Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Mijn PHEV GT Plus Line heeft een fraaie vloermat met dito logo aan de bestuurder kant.

Wat me echter opvalt is dat deze  mat bij het gaspedaal wat aan de korte kant is.

Er is een afstand , maar vooral hoogte verschil tussen mat en vloer vóór het gaspedaal hierdoor.

Het is me al een paar maal gebeurd dat de hak van mijn schoen over de rand stond en ik bij (plotseling) remmen bleef haken achter de mat.

Aangezien de mat vastgeklikt zit is verschuiven ook niet mogelijk.

Is dat bij andere uitvoeringen van deze mat ook zo? Dit is niet zo veilig in mijn beleving.

IMG_2497.jpeg

aangepast door RobS
Geplaatst (aangepast)

Hier dezelfde mat, maar ook geen problemen met vasthaken. 
Ik heb wel gekeken waar mijn hak staat, maar die staat er een stuk voor. Ik geef gas met de bal van de voet…

zie nu pas dat er nog folie op mijn gaspedaal zit 🫢

IMG_5308.jpeg

aangepast door Inez Best
Toevoeging
Geplaatst
Op 21-7-2025 om 21:31, zei Inez Best:

zie nu pas dat er nog folie op mijn gaspedaal zit 🫢

IMG_5308.jpeg

Haha dan blijft hij wel lekker schoon.  Maar of het echt de bedoeling is😳

• 3 weken later...
Geplaatst

Je wilt niet eens dat die mat "koud" tegen de pedaal zit, aangezien die dan zou kunnen zorgen dat de pedaal niet goed terugkeert naar "stationair".

Geplaatst

Aangezien het gaspedaal aan de onderkant op zijn plek blijft, daar zit het scharnier namelijk, is die kans niet aanwezig.

Geplaatst

Ik weet niet hoe het met dit exacte pedaal zit, maar in veel gevallen ontstaat er een spleet aan de onderkant van het pedaal, als het scharnierpunt toch achter het pedaal zit ipv helemaal aan het onderste deel van de voorkant. En als daar iets tussen komt heb je een probleem.
Vandaar mijn waarschuwing.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...