Jordy KiaRio Geplaatst 9 December, 2025 Geplaatst 9 December, 2025 (aangepast) Beste leden, Sinds kort eigenaar van een Kia Rio World Cup Edition+ 2015. Ik lees op het forum verschillende verhalen over chip-tuning. (Oude topic 2017 enz.) Omdat ik hierover verschillende verhalen heb gelezen, ben ik benieuwd wie dit werkelijk heeft toegepast? (En hoeveel NM en PK heb je eruit gekregen) En of het nog steeds sinds dat je/u de tuning hebt tevreden bent of veel kosten hebt gehad? Wat zijn de ervaringen met wegrijden vanuit stilstand, na deze 'upgrade' ? (Of daarna nog last gehad van het wegrijden) Ik begin er wel steeds meer gevoel in te krijgen, Maar las hier ook iets van terug in de chip tuning. Alvast bedankt voor jullie reactie(s)! Groetjes, Jordy 9 December, 2025 aangepast door Jordy KiaRio Quote
xtra40 Geplaatst 9 December, 2025 Geplaatst 9 December, 2025 ik denk dat ht zonde van je geld is een turbo loze motor tunnen levert heel erg weinig op ik had op die van mij een losse chip maar merkte daar niets van Quote
Jordy KiaRio Geplaatst 9 December, 2025 Topic Starter Geplaatst 9 December, 2025 @xtra40 Had je een piggy back tuning ? ipv de software tuning? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.