weken later...
Geplaatst

Auto is bij Kia Van Voorden geweest.

Resultaat zeer positief!

- Radio functioneert weer goed

- Airco condensor is vervangen

- De bougies zijn vervangen (moest bij de beurt) en het inhouden is nu ook weg

- Accu is door gemeten, was goed maar mocht het nog een keer gebeuren gaat er toch een nieuwe accu in

- kapotte bestuurdersstoel bekleding is contact over opgenomen met kia nederland voor hoe ze dit mogen oplossen.

Al met al voor de eerste keer een hele positieve ervaring opgedaan met een kia dealer

• 1 maand later...
Geplaatst

Helaas ben ik nu ook de lul.. Kras van een 25cm op me rechter achterkant.. Aangifte gedaan bij de politie met een meer dan vermoedelijke dader.. We gaan kijken wat die er aan gaan doen, heb erbij vermeld dat ik het binnen een maand anders zelf wel oplos

Geplaatst

Helaas ben ik nu ook de lul.. Kras van een 25cm op me rechter achterkant.. Aangifte gedaan bij de politie met een meer dan vermoedelijke dader.. We gaan kijken wat die er aan gaan doen, heb erbij vermeld dat ik het binnen een maand anders zelf wel oplos

Boze Buurman ?

NB Tijd voor de lentebandjes :wink:

Geplaatst

Boze Buurman ?

NB Tijd voor de lentebandjes :wink:

Nee ik/wij hebben een heel sterk vermoeden wie het gedaan heeft. Ik was carnaval vieren bij een vriendin van mij die in scheiding ligt en die begon gister ineens heel raar te doen tegen haar via sms.. Toen wij bij haar thuis aankwamen was de kras er.. Dus in mijn ogen heeft die jongen zichzelf heel erg verdacht gemaakt, maar het wachten is op de politie.

Geplaatst

Het is dan zover. De Kia is vandaag ingeruild op een Toyota. Levertijd onbekend i.v.m. de aardbeving/tsunami in Japan.

Geplaatst

Het is dan zover. De Kia is vandaag ingeruild op een Toyota. Levertijd onbekend i.v.m. de aardbeving/tsunami in Japan.

Toyota wat ?

Geplaatst

Aygo in het WIT! met een zwart dak, geblindeerde ramen, zwarte spiegels en donkere velgen.

Heerejee Jantje, waarom dat ?

Geplaatst

Rij tegenwoordig ipv bijna 40.000km per jaar nog maar een 15/20.000 kilometer per jaar. Aygo is groot zat voor mij, rijdt stuk zuiniger, geen wegenbelasting en ik ben al het gezeik met de kia (ook dingen waar de kia zelf niks aan kan doen) helemaal zat. Ik moest van de week 10x starten voor hij eindelijk is aansloeg en dat is al eens eerder gebeurd en de kia dealer weet niet wat het is omdat hij geen storing geeft. Dat is voor mij helaas de druppel geweest.

Geplaatst

Nou maar hopen dat je ook alle 600 forumposts mee mag nemen naar het aygo forum.;)

Geniet van de kleine bromtol. Die levertijden hebben toch niets te maken met problemen in Japan? Ik dacht dat die to-peu-ci'tjes in het Tsjechische het levenslicht zagen.

Ik hoop het want ik heb geen zin om nog lang te moeten gaan zitten wachten namelijk.

Geplaatst

Tsja... Jantje gaat ons verlaten?? Ik hoop het toch niet..!! Ondanks Aygo ( ik ga) blijf je welkom hier...

Geplaatst

Ik ga proberen om jullie niet te verlaten ondanks de nieuwe auto.. maar de sfeer de laatste tijd op dit forum maakt dat helaas wel een stuk moeilijker.. <_<

Geplaatst

Ik ga proberen om jullie niet te verlaten ondanks de nieuwe auto.. maar de sfeer de laatste tijd op dit forum maakt dat helaas wel een stuk moeilijker.. <_<

Want ?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...