Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Officieel: Nieuwe KIA SPORTAGE.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
16.00......U had de Cup-a-Soup nog niet binnen begrijp ik.......

Ben nu zover dat een nieuwe Sportage in het wit getolereerd wordt mits er vuil op zit en een ProCeed in het brandschoon-wit mits in kei glans met kekke zwarte velgen en andere accenten..

De rest (ook alle andere merken) valt echt HELEMAAL in de categorie (fout)zzp/witgoed/klusbus en GRONDVERF......

Ga ik Big Wade weer teleurstellen; ik kom met m'n 2WD de modder natuurlijk niet in... :wink:

En ik was net van plan er mooie zwarte velgjes voor uit te zoeken...

• Reacties 852
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Maar wij hebben hier in Friesland ook asfalt hoor ...! :wink:

On topic:

Mocht iemand wat weten over het defintieve design van de 16-17 velgen voor Europa/NL dan hoor ik het graag!

wie weet hoe de (16 en) 17 inch velgen er uit gaan zien? Overal zie je de 18 inch velgen in zwart/gepolijst, die alleen op de duurste uitvoering wordt geleverd.

Eerder in dit Forum zag ik een plaatje van 16+17+18 inch bij elkaar. De 16 en 17 inch velgen hebben een heel ander design dan de prachtige 18 inch velgen, op de foto waren de 16 en 17 inch in 5 spaaks zilverkleur uitgevoerd. Wie weet of deze serie de definitieve Europese uitvoering wordt?

Geplaatst (aangepast)

Tja ..Het zijn nette velgen maar niet echt opvallend ..op een witte Sportage zouden zwarte velgen heel mooi staan ..ik heb nu ook zwarte /chrome velgen op mijn Qaihqai zitten (18inch)

de standaard 18 inch die op de door mij bestelde uitvoering van de Sportage zitten zijn ook niet mijn eerste keus maar vind ze wel redelijk .

Hier een foto van mijn auto :

QQ14-1.jpg

heb ook even gekeken hoe deze velgen onder de Sportage staan in de kleur die ik besteld heb....Mmm.

Kiametzwartevelgen6-1.jpg

aangepast door zwafra
Geplaatst

Die QQ ziet er toch ook niet gek uit hoor..... :-)

Wat heeft die auto gelopen en wat krijg je er voor terug ?

grtz

Frank

Geplaatst
Maar wij hebben hier in Friesland ook asfalt hoor ...! :wink:

Daar heb je mij NIETS over horen zeggen.....HAHA!

Geplaatst
Die QQ ziet er toch ook niet gek uit hoor..... :-)

Wat heeft die auto gelopen en wat krijg je er voor terug ?

grtz

Frank

Hij heeft nu 60.000 km gelopen bj:2007 en is vol opties ( 4wd ,(bruin)leer,navi, glazen dak ,

18 inch velgen enz.) ,Ik heb er 19.800,- euro inruil voor gekregen en voor die prijs moet ik hem wel 1 Sept. inleveren ik hoop wel dat mijn nieuwe Sportage dan al geleverd kan worden ...anders wordt de inruilprijs weer herzien..

Ik vind het niet echt een top deal maar ben bij verschillende Kia dealers geweest en dit was de hoogste inruilprijs ..ik weet dat de verkoop prijs op dit moment zeker zo,n 3000,- hoger ligt ..

Geplaatst
Daar heb je mij NIETS over horen zeggen.....HAHA!

Ik heb wel is zoiets geroepen over Groningen op een eerste verjaardag in de schoonfamilie. Ik had de land cruiser van me vader bij me en zij dat ik die had mee genomen omdat ik niet wist dat ze daar ook verharde wegen hadden :mrgreen:

Geplaatst
Hij heeft nu 60.000 km gelopen bj:2007 en is vol opties ( 4wd ,(bruin)leer,navi, glazen dak ,

18 inch velgen enz.) ,Ik heb er 19.800,- euro inruil voor gekregen en voor die prijs moet ik hem wel 1 Sept. inleveren ik hoop wel dat mijn nieuwe Sportage dan al geleverd kan worden ...anders wordt de inruilprijs weer herzien..

Ik vind het niet echt een top deal maar ben bij verschillende Kia dealers geweest en dit was de hoogste inruilprijs ..ik weet dat de verkoop prijs op dit moment zeker zo,n 3000,- hoger ligt ..

Dan heb je heel ruim de tijd die prachtige auto voor een vorstelijk bedrag op Marktplaats te verkopen en een korting te bedingen op de nieuwe auto.

Scheelt je een heeeeeeeeeeeleboel geld..

Die QQ's zijn heel gewild en deze waarschijnlijk zeker.

