Bram B Geplaatst 30 Juli, 2025 Geplaatst 30 Juli, 2025 Hallo, Welke versie moet ik nu hebben voor een update van mijn Picanto uit 2021? Ik heb een jaar geleden ongeveer ook een update uit gevoerd en toen had ik MY21 mijn logica er achter was dat 21 voor bouwjaar 21 was. Zie de foto voor waar ik uit kan kiezen en wat ik heb. Ik heb het apparaat-ID weg gehaald aangezien het op een 06 nummer lijkt. Als de update niet word aangeraden omdat er functies is zitten zoals ISA hoor ik het ook graag. Quote
Murcielaygo Geplaatst 3 Augustus, 2025 Geplaatst 3 Augustus, 2025 Welke versie krijg je voorgesteld als je zoekt in de site op het aangegeven model "JAAS.SSALC.AEU"? Quote
Bram B Geplaatst 4 Augustus, 2025 Topic Starter Geplaatst 4 Augustus, 2025 (aangepast) Welke site?? In het programma geen resultaten gevonden 4 Augustus, 2025 aangepast door Bram B Quote
Beos Geplaatst 5 Augustus, 2025 Geplaatst 5 Augustus, 2025 Stel de vraag via de chat, kan in het Nederlands. https://update.kia.com/EU/NL/csCenter Misschien werkt dat Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.