Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wat mij is overkomen willen jullie niet geloven!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Nu heeft Reen nog een veel betere deal tel op:

- Geen Pekkel op de auto.

- Geen afschrijving.

- Geen kosten voor banden en wegenbelasting.

- Verzekering is die ook niet nodig.

Ach en bekijk het zo vanaf zaterdag sluiten ze de wegen toch een week af dus rijden wordt toch niks. Aangezien ze de zout vorraad op

Top deal, in maart rijden met een auto die je met korting in december kocht, maar waarvan het kenteken straks nog wat jonger is.

Goede vriend Johan zei het altijd al: "Elk nadeel heb ze voordeel"

aangepast door Roderik
  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Dus jij gelooft mij gewoon niet!

Ben net gebelt en weer al meer dus......

Reen

Dit is mijn allerlaatste reactie in dit topic.

Alex vroeg om jou het voordeel van de twijfel te geven.

Toen zei ik : ok doe ik !!

Lees nou eens eerst voor je reageert.

Ik wens je oprecht heel veel succes bij de dealer.

Je zal stom verbaasd zijn geweest.

Neem een borrel van me om bij te komen.

Waarom dit mijn laatste reactie op dit topic is.

Je voelt je aangevallen, heel veel mensen willen je goed bedoelde adviezen geven maar om een of andere reden lees je altijd over de adviezen heen, en zie je alleen de mogelijke negatieve dingen staan.

We zijn hier om met elkaar te praten over een auto.

Ik moet je zeggen dat ik nog nooit zoveel reacties heb gezien op een auto forum.

We hebben hier zelfs

1. een Cafe - Proost
  2. een eigen sticker - leuk als je hier interesse in hebt.
  3. Een dealer die meepraat en mee denkt - waar vind je dit
  4. iemand die met de ontwikkeling van het plastic (dashboard) is bezig geweest
  5. Gezellige mensen
  6. Mensen die niet willen slapen - tenminste tot 1 uur in de nacht nog reageren lijkt mij toch wel Kia forum verslaafd
  7. Een mogelijkheid tot een eigen flyer van je KIA auto.

Natuurlijk wordt er ook een hoop onzin verteld, maar ik vind het nog steeds een leuk forum.

Nou kunnen we natuurlijk blijven reageren, maar als je maar de helft wil lezen kan het al snel als zeer negatief door jou opgevat gaan worden

Reen, ik zie je in andere topics verschijnen, en zal je reacties rustig lezen, en mogelijk ook reageren.

Maar naar deze blijf ik van nu af aan alleen maar naar kijken.

Succes met de auto!!

Geplaatst

een snel doorlezend is het inderdaad een erg vreemd verhaal maar het kan waar zijn.

Dat is er gewoon niets aan de hand. De dealer en de klant hebben een sluitende overeenkomst voor een vaste prijs. De mogelijkheid om er onderuit te komen van de dealer (overmacht) is in dit geval niet van toepassing dus de dealer moet leveren voor de afgesproken prijs en condities. Wat nu als de dealer niet kan leveren of onder het contract uit wil?

Geen probleem men kan naar de rechter voor ontbinding of het onderling oplossen (krijgt de klant iets van 15% contant.) De dealer moeet wel de gelegenheid krijgen om te leveren dus is leveren op 16 januari geen steek houdend argument en dat zal dan ook altijd door de rechter niet worden geaccepteerd. Wel zal de dealer tot hij kan leveren iets moeten doen aan het vervoer.

Succes je kunt er dus alleen maar beter van worden door de fout van de dealer.

Geplaatst

Erg raar dit ! Ik heb waarschijnlijk wat gemist. Heb je je auto ingeruild of via marktplaats verkocht ? Waarom geven ze je

Geplaatst
Erg raar dit ! Ik heb waarschijnlijk wat gemist. Heb je je auto ingeruild of via marktplaats verkocht ? Waarom geven ze je
Geplaatst

Leuke vrienden heb jij, ik vindt het al stom dat hij precies dezelfde auto wou kopen als jij.

Maar dan ook nog echt die van jouw.. Zo toevallig :mrgreen:

Geplaatst
Leuke vrienden heb jij, ik vindt het al stom dat hij precies dezelfde auto wou kopen als jij.

zoals ik het lees bedoelt reen zijn oude auto

Maar dan ook nog echt die van jouw.. Zo toevallig :mrgreen:

Tja, verkoper (ineens) ontslagen, (was vanochtend nog op vakantie..) onbekend dat auto is verkocht en er dan toch een trekhaak onder willen zetten t.b.v. klant reen. (dat kan dus niet, lijkt me)

Ik zeg braap......

Geplaatst

Tja, verkoper (ineens) ontslagen, (was vanochtend nog op vakantie..) onbekend dat auto is verkocht en er dan toch een trekhaak onder willen zetten t.b.v. klant reen. (dat kan dus niet, lijkt me)

Ik zeg braap......

Yeap ik hoop voor hem dat hij ons in de maling zit te nemen..

tjeetje 1 april komt echt vroeg dit jaar..?

Geplaatst

Ik snap een aantal dingen niet (meer).

Als een verkoper met Reen een superdeal heeft gesloten die bijna alle proporties te buiten gaat, dient de verkoper toch een "meerdere" of tenminste overleg gevoerd te hebben die daar dan een beslissing in mag/kan nemen.

Daarbij koopt Reen een demo-auto uit de showroom met alle denkbare opties, moet dan de verkoper ook dit dan niet even melden..............?

