Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Officieel: Nieuwe KIA SPORTAGE.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Geheel nieuw op dit forum.

ik heb afgelopen zaterdag een Sportage besteld en mijn Seat Leon Cupra 310 LE hiervoor ingeruild. Deze (cupra) was een te gekke snelle auto maar comfortabel was hij zeker niet. Heb in de Hyundai XI35 gereden en was hier erg enthousiast over, tot dat ik de nieuwe Sportage zag vorige week woensdag bij de dealer in mijn woonplaats.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de Sportage v

aangepast door Xling
  • Reacties 852
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

ik heb afgelopen zaterdag een Sportage besteld en mijn Seat Leon Cupra 3...

Beste Xling,

ik vind de Sand kleur het beste overeenkomen met de auto die je ziet op het Youtube filmpje. De Orange heb ik ook in het echt gezien, die vond ik persoonlijk wat minder mooi, maar knalt er wel uit natuurlijk.

Succes verder

Geplaatst (aangepast)

Het is inderdaad een beetje moeilijke kleur, ik heb van het showmodel verschillende foto,s gemaakt en op al die foto,s lijkt de kleur weer anders ...die foto die je op internet vindt wijken ook af van het showmodel die ik gezien heb ...de volgende foto heb ik zelf gemaakt en vind ik het meest overeenkomen..als je hem in het "echt" ziet is hij wel heel mooi ...

BILD0003.jpg

hieronder een afbeelding van de Kia site de kleur komt aardig overeen met de foto die ik heb gemaakt...

KiaSportageFrank1.jpg

aangepast door zwafra
Geplaatst (aangepast)

ik heb afgelopen zaterdag een Sportage besteld...

Wie helpt me uit de brand? Is de kleur sand track zoals getoond op deze site een beetje de werkelijke te verwachten kleur?

Hoe heet de erg opvallende gele kleur?

Ik heb bij de dealer roadshow de kleur syrius silver gezien, moet zeggen vond ik ook mooi. Kortom ik weet het ff niet welke kleur. Je zou de auto eigenlijk realtime moeten zien om de kleur te kunnen bepalen.

Wordt vervolgd.

Hier nog even een foto van al de nieuwe Sportage,s die staat te wachten op de nieuwe eigenaars ...

_SNC111.jpg

voor info(als je het kan lezen)en foto,s kijk dan een op de Korea Sportage forum site:

http://www.sportager.net/bbs/bbs.php?id=s004&no=147

daar staan veel foto,s op van de Sportage in verschillende kleuren ...

aangepast door zwafra
Geplaatst

Bedankt voor jullie snelle reactie. Maar het blijft moeilijk om van via een papiertje een goede kleur te kiezen.

De kleur sand track lijkt toch hopelijk niet op de pewter beige metallic van de vorige sportage nog te zien op de kia site) Want dit is foeeeeeeeeeeeeilelijk.

Ik wacht met de bestelling toch nog ff tot dat ik wat meer overtuigd ben.

Geplaatst
Bedankt voor jullie snelle reactie. Maar het blijft moeilijk om van via een papiertje een goede kleur te kiezen.

De kleur sand track lijkt toch hopelijk niet op de pewter beige metallic van de vorige sportage nog te zien op de kia site) Want dit is foeeeeeeeeeeeeilelijk.

Ik wacht met de bestelling toch nog ff tot dat ik wat meer overtuigd ben.

De kleur Sand-track is een nieuwe kleur van KIA en de nieuwe Sportage is de eerste KIA die in deze kleur te bestellen is ,het is duidelijk een andere kleur dan de Pewter-beige metalic van het vorige model Sportage ...(Gelukkig) hij is donkerder en mooier ..

Geplaatst

Vergis je niet.

Bij die sand track hoort ook een beige interieur geloof ik.

Incl. bovenkant dash.

Aangezien de ruit veel meer naar je toekomt dan bij de huidige en het kijkgat kleiner is heb je met ritten naar het zuiden veel meer last van zon reflecties dan bij een zwarte dash.

Een permanente beige waas ahw.

Met een polabril heb je daar geen last van maar ik hou niet van brillen.

Geplaatst (aangepast)

ik vind de Sand kleur het beste overeenkomen met de auto die je ziet op het Youtube filmpje.

Succes verder

Dus je bedoelt dat overeenkomt met de foto's van Geneve, dus waar die zeg maar "licht bruin" is en niet zo donker.

Bij de foto's van zwafra lijkt die denk ik anders door de soort lampen die ik erop zie schijnen..

aangepast door Rick
Geplaatst (aangepast)
Vergis je niet.

Incl. bovenkant dash.

Het interieur is alleen in grijz of zwart, zelfde geld voor het dash..

Ook het bruine leer is dus niet leverbaar.

