Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

KIA Connect is in Offline Modes (niet)

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sinds een aantal dagen krijg ik bij de navigatie steeds de melding dat deze niet beschikbaar is omdat ik in de Offline modes zou zitten van KIA Connect. DIt klopt echter niet. In het systeem en in de app staat kia connect gewoon aan. Ik kan het zelfs niet eens in de offline modes zetten dan krijg ik ook een foutmelding.

Zijn er meer mensen die problemen hebben met kia connect services of live services?

Geplaatst

Ik merkte inderdaad vandaag ook dat ik geen verbinding meer met de auto had. Mediasysteem restetten (kleine knopje op je dashboard met een punaise een paar seconden ingedrukt houden). Ik moest daarna wel weer 2 telefoons koppelen maar dat is weinig werk.

Succes.

Geplaatst
5 uur geleden, zei PhaseShifter:

Heb zelf de oude app weer geïnstalleerd, want die nieuwe app staat mij helemaal niet aan.

Heb de oude nog en wil eigenlijk nog niet overstappen, maar krijg wekelijks een "dreig" mail dat de oude app binnenkort geïnactiveerd wordt??😳

Geplaatst
Op 13-8-2025 om 11:59, zei PhaseShifter:

Heb zelf de oude app weer geïnstalleerd, want die nieuwe app staat mij helemaal niet aan.

Die gaat er anders wel binnenkort mee ophouden ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...