ger.w. Geplaatst 2 Maart, 2010 Geplaatst 2 Maart, 2010 Het is een serieuse kandidaat met zijn looks en accessoires om voor velen een waardige opvolger te worden van hun huidige wagen..Als de Cadenza niet naar Europa komt is de new Sportage ook voor mij een kandidaat. Is wel een heel andere automobiel die Cadenza. Maar er waren in december nog geen plannen dat de auto naar europa komt: http://www.kia.nl/News/General/Kia-onthult-Cadenza-in-Korea.aspx Quote
Alex VB Geplaatst 2 Maart, 2010 Geplaatst 2 Maart, 2010 Hoewel de Kia Cadenza niet in Europa leverbaar zal worden, ziet Kia Motors Nederland de luxueuze sedan wel als een belangrijk statement voor de toekomst van het merk. Staat op de Nederlandse KIA website.. Maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden. Quote
bigwade Geplaatst 2 Maart, 2010 Geplaatst 2 Maart, 2010 Even back on topic...... De wereld premiere van de Sportage zou vandaag zijn. Het is inmiddels ruim na zessen, maar waar blijven die offici Quote
Url Geplaatst 2 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 2 Maart, 2010 http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,4275506,4302514#msg-4302514 Staan nu ook interieur plaatjes van de Sportage maar zoals ik daar al zei: Wel heel anders als de IX35 , maar dat hoort ook zo . Extrieur vind ik sowieso beter en mooi alleen interieur ja.., vind het persoonlijk niet zo heel mooi, misschien als ik het in het echt zie, maar zo op dat plaatje niet echt. Quote
bigwade Geplaatst 2 Maart, 2010 Geplaatst 2 Maart, 2010 Dat ziet er nou niet echt geweldig uit. (is ook geen fraaie foto van dash) In het zwart zal het wel meevallen...... Kofferruimte ziet er iig groter uit, ben benieuwd of de banken ook zo mooi plat gaan als bij de huidige. Quote
Gast Gerard K Geplaatst 2 Maart, 2010 Geplaatst 2 Maart, 2010 Tja, een kwestie van smaak (en wellicht gewenning). Ik persoonlijk vind hem ook niet zo WOW aan de binnenkant, en daar zit je toch het meest naar te kijken. In mijn beleving is het niet echt "een opvolger" maar echt een ander type auto (en daar is niks mis mee natuurlijk). Ik spaar door voor de Sorento ... Quote
bigwade Geplaatst 2 Maart, 2010 Geplaatst 2 Maart, 2010 Ik doe iets niet goed......HAHA ! Al die "(pensionado) caravan gasten" kunnen zich ineens een Sorento veroorloven terwijl ik loop te sappelen met een "over de datum" Sportage vanwege kosten en bijtelling...... Overigens Gerard, ik hoop dat je meer op de weg let dan op het interieur tijdens het rijden... Quote
Smart Geplaatst 2 Maart, 2010 Geplaatst 2 Maart, 2010 Het dashboard ziet er inderdaad niet spectaculair uit, maar wel redelijk in de pas met de gevestigde orde. Het meubilair oogt wel heel erg strak, dat ziet er comfortabel uit. Zoals BW zegt, in het zwart zal het er beter uitzien. Ik vind sowieso de kleurstelling van de binnenkant van de showauto niet zo geslaagd. Smaken verschillen nu eenmaal. Quote
Gast Gerard K Geplaatst 2 Maart, 2010 Geplaatst 2 Maart, 2010 Hi Bigwade, geen schroom, voor mij zal het ook niet verder komen dan over een paar jaar een 2dehands Sorento. .. en, pensionado duurt nog zo'n 10 jaar maar dat kunnen er zo maar 12 worden.... Asfalt is asfalt, dus .. het interieur Quote
bigwade Geplaatst 2 Maart, 2010 Geplaatst 2 Maart, 2010 Ik kan er wel mee leven....... Belangrijkste vind ik laadruimte en automaat.... Quote
Alex VB Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Ik denk dat de kleur accenten aangepast worden aan de carrosseriekleur zoals de wagen waar deit interieur bij hoort. Net als met de SOUL en de Venga is het straks de mogelijkheid je helemaal uit te leven.. Voor de rest een goed ingedeelde dash.. Quote
Bollie Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Och jee....zo'n mooie carroserie en dan zo'n dashboard. Bovenste deel (stuur,klokkenwinkel en radio) wel fraai. Maar het onderste deel en dan met name de overgang naar het climatecontrol-deel en de tunnel/middenconsole lijkt echt nergens op. Met name op de foto van autoweek zie je verschillende kleuren kunststof en erg lelijke overgangen...och..wat zonde... http://www.omniauto.it/awpImages/photogallery/2010/10841/photos/kia-al-salone-di-ginevra-2010_11.jpg Quote
ger.w. Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Ik doe iets niet goed......HAHA !Al die "(pensionado) caravan gasten" kunnen zich ineens een Sorento veroorloven terwijl ik loop te sappelen met een "over de datum" Sportage vanwege kosten en bijtelling...... Overigens Gerard, ik hoop dat je meer op de weg let dan op het interieur tijdens het rijden... Echt heel hard gewerkt en gelukkig vooruitgekeken wat ik zou krijgen na m'n 60 ste (jaja toen ik 40 was mocht je nog op je 57e met de vut). Dat heb ik overigens nooit mogen meemaken) Dus kan me gelukkig nu zo'n CO2 uitstotende bak permitteren. Ben blij dat ik voor de Sorento heb gekozen want die nieuwe sportage.......mwah valt mij wat tegen eerlijk gezged. Niet echt lelijk, maar wat ik al zei.....mwah:???: En die sorento bak van mij is over een jaar of 4 -5 weer te koop met waarschijnlijk zo'n 70.000 km op de teller. Sparen mannuh..... Quote
