Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Officieel: Nieuwe KIA SPORTAGE.

Aanbevolen Berichten

• Reacties 852
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
straks bij de dealer.......

Het staat niet mooi, net als die plakdingen op een Venga, vind ik.

Dank je!

Geplaatst

Oh, ik las verkeerd! Jij bedoelt de stootstrips. Die zien er echt niet uit. Lelijke dingen!

Geplaatst
Van harte Patman wij hebben de zelfde genomen al op 10 mei besteld

Bedankt voor deze foto's!! Het was voor ons een beetje een gok, maar hiermee weet ik 100% zeker de juiste keuze te hebben gemaakt! :lol:

Geplaatst
Bedankt voor deze foto's!! Het was voor ons een beetje een gok, maar hiermee weet ik 100% zeker de juiste keuze te hebben gemaakt! :lol:

Dan zijn we het weer eens.

Wat mij betreft mogen ze komen,durf met 100%te zeggen dat het een kanjer van een auto is rijd nu een soul en die mag er al wezen goed rijdend en een leuke toettoet na anderhalfjaar nog altijd veel bekijks.

ja en de Sportage is toch effe wat meer wagen.

Geplaatst
Dat de dealer zegt dat de Sportage beter rijdt dan de IX35 dat zuigt ie natuurlijk uit zijn dikke duim. Daar weet ie net zo min iets van als een potentiele koper.

En wat is beter? Misschien is de IX35 wel comfortabeler geveerd en wil je dat. Dan rijdt voor jou de Sportage dus echt niet beter.

Er zijn dus ook Hyundai-Kia dealers. Dacht dat Hyundia meestal met Mazda samen zat.

In mijn geval ook en ik hoop daar wat inruil voordeel van te mogen verwachten als de Sportage het wordt (inruil Mazda).

Wilde even kwijt,mijn dealer heeft dat niet gezegd,daar kwam autoweek mee die hadden er al mee gereden in de korea uitvoering,dus daar werd verteld dat de sportage naar europa`s normen beter zou rijden?

Geplaatst (aangepast)

Nogal afwijkend kleurenpalet tov de Koreaanse folder. Er zitten wel mooie kleurtje bij imho maar ik mis het spetterende Electronic Yellow.

Je moet ze wel eerst irl zien natuurlijk voor een echt oordeel.

Als die parkeer automaat zo kan parkeren als in plaatje Exterieur - 4 dan wil ik hem.

Bij VAG is het parkeervak dat de auto goed vindt behoorlijk groot, maar het plaatje van de Kia ziet er goed uit. Maar het is maar marketing prietpraat ws.

aangepast door KSprtg
Geplaatst

Ik zie dat er als optie een navigatie (Dubbel-Din) van Pioneer besteld kan worden ,zou dit hetzelfde navigatie systeem zijn wat ook standaart in de X-clusive modellen zit ?

Verder zie ik ook nog wel wat leuke (styling) accessoires ..

Geplaatst
Zag dat er alarm bij de accesoires stond, zit dat niet standaard op de Sportage pluspack?

ja dat had ik ook gelezen op de lijst die ik op de roadschow had gekregen,daar stond dat het standaard op alle modelen zit?

Geplaatst
Ik zie dat er als optie een navigatie (Dubbel-Din) van Pioneer besteld kan worden ,zou dit hetzelfde navigatie systeem zijn wat ook standaart in de X-clusive modellen zit ?

Denk dat je beter kunt kijken hoe het er in de Cee'd en Sorento uitziet. Dat is veel mooier geintegreerd qua styling dan dit spul.

Verder zie ik ook nog wel wat leuke (styling) accessoires ..

Maar die prijzen h

Geplaatst

Ik heb voor mijn QashQai ook van de RVS randtjes om de tellerklok en toerenteller dus twee RVS randtjes voor 29,- euro ...

dus die van de KIA zijn in mijn ogen niet echt goedkoop 89,-euro .....maar waarschijnlijk laat ik er zo,n RVS randtje er toch weer erop zetten want ik vind het wel (luxe) mooi staan ...

Geplaatst (aangepast)

Oke ..dan is misschien ook wel snel bekent wat het kentekengewicht is van de verschillende uitvoeringen ...toch wel benieuwd naar i.v.m de houderschapbelasting ..

P.S volgens mij hebben ze op de site van KIA het linkje weggehaald waar de accesoires voor de Sportage te zien waren ...of ik ben het even kwijt maar volgens mij stond het op :

http://www.kia.nl/showroom/sportage.aspx

misschien zijn ze toch nog even de prijzen aan het herzien ...

aangepast door zwafra
Geplaatst

Vanmorgen gespot op de A1: 2 trailers vol nieuwe Sportages; Binnenkort de eerste demo's bij de dealers dus.

Overigens onlangs besteld: X-ecutive Plus Pack First Edition met Navigation Pack in het wit.

Geplaatst
Vanmorgen gespot op de A1: 2 trailers vol nieuwe Sportages; Binnenkort de eerste demo's bij de dealers dus.

Overigens onlangs besteld: X-ecutive Plus Pack First Edition met Navigation Pack in het wit.

Kon je ons niet even verblijden met een foto...:D

Laat maar komen dus die demo's! Ik heb overigens ook de X-ecutive Plus Pack First Edition besteld (maar dan in zwart...). Ben trouwens best wel benieuwd hoeveel mensen hem al besteld hebben zonder er ook maar een kilometer in gereden te hebben.

Geplaatst

Ik wil niemand bang maken, maar hou wel in de gaten dat straks niet de door jouw bestelde Sportage aan Jan en Alleman wordt geshowd in de showroom.......en veel later wordt afgeleverd. Je leest soms de raarste verhalen, zeker bij een nieuw model auto en veel serieuze gegadigden!

Je mag eisen dat jouw bestelde auto apart op het terrein wordt gezet om afgeleverd te worden. Jouw toestemming is nodig dat iemand evt. een proefrit mag maken.

Geplaatst

de stootstrips op de venga zijn ook niet meer leverbaar. Mijn dealer vertelde me dat ze niet tevreden waren over de kwaliteit. Kia is nu op zoek naar andere.

Geplaatst

Ik stond vanmiddag mijn auto in te pakken voor mijn vakantie ,toen mijn KIA dealer belde met de mededeling dat mijn Sportage waarschijnlijk al eind Augustus afgeleverd gaat worden..

Dat is even een meevaller want toe ik hem begin Mei bestelde vertelde hij nog dat het misschien wel November kon worden ...

Ik heb overgens de X-clusive First edision ( met glazendak) besteld ..

Geplaatst

De nieuwe Sportage is in Korea al enkele maanden in het straatbeeld te zien ,ze zijn daar ook al bezig met het "opleuken" ...

zo vond ik foto op een koreanse site van een witte Sportage met 19 inch velgen ...

ik moet zeggen hij ziet er schitterend uit...

ze hebben ook al de grille mat zwart gespoten ..

714works-063.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...