Bij SandTrack kon ik gewoon een zwart interieur/dash kiezen..

aangepast door Rick
Geplaatst

Het dash van de Sportage in de kleur Sand-track die ik heb gezien was grijs ...maar volgens de verkoper was dat een voorproductiemodel en die wijkt op verschillende punten af van de productiemodel ..ik heb begrepen dat het dash...

gewoon zwart zal zijn zoals op de onderstaande foto ...

Sportagedashbord2010.jpg

hier ook nog even een foto van het showmodel ...

kia-al-salone-di-ginevra-2010_11.jpg

Het bruine leer vind ik zeer fraai zeker in combinatie met de kleur Sand -tracks het is alleen niet in Europa te bestellen ...

Geplaatst
Vergis je niet.

Incl. bovenkant dash.

Nou das raar want ik kon kiezen tussen een zwart of grijs interieur en ik dacht ongeacht de kleur.

Geplaatst

Vandaag de Sportage X-clusive First Edition 2.0 besteld in de kleur Sand Track.

Kan eigenlijk niet wachten tot de aflevering. :-D

Geplaatst

Heb je de kleur in het echt gezien of toch maar besteld en uitgegaan van de foto's? :P

Kun je vertellen hoelang de levertijd ongeveer is als je nu besteld?

Geplaatst

Gefeliciteerd ...ik denk dat je een goede (kleur) keus hebt gemaakt ,maar heb je inmiddels de kleur sand-track in het echt gezien ? de roadshow loopt nog steeds

deze week (16-17 juni) is de nieuwe Sportage weer te zien in Amsterdam ,ik ga ook weer even kijken ..

Wat vind je trouwens van de 18 inch velgen die er standaart onderzitten ?..

Geplaatst

De kleur keuze is als volgt bepaald; Wit (basislak) heb ik gehad, niet meer. Parelmoer had ik voor gegaan maar hebben ze niet. Zwart rijd iedereen mee. Syrius zilver of machine silver word door 85-90 % besteld. Techno Orange vindt ik te gewaagd voor de langere duur. Dus wat blijft er dan over? Nee onzin natuurlijk. Afgaande van foto's (veel foto's) heb ik (we) besloten om voor de Sand Track te gaan. Ik heb het gevoel dat dit een kanjer van een goed keuze wordt. Hopelijk laat mijn gevoel me niet in de steek :-)

Op de bestelopdracht staat zsm. een voorzichtige voorspelling is Okt/Nov.

Lang wachten dus.

Geplaatst

Er zou dit weekend bij Wander in Assen en Sand Track Kleur staan.

Die 18 inch velgen? Wat moet ik daar nog over zeggen. In een woord SUPER. Smaken verschillen natuurlijk maar ik vindt ze geweldig. 235 bandjes erop, geweldig. :-D

Geplaatst
De kleur keuze is als volgt bepaald; Wit (basislak) heb ik gehad, niet meer.

Ben ik niet meer alleen ??????????????

Man Jij hebt smaak ! :wink:)

Geplaatst

Wit staat hem heel goed. Alleen te vaak wassen. Maar dat geldt ook voor zwart.

Mijn huidige auto is titanium kleurig. Ideaal voor de wasfrequentie.

Ik zou die gele ook wel eens irl willen zien. En de blauwe.

Geplaatst

Hier nog wat pics van de kleur "geel" ik vind het persoonlijk niet echt een mooie kleur maar zoals met alles smaken verschillen (gelukkig)

6f7a58298d6a42a64eb917f52f4e5094.jpg

2c2b207d8aa32d0b6f47129520b4a384.jpg

Geplaatst
Ben ik niet meer alleen ??????????????

Man Jij hebt smaak ! :wink:)

Dank je, ik beschouw dit als een compliment ;)

Geplaatst

Weet iemand trouwens al wat van de leeggewichten (massa)?

Bij de Carbase afdeling van Autoweek.nl is de nieuwe Sportage al wel toegevoegd, maar de gewichten zijn nog niet ingevuld.

Zou het glazen panoramadak ook meespelen in het kentekengewicht?

Of is dat een (fabrieks-)optie die geen invloed heeft op de massa die op het kenteken komt te staan.

Geplaatst

Nee dat klopt.

Auto is nog niet in NL en moet gekeurd worden volgens de RDW

daarna worden de gewichten bepaald.

Was bij de Venga ook een beetje een tegenvaller.

De nieuwe Sportage zou ca 100 Kilo lichter moeten zijn dan de oude.

(Op mijn kentekenbewijs staat 1442 Kilo voor een X-Tra 2.0 4cil.)

Of dat ook zo op kenteken komt hangt af van de slimheid van Kia NL om een zeer uitgeklede, lege versie(s) ter keuring aan te bieden.

Ik kan er volstrekt naast zitten maar zo gaat het dacht ik..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...