shearwater Geplaatst 1 uur geleden Geplaatst 1 uur geleden Heeft iemand een (inbouw)oplossing voor het vervangen van de originele head‑unit in een Kia Ceed SW (2018/2019)? Ik loop tegen problemen aan met de originele head‑unit in mijn Kia Ceed SW (bouwjaar 2018, modeljaar 2019). Android Auto valt tijdens het rijden regelmatig weg en geeft meldingen zoals “USB‑apparaat lezen” en “Telefoon reageert niet”. Samen met Google heb ik van alles geprobeerd, maar uiteindelijk concludeert Google dat het probleem in de head‑unit zelf zit. Kia geeft aan dat dit model niet geüpdatet kan worden, waardoor het probleem niet oplosbaar is. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een aftermarket head‑unit. Tot nu toe blijkt dat echter niet makkelijk. De leverancier van mijn garage heeft geen oplossing voor mijn model, waarschijnlijk door de afwijkende vorm van de originele unit. Ook de bedrijven die ik zelf heb benaderd geven aan dat ze geen passende oplossing hebben. Kortom: ik zoek een vervanging voor de originele unit, maar loop vast omdat er geen standaardoplossingen lijken te bestaan voor dit modeljaar. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand een bedrijf dat wél een passende aftermarket head‑unit kan leveren en inbouwen voor de Kia Ceed SW 2018/2019? Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt! shearwater Bijlage: een foto van het dashboard Quote
asty Geplaatst 11 minuten geleden Geplaatst 11 minuten geleden zo eentje? https://www.japoto.nl/nl/onderdeel/kia/pro+cee-d/navigatie+systeem/22684180?gad_source=1&gad_campaignid=23477729259&gbraid=0AAAAABxf-rk3LKLXcQ-eoz-Y51dTPQiY2&gclid=Cj0KCQjwlLDQBhDjARIsAPlIefE-qWO1FkmlV79SvgiZngLPRfD3fqFawmEhwZ0l-spu_Z81W8tpbRYaAgxmEALw_wcB Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.