Rick Geplaatst 7 Augustus Geplaatst 7 Augustus Sinds een aantal dagen krijg ik bij de navigatie steeds de melding dat deze niet beschikbaar is omdat ik in de Offline modes zou zitten van KIA Connect. DIt klopt echter niet. In het systeem en in de app staat kia connect gewoon aan. Ik kan het zelfs niet eens in de offline modes zetten dan krijg ik ook een foutmelding. Zijn er meer mensen die problemen hebben met kia connect services of live services? Quote
Geer00 Geplaatst 9 Augustus Geplaatst 9 Augustus Ik merkte inderdaad vandaag ook dat ik geen verbinding meer met de auto had. Mediasysteem restetten (kleine knopje op je dashboard met een punaise een paar seconden ingedrukt houden). Ik moest daarna wel weer 2 telefoons koppelen maar dat is weinig werk. Succes. Quote
PhaseShifter Geplaatst 13 Augustus Geplaatst 13 Augustus Heb zelf de oude app weer geïnstalleerd, want die nieuwe app staat mij helemaal niet aan. Quote
Henri497 Geplaatst 13 Augustus Geplaatst 13 Augustus 5 uur geleden, zei PhaseShifter: Heb zelf de oude app weer geïnstalleerd, want die nieuwe app staat mij helemaal niet aan. Heb de oude nog en wil eigenlijk nog niet overstappen, maar krijg wekelijks een "dreig" mail dat de oude app binnenkort geïnactiveerd wordt?? Quote
Wim-A Geplaatst 18 Augustus Geplaatst 18 Augustus Op 13-8-2025 om 11:59, zei PhaseShifter: Heb zelf de oude app weer geïnstalleerd, want die nieuwe app staat mij helemaal niet aan. Die gaat er anders wel binnenkort mee ophouden ... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.