Ton K Geplaatst 22 December, 2009 Geplaatst 22 December, 2009 Eindelijk is het gelukt met de foto's , maar hier is hij dan!! De nieuwe Cee'd Sw X-ecutive 1,6 comf. aut. (kleur- Pewter Beige) Groetjes, Ton Quote
Smart Geplaatst 22 December, 2009 Geplaatst 22 December, 2009 Nou Ton, een mooie auto in een mooie kleur. Gefeliciteerd! Ik vind overigens het stuur in de Cee'd mooier en sportiever dan in de Venga. Quote
Peterrrrr Geplaatst 22 December, 2009 Geplaatst 22 December, 2009 Is een Cee'd niks voor jou ? Heb nog een mooie demo @Ton: mooie wagen !!! Staat ie nu op 15 of 16" wielen ? Quote
Smart Geplaatst 22 December, 2009 Geplaatst 22 December, 2009 Nee, ik vind de Venga mooier, dat dan weer wel. Ach, iedereen z'n smaak. Zet jij het stuur van de Cee'd even over? Quote
Ton K Geplaatst 22 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 22 December, 2009 Is een Cee'd niks voor jou ? Heb nog een mooie demo @Ton: mooie wagen !!! Staat ie nu op 15 of 16" wielen ? Hallo Peterrrrr, Hij staat op 16 inch velgen , en als alles mee zit gaan morgen de winterbanden eronder ( beter laat dan nooit!!) Gr. Ton Quote
Alex VB Geplaatst 22 December, 2009 Geplaatst 22 December, 2009 Hallo Ton, Gefeliciteerd met je nieuwe cee'd SW.. Ziet er goed uit... Persoonlijk vind ik de facelift (In Belgi Quote
Peterrrrr Geplaatst 22 December, 2009 Geplaatst 22 December, 2009 Hey ton, de 16" zijn idd standaard maar ze leken wat kleiner. Zal door de foto komen @ Alex: wat vind jij de minpuntjes dan ? Quote
bigwade Geplaatst 23 December, 2009 Geplaatst 23 December, 2009 Nou Ton, een mooie auto in een mooie kleur. Gefeliciteerd!Ik vind overigens het stuur in de Cee'd mooier en sportiever dan in de Venga. Is een Cee'd niks voor jou ? Heb nog een mooie demo Zeg Peterrrrrrrr, heb jij na ruim Quote
wimkia Geplaatst 23 December, 2009 Geplaatst 23 December, 2009 Gefeliciteerd Ton. Het ziet er goed uit. ook lederen stoelen.... Hoe lang was de levertijd bij je? Ik heb zelf namelijk eind november een vergelijkbare SW besteld en hoop eind januari hem te mogen rijden. Quote
Alex VB Geplaatst 23 December, 2009 Geplaatst 23 December, 2009 @ Alex: wat vind jij de minpuntjes dan ? Hoi Peterrrr, Ik heb het wel over de Belgische uitvoering.. Deze verschilt nl best veel van de Nederlandse volgens mij.. Als ik vergelijk met mijn uitvoering de Sport s.. Dan is de coming-home functie (Die mijns inziens erg handig is)er niet meer.. Net als de electrisch inklapbare spiegels.. (ook verdomd handig). Tevens zie ik het nut (nog) niet in van de Ecodynamcs op diesels.. Er zijn zo ook nog een paar kleine minder belangrijke dingen die ik persoonlijk niet echt leuk vind, maar deze schieten me nu ff niet te binnen... ER moet ook nog gewerkt worden vandaag.. Quote
Relena Geplaatst 23 December, 2009 Geplaatst 23 December, 2009 Gefeliciteerd Ton, Met je mooie Kia het totaal plaatje ziet er goed uit. Groetjes, Relena Quote
Giovanny Geplaatst 23 December, 2009 Geplaatst 23 December, 2009 Het hij ziet er zeker goed uit, zeker voor wat de kleur betreft. Die is heel apart. Nog heel veel plezier ermee. Quote
Ton K Geplaatst 23 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 23 December, 2009 Allemaal bedankt voor jullie positieve en belangstellende reacties wbt. mijn nieuwe Kia Cee'd. Ik heb er ondertussen wel Vredesteijn snowtrac3 winterbanden onder laten zetten. Hij rijd Super!! [ATTACH]566[/ATTACH] ( je heb zo van die gekken!!!!) Quote
bigwade Geplaatst 23 December, 2009 Geplaatst 23 December, 2009 ( je heb zo van die gekken!!!!) Heb je het nou over je auto, die winterbanden, of die sneue man met die golfclub ))))))) Veel plezier met het scheurijzer ! Quote
Ton K Geplaatst 23 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 23 December, 2009 Gefeliciteerd Ton. Het ziet er goed uit. ook lederen stoelen....Hoe lang was de levertijd bij je? Ik heb zelf namelijk eind november een vergelijkbare SW besteld en hoop eind januari hem te mogen rijden. Hallo Wimkia, Nog gefeliciteerd met je aankoop , je zal er geen spijt van hebben. Wat mijn levertijd betreft .. jjja dat is nogal een verhaal. Ik had in aug. de vorige versie van de cee'd sw. aut. besteld bij motorhuis + de Quote
Ton K Geplaatst 23 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 23 December, 2009 Heb je het nou over je auto, die winterbanden, of die sneue man met die golfclub )))))))Veel plezier met het scheurijzer ! Wat denk je zelf, je moet toch gek zijn om zo te gaan staan met een stokkie en een balletje( ook al ben ik het zelf!!!). Quote
bigwade Geplaatst 23 December, 2009 Geplaatst 23 December, 2009 ik probeer altijd wat voorzichtig te zijn met nieuwe leden, vandaar. Later krijg je natuurlijk de volle laag.......haha! Voor zwamverhalen ben je natuurlijk, geheel vrijblijvend, welkom in het clubcaf Quote
Giovanny Geplaatst 24 December, 2009 Geplaatst 24 December, 2009 Ja je moet er maar zin in hebben in deze bittere kou. Of een zee aan tijd? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.