Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
3 uur geleden, zei surfingjohn:

Antwoord van Kia Nederland:

Dank voor de terugmelding. Is zoals we al verwachtten. Wederom EU die het leven weer wat lastiger maakt.

Geplaatst

Ik zit op de snelweg tegenwoordig meestal dan maar met opgetrokken benen achter het stuur. Met mijn knie kan ik dan een heel fijne/kleine beweging tegen het stuur geven wat precies genoeg is om de melding te stoppen (voor een korte tijd). In elk geval hoef je niet constant je handen aan het stuur te hebben...

• 2 maanden later...
Geplaatst
Op 30-5-2025 om 10:03, zei surfingjohn:

Sinds een paar weken krijg ik om de 30 seconden de melding “ handen aan het stuur. Maakt niet uit welke positie ik mijn op het stuur heb. Ben bang dat dit niet bij de instellingen uit te schakelen is?

Zolang ik je het stuur rechts of links boven vasthoud is er geen melding bij mijn PHEV uit 2022

zodra ik mijn handen rechtsonder of linksonder houd ( in mijn geval altijd linksonder lichtjes, dan komt dus ook regelmatig die melding "handen aan het stuur" met een zeer lichte heen en weer beweging is de melding meteen weer weg, maar komt zoals ik mijn stuur op de snelweg vasthoud altijd zich weer netjes ( maar zeer irritant ) opnieuw melden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...