Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Led verlichting

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik wil graag mijn halogeen lampen vervangen voor led verlichting, nu zie ik hier best wel veel dingen voorbij komen , maar nog niet echt duidelijk welk merk het beste is en geschikt is voor mijn Kia e niro model 2018/2022. Wie kan mij wat duidelijkheid verschaffen 

Geplaatst

Ik kan er slechts één dingetje over zeggen. Ik heb van mijn vorige auto (BMW) 3 setjes aftermarket LED lampen liggen vanuit het Goedkope Verre Oosten. Tip, haal ze daar niet vandaan.

Ik heb ze met ingebouwde en aparte can bus unit maar ze voldeden geen van allen. Als laatste had ik vanuit NL een bedrijf gevonden die professionele LED lampen verkocht geschikt voor can-bus aansluiting. Deze kosten toen 10 keer de prijs als de Chineese zooi, maar werkten probleemloos, zelfs geen probleem bij de APK.

Geplaatst

Gelukkig is KIA geen BMW, op mijn 2 vorige Niro's werkten de "goedkopere" LED's uitstekend (in mijn motor al meer dan 6 jaar).

Geplaatst

Iets genuanceerder dan. Lampjes branden wel allemaal maar of de (H7) fitting paste niet lekker of pasten wel maar viel er tijdens rijden weer uit, of het strooiveld was volkomen fout, dus APK voldeed niet. Mijn ervaring was in ieder geval niet best met die goedkope meuk. M2c.

Geplaatst (aangepast)

Dan hier ook maar, laatste Niro > 4jr gereden en netjes door de APK (ook geen strooilicht op de muur of signalen van tegenliggers). In de Niro horen iig geen H7's maar HB3 / 9005 lampen. Ook bij oosters materiaal zal er beter en slechter zijn.

aangepast door HenkM
Geplaatst

Ik heb in mijn Picanto sinds een paar maanden LED van AliExpress (iets van €20) en dat bevalt prima, nooit seintjes van tegenliggers ofzo.
In de mistlampen moet ik ze nog plaatsen, die gebruik ik weinig, maar dezelfde lichtkleur vind ik dan wel mooi voor die €15...

APK is in januari pas weer, dus dat zien we dan wel, maar ik voorzie vooralsnog geen problemen.

Let wel; mijn auto heeft projector-koplampen, die zijn sowieso minder gevoelig voor verstrooiing.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...