bigwade Geplaatst 2 April, 2010 Geplaatst 2 April, 2010 Inruil/afschrijving en scores..... Het blijft een lastige, vind ik. Hoe bereken je dat ? Bij het het kopen van een nieuwe auto zonder inruil kun je best onderhandelen over aankoopprijs en accessoires, daar is een hoop te halen. Bij inruil, betaal je vaak de catalogusprijs w.b. auto, kunt wat rommelen met de accessoires en krijgt een "dijk" van een prijs voor je oude auto. Het doet het altijd goed aan de borreltafel. De waarheid ligt ergens in het midden denk ik. Als Ger op dit moment besluit zijn TOPCAR in te ruilen op een Picanto denk ik dat de afschrijving dramatisch/tragisch is. Als een Picanto eigenaar zijn auto inruilt op een Fully Loaded, type Ger- Sorento, ligt het weer heeeeeeeeeel anders. Je auto priv Quote
ger.w. Geplaatst 2 April, 2010 Geplaatst 2 April, 2010 (aangepast) Inruil/afschrijving en scores.....Het blijft een lastige, vind ik. Hoe bereken je dat ? Bij het het kopen van een nieuwe auto zonder inruil kun je best onderhandelen over aankoopprijs en accessoires, daar is een hoop te halen. Bij inruil, betaal je vaak de catalogusprijs w.b. auto, kunt wat rommelen met de accessoires en krijgt een "dijk" van een prijs voor je oude auto. Het doet het altijd goed aan de borreltafel. De waarheid ligt ergens in het midden denk ik. Als Ger op dit moment besluit zijn TOPCAR in te ruilen op een Picanto denk ik dat de afschrijving dramatisch/tragisch is. Als een Picanto eigenaar zijn auto inruilt op een Fully Loaded, type Ger- Sorento, ligt het weer heeeeeeeeeel anders. Je auto priv 2 April, 2010 aangepast door ger.w. Quote
Smart Geplaatst 2 April, 2010 Geplaatst 2 April, 2010 Ik denk aan een lijfspreuk....Born to be cheap:mrgreen: Quote
Rick Geplaatst 3 April, 2010 Geplaatst 3 April, 2010 Ben ook benieuwd naar die standaard 16" velgen. Op het promo filmpje vind ik de 18" net een tikkie te groot..... 16, 17 en 18 naast elkaar.. Quote
bigwade Geplaatst 4 April, 2010 Geplaatst 4 April, 2010 16, 17 en 18 naast elkaar.. Dank.... Heb gisteren de ix35 Joendaai in real life gezien en dat viel nogal heel erg tegen w.b. looks. Lengte breedte hoogte verhouding was nogal zoek...... Afgezien van de rommelige vouwen in de auto vond ik juist die verhoudingen nogal teleurstellend. Quote
ger.w. Geplaatst 5 April, 2010 Geplaatst 5 April, 2010 Dank....Heb gisteren de ix35 Joendaai in real life gezien en dat viel nogal heel erg tegen w.b. looks. Lengte breedte hoogte verhouding was nogal zoek...... Afgezien van de rommelige vouwen in de auto vond ik juist die verhoudingen nogal teleurstellend. En ik heb maar steeds het idee dat bij de nieuwe sportage ook die verhoudingen zoek zijn. Op Quote
Dutchdragon Geplaatst 6 April, 2010 Geplaatst 6 April, 2010 Gister definitief een besluit genomen na enkele gesprekken, ik ga niet voor de nieuwe Sportage. Kost te veel en ga maar eerst genieten van het 2009 model, ik krijg m'n auto nu weer terug van de vrouw hahahaha Gister voor haar geen Kia gekocht maar een Suzuki Alto Gt editie. Quote
ezzviah Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Voor de liefhebbers: http://sportage.kia.co.kr/ Quote
bigwade Geplaatst 9 April, 2010 Geplaatst 9 April, 2010 Omdat die site wat traag is hier even wat interieurplaatjes.... bron: http://sportage.kia.co.kr/ Jammer dat de achterbank niet helemaal vlak kan Quote
bigwade Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 meer plaatjes met kleurtjes: bron: http://www.global-autonews.com/content/content_view.php3?menu_id=97&id=33915 Quote
Smart Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Nice! Heel mooi, gaat Kia ongetwijfeld mee scoren. Quote
Smart Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Kleur 5 en 7, gerekend vanaf links, vind ik de mooiste kleuren. Vooral kleur 5 zou zo op de Venga mogen. Weer eens wat anders! Quote
Rick Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 (aangepast) Kleur 5 en 7, gerekend vanaf links, vind ik de mooiste kleuren. Vooral kleur 5 zou zo op de Venga mogen. Weer eens wat anders! Tussen die 2 kleuren was ik aant twijfelen haha Maar ik denk dat ik voor nr5 ga "Sand Track" heet die geloof ik en de andere is "Mineral Silver" Ik heb een 3d filmpje van alle kleuren gemaakt van de koreaanse KIA site, zal kijken of ik deze ergens neer kan zette en dan hier kan embedden! 16 April, 2010 aangepast door Rick Quote