Immers staat er wel ineens een auto minder in de showroom van een net geintroduceerd model.

Je mag dan een topverkoper zijn en tig auto's per dag/week/maand/jaar verkopen, maar telkens als er toch weer 1 verkocht wordt dan loop je volgens mij toch wel rond als een pauw, dat je dat toch weer even mooi gedaan hebt.

Ook zal je dit toch ook wel in een gesprek met collega(verkopers) kenbaar maken.

Hier op het forum zitten een aantal mensen die in de autobranche zitten en veelal ook als verkoper, misschien kunnen die eens wat meer vertellen.

Ik kan begrijpen dat iemand een fout maakt, maar zoveel dingen tegelijk, het kan, maar lijkt mij onwaarschijnlijk.

Philip

Geplaatst

Ik zeg braap......

De verkoper had een proeftijd van twee maanden en hed er net een maand opzitten!

Geplaatst

Ik zeg braap......

Wat zijn jullie dom zeg!

Geplaatst
Yeap ik hoop voor hem dat hij ons in de maling zit te nemen..

tjeetje 1 april komt echt vroeg dit jaar..?

Dan denk je het maar zo jongen!

Geplaatst

Als een verkoper met Reen een superdeal heeft gesloten die bijna alle proporties te buiten gaat, dient de verkoper toch een "meerdere" of tenminste overleg gevoerd te hebben die daar dan een beslissing in mag/kan nemen.

Daarbij koopt Reen een demo-auto uit de showroom met alle denkbare opties, moet dan de verkoper ook dit dan niet even melden..............?

Immers staat er wel ineens een auto minder in de showroom van een net geintroduceerd model.

Je mag dan een topverkoper zijn en tig auto's per dag/week/maand/jaar verkopen, maar telkens als er toch weer 1 verkocht wordt dan loop je volgens mij toch wel rond als een pauw, dat je dat toch weer even mooi gedaan hebt.

Ook zal je dit toch ook wel in een gesprek met collega(verkopers) kenbaar maken.

Hier op het forum zitten een aantal mensen die in de autobranche zitten en veelal ook als verkoper, misschien kunnen die eens wat meer vertellen.

Ik kan begrijpen dat iemand een fout maakt, maar zoveel dingen tegelijk, het kan, maar lijkt mij onwaarschijnlijk.

Philip

Ik een demo auto??? Nooit van mijn leven koop ik een demo!

Die nieuwe auto stond op voorraad.

Ik ga geen namen noemen en namen van de dealer want heb geen zin in scheve gezichten!

Maar goed, flauw allemaal deze Forum!

Geplaatst

reen 14 december 2009, 14:26:

Hij ging toch even naar zijn baas en keek het even na en hij kwam terug met de baas en zei dus dat ik helemaal gelijk gehad! Maar goed, met de baas er bij zijn we verder gaan praten en dus zijn wij goed met elkaar overeen gekomen.

Dat overleg is er dus geweest, maar het wordt er allemaal niet duidelijker op als er meer mensen van de deal op de hoogte zijn.

Geplaatst

Ik ga geen namen noemen en namen van de dealer want heb geen zin in scheve gezichten!

Scheve gezichten van wie dan ?

Als je die dealer nou even noemt kan een belletje van bijv. Peterrrrrr je wellicht helpen en weten wij ook waar we niet moeten zijn.

Geplaatst

Ik vind het maar een vreemd verhaal. Een verkoper die een voorraadauto verkoopt, hier een order van schrijft en deze auto vervolgens weer verkoopt aan de volgende. De verkoper was op vakantie en daarna ontslagen.

Vervolgens komt Reen met opmerkingen als

Geplaatst

Amen!!

En nu denk ik dat de bal bij Reen ligt. Tot die tijd is het mijn advies om niet meer te reageren omdat het volgens mij ontaardt in een welles-nietes spel.

Geplaatst
Scheve gezichten van wie dan ?

Als je die dealer nou even noemt kan een belletje van bijv. Peterrrrrr je wellicht helpen en weten wij ook waar we niet moeten zijn.

Hmm, dat weet ik zo net nog niet hoor...

@Philip: Bij ons weet iedereen altijd wat er verkocht is, omdat we dat altijd met elkaar overleggen. Wel zo handig !

Trots als een pauw bij elke verkoop gaat voor veel verkopers niet op, ik vind het altijd wel leuk als je de wensen van de klant snapt, dan een auto laat zien en dan een auto verkoopt ! Of als je een speciale auto verkoopt, of gewoon een goede zaak gedaan hebt.

Als er iemand komt die precies zegt wat hij wil en dan alleen over de prijs moet praten ben ik niet echt trots ! Ik blijf elke auto die je verkoopt wel leuk vinden, zeker als klanten vaker auto's bij je kopen !

In Breda heb je installatiebedrijf v.d. Goorbergh, die rijden nu 6 zwarte Nissan bussen die ik verkocht heb, daar ben ik wel trots op ;) gaan er deze maand weer 2 voor geleverd worden !!!

Nu genoeg over mij, ik weet dat het bij de meeste dealers zo niet gaat en dat er weinig overleg is. Wat Reen zegt zou best kunnen kloppen, alleen maakt hij er een warrig verhaal van, waardoor het ongeloofwaardig overkomt !

.

Geplaatst

Ik zie dat Reen zich al losgekoppeld heeft van het forum..

Is volgens mij het beste zo voor alle aanwezigen..

Philip of Peter! Willen jullie deze thread aub op slot zetten? Alles is gezegd en actie(s) van betrokkene(n) ondernomen...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...