De tussentijd kun je eventueel overbruggen met een hier op het forum te koop staande Picanto van Crum.

winwin ahw.....

Suc6!

Geplaatst
Ik heb wel is zoiets geroepen over Groningen op een eerste verjaardag in de schoonfamilie. Ik had de land cruiser van me vader bij me en zij dat ik die had mee genomen omdat ik niet wist dat ze daar ook verharde wegen hadden :mrgreen:

Mooie binnenkomer, weten ze meteen wat ze aan je hebben.....HAHA!

Geplaatst

Hoe is Kia met alternatieve velgen ?

Is dat een meerprijs of is dat de originele velgen betalen (in de prijs van de auto) en dan de volledige prijs van een andere set ?

Het eerste zie je bij VAG bijvoorbeeld (dan heb je voor een habbekrats een maatje groter), het tweede bij Mazda (en daarom heeft bijna iedereen daar de standaard velgen)

Geplaatst

Die Kia dealer hier in Purmerend kan je verschillende soorten velgen leveren maar daar zit wel een (behoorlijke) meerprijs op ...het is waarschijnlijk beter op gewoon langs een "velgenboer"te gaan en kijken wat daar allemaal mogelijk is ...

of kijk op : http://www.online-velgen.nl/zoeken/kia-velgen/sportage/18-inch/

veel keus voor een redelijke prijs..

Geplaatst
Hoe is Kia met alternatieve velgen ?

Is dat een meerprijs of is dat de originele velgen betalen (in de prijs van de auto) en dan de volledige prijs van een andere set ?

Het eerste zie je bij VAG bijvoorbeeld (dan heb je voor een habbekrats een maatje groter), het tweede bij Mazda (en daarom heeft bijna iedereen daar de standaard velgen)

Ik moest even

Geplaatst
Zou dat bij andere merken anders zijn, consumentenman ?

Ik denk het niet.

Ook bij VW en anderen betaal je de hoofdprijs voor velgen, ook al komen die van web-leveranciers zoals JIJ dat wilt.

Ze verschuilen zich achter het verschijnsel van "garantie moeten/kunnen geven" en dus meerprijs.

Neej..., juist bij VW zijn de accessoires in verhouding veel goedkoper.

Geplaatst
Neej..., juist bij VW zijn de accessoires in verhouding veel goedkoper.

opmerkelijk snel, krasse knar, dat dan weer wel.

Geloof er geen reet van.

Vraag eens naar die special velgen die jij hebt besteld bij je Venga.

Even afgezien of je de oude in kan leveren or whatever, die rekenen toch echt niet de web prijs.......

Geplaatst

Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik een aantal originele Kia en VW accessoires heb vergeleken met elkaar. Dit viel ruim in het voordeel van VW.

Geplaatst
Wat ik bedoelde te zeggen is dat ik een aantal originele Kia en VW accessoires heb vergeleken met elkaar. Dit viel ruim in het voordeel van VW.

Zoals ?

BTW..Laten we aanschafprijs en "7jr garantie" niet vergeten

Geplaatst
Zoals ?

BTW..Laten we aanschafprijs en "7jr garantie" niet vergeten

Vermoeiend jij.......! Ik heb mij laatst gewoon verbaasd over de prijzen in de VW folder t.o.v. Kia. VW verraste mij aangenaam.

Geplaatst
Vermoeiend jij.......! Ik heb mij laatst gewoon verbaasd over de prijzen in de VW folder t.o.v. Kia. VW verraste mij aangenaam.

Zoals........ ?

Ik hou graag van het vermelden van man en paard.

Dussssssssssss

Kom maar op met een excel sheet met vergelijkingen......

Vermoeiend........, Lekker man !! :-)

Geplaatst

Ik hoor het al, dat wordt originele velgen rijden.

Bij VAG zijn alternatieve velgen zo goedkoop omdat er in de productie andere opschroefd worden en niet bij de importeur of dealer.

Bij Mazda kunnen ze dat niet en bij Kia dus ook al niet (lees willen ze niet).

Pluspunt van de Sportage is wel dat alle modellen met LM velgen komen. Geen uitgeklede crisismodelletjes dus.

Geplaatst

Ik heb me ook verbaasd over hoe kaal een basis polo is vergeleken met een kia of welk ander merk dan ook.

Oftewel al die goedkopere opties MOET je ook wel kopen om een beetje auto te hebben

Geplaatst
Ik heb me ook verbaasd over hoe kaal een basis polo is vergeleken met een kia of welk ander merk dan ook.

Oftewel al die goedkopere opties MOET je ook wel kopen om een beetje auto te hebben

Ahum, ik had het over accessoires, niet over de auto zelf......!

Geplaatst

Waarom koop jij niet een VW als je daar zo vol van bent?alles is VW?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...