Alex VB Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Plaats hem gewoon op Youtube... Is het meest gebruikte.. Mijn kleur keuze is Cherry Black, Clear White (Sorry BW), Vintage Blue & Sand Track.. In Egypte heel veel KIA's gezien. Alleen waren deze niet "mooi" genoeg om gefotografeerd te worden. Het woestijnzand zat overal. Quote
Peterrrrr Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Gisteren introductie gehad van de Sportage ! Wat een mooie wagen in het echt zeg !!! De auto's op de foto (o.a. sand track) is een pre productie model die lichtjes afwijkt het origineel. Dit zijn ook de auto's die te zien zijn in de Sportage Roadshow ! Dezelfde dus die in geneve stonden. De achterbank kan gewoon plat trouwens, is bij de ix35 weer niet. Zitten toch een paar dingetjes op waarvan ik denk dat KIA het verschil kan maken ! O.a. een roll over sensor, cool leather en natuurlijk dagrijverlichting ! Al met al een hele dikke bak waar ik veel vertrouwen in heb ! Quote
Rick Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 (aangepast) Heb geen Youtube account.. ik heb wel een site waar ik hem op kan zetten dan kan misschien iemand anders hem posten.. Stuur maar een pb als iemand hem wil downloaden. (is gewoon een zelfgemaakte opname van de koreaanse site waar je al de kleuren kunt aanklikken) Gisteren introductie gehad van de Sportage ! Wat een mooie wagen in het echt zeg !!! De auto's op de foto (o.a. sand track) is een pre productie model die lichtjes afwijkt het origineel. Dit zijn ook de auto's die te zien zijn in de Sportage Roadshow ! Dezelfde dus die in geneve stonden.De achterbank kan gewoon plat trouwens, is bij de ix35 weer niet. Zitten toch een paar dingetjes op waarvan ik denk dat KIA het verschil kan maken ! O.a. een roll over sensor, cool leather en natuurlijk dagrijverlichting ! Al met al een hele dikke bak waar ik veel vertrouwen in heb ! Bedoel je de foto van Geneve?? Bedoel je dat de kleur een beetje afwijkt of het model van de auto?(bv foto's die op koreaanse sites staan daar ziet hetgeen rond de grill en boven de mistlampen er iets anders uit, zie bijlage. Links is van geneve en rechts is ergens bij een dealer). Is er verder al iets bekend van specificatie formulieren enzo? Iemand al foto's gemaakt tijdens de Roadshow of mag dat ni? 16 April, 2010 aangepast door Rick Quote
Smart Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Iemand al foto's gemaakt tijdens de Roadshow of mag dat ni? Natuurlijk mag je foto's maken, wie houdt je tegen? Is toch een promotieartikel? Ik kreeg vandaag voor de 1e keer sinds aanmelding (1 jaar) een nieuwsbrief van Kia. http://kia.e-fulfilment.nl/e-messenger/view.php?922de6f1.495700.7035ae72.0.2436 Quote
Rick Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 (aangepast) Ik kreeg vandaag voor de 1e keer sinds aanmelding (1 jaar) een nieuwsbrief van Kia. http://kia.e-fulfilment.nl/e-messenger/view.php?922de6f1.495700.7035ae72.0.2436 Ik heb er wel al 4 gekregen via het "Sportage alarm" Had me wel perongeluk 3 keer ingeschreven met het zelfde adres.. 16 April, 2010 aangepast door Rick Quote
Smart Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Ik heb er wel al 4 gekregen via het "Sportage alarm" Had me wel perongeluk 3 keer ingeschreven met het zelfde adres.. Oh, bij jou kwamen dus al die nieuwsbrieven terecht, bedankt h Quote
Rick Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 (aangepast) Oh, bij jou kwamen dus al die nieuwsbrieven terecht, bedankt h 16 April, 2010 aangepast door Rick Quote
Smart Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Hahahaha! Nee hoor, niet meer nodig. Inderdaad is alle info wel op Quote
Rick Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 (aangepast) Hahahaha! Nee hoor, niet meer nodig. Inderdaad is alle info wel op 16 April, 2010 aangepast door Rick Quote
Smart Geplaatst 16 April, 2010 Geplaatst 16 April, 2010 Nog een vraag: een dealer heeft natuurlijk maar 1 model staan met 1 kleur dus.. Maar hebben ze wel iets waarmee je dan de andere kleuren kunt inschatten? of foto's van andere kleuren, de kleuren die altijd op de kia site staan wijken volgensmij soms best erg af in het echt? Ik zou het niet weten, werk nog steeds niet voor Kia......! Ze zien me al aankomen, weet gewoon veel teveel van het merk af!! Mogelijk hebben ze kleurstalen op metalen panelen beschikbaar, wie weet! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.