Wim-A Geplaatst 18 Augustus Geplaatst 18 Augustus Ik weet niet of het sinds kort is, maar ik zie nu opeens dat er twee mappen zijn: Sportage 5 HEV en Sportage 5 PHEV. Dat betekent dat ik eigelijk nu drie mappen moet nakijken om alles van de Sportage 5 te lezen. Als het een recente verandering is: hierbij het verzoek dit terug te draaien. Quote
Wim-A Geplaatst 18 Augustus Topic Starter Geplaatst 18 Augustus " maar ik zie nu opeens dat er twee mappen bijgekomen zijn: Sportage 5 HEV en Sportage 5 PHEV." Quote
cismo14 Geplaatst 18 Augustus Geplaatst 18 Augustus Kan me aansluiten bij de opmerking van @Wim-A Is mij ook niet geheel duidelijk wat hier de toegevoegde waarde van is. Dat je mappen wil creëren naar onderwerp prima, maar in de basis blijft het dezelfde auto. Met of zonder stekker. De reden achter deze twee extra mappen is ....? Wie het weet mag het zeggen. Quote
Wim72 Geplaatst 20 Augustus Geplaatst 20 Augustus Eens met de opmerking/vraag van @Wim-A en reactie van @cismo14 Quote
AnneM Geplaatst 20 Augustus Geplaatst 20 Augustus 5 uur geleden, zei Wim72: Eens met de opmerking/vraag van @Wim-A en reactie van @cismo14 Ik sluit mij erbij aan Quote
elsinga Geplaatst 23 Augustus Geplaatst 23 Augustus Ik sluit me hier ook bij aan. Het is ook niet dat het heel makkelijk doorklikken is.... Quote
Wim-A Geplaatst 25 Augustus Topic Starter Geplaatst 25 Augustus Nu nog zorgen dat een moderator meeleest en (liefst) actie neemt .... Quote
JeroenvL Geplaatst 8 September Geplaatst 8 September Inderdaad. Zie ook de toegevoegde waarde niet. Het is ook niet zo dat er 100 nieuwe topics per dag bijkomen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.