Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Officieel: Nieuwe KIA SPORTAGE.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)
Zelf heb ik het idee dat Hyundai een beetje de weg kwijt is.

Aansprekende modellen zitten er amper tussen buiten de guitige bejaardenbak de i10 (en die hebben we zelf, haha !)

De keuze tussen Venga en de Hyundai kopie is bij voorbaat al een gelopen race.

Maar eh, jullie hebben je eigen BENGA forum deel.......

Dit is een Sportage topic.......

Dat gaat je niets aan! Dit is een KIA FORUM, geen terugroepactie van Kia......:hammer:

aangepast door Smart
  • Reacties 852
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Dat gaat je niets aan! Dit is een KIA FORUM, geen terugroepactie van Kia......:hammer:

O ja, jij had geloof ik nog geen Kia, toch ? :rolleyes:

Geplaatst
O ja, jij had geloof ik nog geen Kia, toch ? :rolleyes:

Volgens onbevestigde bronnen bezit ik een halve Kia, dus.......zodoende!

Geplaatst
Volgens onbevestigde bronnen bezit ik een halve Kia, dus.......zodoende!

Volgens latere onbevestigde bronnen is er een correctie gekomen op de eerdere onbevestigde bronnen en mag je er alleen naar KIJKEN......

Mooie bak die nieuwe Sportage.....

Ben benieuwd naar de kleurtjes.

Ik denk dat deze het net als de Sorento goed doet in zilver of metal grey.

Zwart lijkt me ivm fraaie vorm wat minder en over wit zullen we het maar niet meer hebben......:-)

Geplaatst
Volgens latere onbevestigde bronnen is er een correctie gekomen op de eerdere onbevestigde bronnen en mag je er alleen naar KIJKEN......

Zwart lijkt me ivm fraaie vorm wat minder en over wit zullen we het maar niet meer hebben......:-)

die auto lijkt me prachtig in het wit met donkere koplampen en achterlichten :lol:

Geplaatst

Ook in rijden hoor! Maar alleen na een schriftelijk verzoek in drievoud.

De nieuwe Sportage komt trouwens in de nieuwe trendkleur Bigwit......;)

Geplaatst
die auto lijkt me prachtig in het wit met donkere koplampen en achterlichten :lol:
Ook in rijden hoor! Maar alleen na een schriftelijk verzoek in drievoud.

De nieuwe Sportage komt trouwens in de nieuwe trendkleur Bigwit......;)

En dat zijn dan vrienden......

Ik geloof dat HET woord van 2009 "ontvrienden" was....

Dat ga ik eens bekijken.......

Geplaatst

bigwade, je moet je vrienden wel in hun waarde laten he.

Ik kan er ook niks aan doen dat ik een geestelijke afwijking heb opgelopen waardoor ik wit op sommige auto's wel mooi vind!

Geplaatst

Ik kan er ook niks aan doen dat ik een geestelijke afwijking heb opgelopen waardoor ik wit op sommige auto's wel mooi vind!

Ah, sommige auto's, je bent herstellende, vooruit dan maar....

Geplaatst

Ik kan met heldere geest verklaren dat ik geen afstand doe van mijn woorden:mrgreen:

Geplaatst

ik hoop stilletjes dat vanwege milieu eisen auto's alleen nog maar wit geverfd mogen worden..

Ben benieuwd of big dan nog auto gaat rijden :mrgreen:

Geplaatst
ik hoop stilletjes dat vanwege milieu eisen auto's alleen nog maar wit geverfd mogen worden..

Ben benieuwd of big dan nog auto gaat rijden :mrgreen:

Die koopt gewoon een oude Amerikaan.

Geplaatst

OT again......

Wat opvalt is de kont van de nieuwe Sportage.

Het nummerbord zit laag en er is niks te zien van een achterdeur-greep.

Vind ik wel mooi !

Bij de ix35 zit dat op de ouderwetse manier...incl. nummerbord.

Als die greep, bij de Sportage, stijlvol, net boven het nummerbord zit verwerkt kun je met dit weer wel handschoentjes aantrekken :-)

KIAKONT.png

TUC.png

Geplaatst

Misschien is de opening van de achterklep verwerkt in het Kia-logo, zoals Ford dat ook weleens gedaan heeft.

Geplaatst

En toch, allemaal een leasebak onder de kont en maar opscheppen met hun 'bezit' in bruikleen.

Van die jongetjes die reageren tussen 14.00 en 18.00 heeft 98% een schoolfiets in bezit....... en verder een hoop dromen......

en daar valt Kia (nu nog) buiten HAHAHAHA!

Geplaatst
Van die jongetjes die reageren tussen 14.00 en 18.00 heeft 98% een schoolfiets in bezit

Ik bezit ook een schoolfiets hoor, maar dat is om naar de trein te fietsen :), ligt eraan hoelaat ik moet beginnen anders ga ik natuurlijk met de auto, maar heb geen zin om in de file te staan :P.

Geplaatst
Ik bezit ook een schoolfiets hoor, maar dat is om naar de trein te fietsen :), ligt eraan hoelaat ik moet beginnen anders ga ik natuurlijk met de auto, maar heb geen zin om in de file te staan :P.

Het lijkt mij zo vervelend wanneer je de auto wilt pakken, je telkens die vrouw aan de kant moet duwen. Eigenwijs mens!

Geplaatst
Van die jongetjes die reageren tussen 14.00 en 18.00 heeft 98% een schoolfiets in bezit....... en verder een hoop dromen......

en daar valt Kia (nu nog) buiten HAHAHAHA!

en het zijn ook mee lopers over het algemeen, als nummer 1 zegt dat de auto lelijk is, durft nummer 2 al bijna niet meer toe te geven dat hij hem wel mooi vindt en dan is het domino effect begonnen....

Je zag het bij de reacties op de pica van tazteam

Geplaatst
Haha, was het maar waar dat, dat mijn vriendin en mijn auto was ^^.

Oh, maar wij houden hier wel van een open en eerlijke avatar hoor.......kuch/kuch

Verander dat dus maar in een NS fiets........

Geplaatst

OT

Het kan zijn dat juist deze foto's naar dat patentburo zijn gegaan vanwege de

voorruit die de grill volgt en wellicht de greeploze achterkant.

Ik heb er vandaag eens opgelet.

VW Golf en Polo, Seat (!!) hebben hun nummerplaten ONDER de klep, net als sommige Alfa's, Suzuki's en oudere Peugeots

Alle SUF(V)'s hebben platen met de bijbehorende rimram zoals grips en verlichting OP de deur.....want dat is STOER !

Kijk ik naar onze Hyundai i10, zie ik nummerplaat onder de achterdeur, achterdeur te openen via LOGO (wel met een ruimere greep)

Trend??

We gaan het zien..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...