Smart Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Sorry Ger, Tegen die tijd als wij in aanmerking komen voor ons pensioen, zijn wij te oud om nog in zo'n Sorento te mogen rondrijden. Trouwens we moeten eerst nog sparen voor onze 'oude dag' wanneer die aanvangt n Quote
ger.w. Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Sorry Ger,Tegen die tijd als wij in aanmerking komen voor ons pensioen, zijn wij te oud om nog in zo'n Sorento te mogen rondrijden. Trouwens we moeten eerst nog sparen voor onze 'oude dag' wanneer die aanvangt n Quote
Smart Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Tja...jullie hebben vette pech dat je door moet tot je 65e. Maar wel weer geluk dat al die pensionados van tegenwoordig de Achterhoek regelmaitg komen opvrolijken.....toch ?? Correctie! Met enige vertraging, want nieuwe verkiezingen 2e Kamer, zal de leeftijd worden opgerekt naar 67. Als we dat al halen als man...... En ja, ik wordt helemaal vrolijk van die pensionada's die de Achterhoek opvrolijken met auto's met van die fietsenrekken, zelf meegebrachte etenswaren (dag plaatselijke economie!) en op tijden boodschappen doen terwijl de werkende beroepsbevolking zich door deze grijze massa moet heenwerken om op tijd thuis te zijn om eten te koken en de kids naar de sportvereniging en/of dans-/muziekschool te moet brengen. Maar zonder gekheid; ik heb er geen last van. Welkom allemaal! Quote
ger.w. Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Correctie! Met enige vertraging, want nieuwe verkiezingen 2e Kamer, zal de leeftijd worden opgerekt naar 67. Als we dat al halen als man......En ja, ik wordt helemaal vrolijk van die pensionada's die de Achterhoek opvrolijken met auto's met van die fietsenrekken, zelf meegebrachte etenswaren (dag plaatselijke economie!) en op tijden boodschappen doen terwijl de werkende beroepsbevolking zich door deze grijze massa moet heenwerken om op tijd thuis te zijn om eten te koken en de kids naar de sportvereniging en/of dans-/muziekschool te moet brengen. Maar zonder gekheid; ik heb er geen last van. Welkom allemaal! We raken off topic dus dit als laatste. Wij zijn minstens in totaal zo'n 4 maanden in de Achterhoek. Eten ons klem bij de locale horecaondernemers en doen onze boodschappen 's ochtends om een uur of elf (of zo..) En mijn fiets staat het hele jaar in de Achterhoek, dus een fietsenrek zul je bij mij nooit zien. Ik fiets overigens wel verdomd graag door de prachtige Achterhoek.......juist....om uit eten te gaan bij al die lekkere wildrestaurants Quote
bigwade Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Binnenkantje 2 Ben benieuwd wat er blijft staan van dit leuks in de showroom....... m.a.w. zien we nu de hipste uitvoering of is dit basic...... Quote
Url Geplaatst 3 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 Maart, 2010 zien we nu de hipste uitvoering of is dit basic...... Wat denk je zelf . Quote
Smart Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Op dit forum staan ook nieuwe berichten over de Sportage, van het Kia Forum. Daarover valt te lezen dat het interieur zoals afgebeeld tot Quote
Smart Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Een impressiefilmpje op Autoweek. http://www.autoweek.nl/video.php?id=1755 Quote
ger.w. Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Binnenkantje 2Ben benieuwd wat er blijft staan van dit leuks in de showroom....... m.a.w. zien we nu de hipste uitvoering of is dit basic...... Ik vrees dat dat onderdeel is van Quote
bigwade Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Volledige beschrijving met afmetingen etc. op: Ja die had ik gezien...... Enorme lap tekst en weinig beeld. Vind het sowieso een beetje raar dat er maar zo weinig foto materiaal van deze auto gepubliceerd wordt....... Het ding is al in productie, dus kom maar op met die binnenmaten en foto's van "normale" versies..... "Wereld Premiere" met 2 summiere filmpjes, ik vind het weird........ Quote
ger.w. Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 Ja die had ik gezien......Enorme lap tekst en weinig beeld. Vind het sowieso een beetje raar dat er maar zo weinig foto materiaal van deze auto gepubliceerd wordt....... Het ding is al in productie, dus kom maar op met die binnenmaten en foto's van "normale" versies..... "Wereld Premiere" met 2 summiere filmpjes, ik vind het weird........ Is idd allemaal wat magertjes. Ik vind die afbeeldingen overigens altijd behoorlijk "verneukeratief" Zelfs in de verkoopbrochures zie ik altijd alleen maar modellen afgebeeld met werkelijk alle extra's die er te koop zijn. Nooit eens een standaardmodelletje. Maar dat is bij ieder merk zo denk ik Quote
bigwade Geplaatst 3 Maart, 2010 Geplaatst 3 Maart, 2010 De dash foto is toch redelijk standaard buiten die kleurtjes. Niks fancy Navy, gewoon de boerelulleradio (niks mis mee overigens) Stuurtje lijkt me prettiger dan wat ik nu in mijn handen heb. We gaan het zien.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.