Edson Geplaatst 15 uur geleden Geplaatst 15 uur geleden Beste Leden,Aangenaam om jullie te begroeten als nieuwe enthousiaste berijder van een Kia Sportage Hev Gt-Plusline uit 2022 die mij nog geleverd wordt op 21-9-26.Ik hoop net zulke enthousiaste en reeds ervaren berijders tegen te komen met adviezen en weetjes over deze auto. Val tevens gelijk met de deur in huis:Na veel op het internet een vergelijking te hebben gemaakt wat het beste is namelijk een beschermfolie voor het infotainment scherm of een stylus pen om vingervlekken tegen te gaan. wie heeft tevens een link waar ik de Stylus pen (Boxwave)kan bestellen want op Amazon buiten Nederland om kon ik deze (€36) niet bestellen,( geen creditcard) Quote
Murcielaygo Geplaatst 11 uur geleden Geplaatst 11 uur geleden Geen Boxwave, maar ik gebruik op mijn werk een stylus op de touchscreen van onze couverteermachine en die komt van Action;https://www.action.com/nl-nl/p/3203555/lab31-styluspen/ Quote
Edson Geplaatst 9 uur geleden Topic Starter Geplaatst 9 uur geleden Bedankt,gebruik jij deze ook zelf en is dus een aanrader om deze te gebruiken? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.