Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Spatlappeset voor en achter

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft er iemand een idee hoe de spatlappensetten er uit zien?

Zou ze op mn SW Sport willen plaatsen omdat de alu velgen waar mn winterbanden opstaan iets uit het koetswerk steken en al het opspattend water en zand de hele achterkant smerig maakt.

Zouden ze ook eraf kunnen wanneer ik mn 17 duimers weer eronder zet?

Geplaatst

volgens mij zitten deze er opgeschroeft dus moeten ze er ook weer makelijk afgaan voor de zomer velgen

hoe het er uit ziet is voor iedere persoon anders , ik zelf zou er geen op zetten maar ze zullen zeker veel vuiligheid tegen houden dat is zeker

volgens mij heeft kia op de site een paat foto's

gr

Geplaatst

@Frans: Bedankt voor een foto, zegt meer als woorden.

Tja.... Als ik zo zie dan valt het ook wel weer mee. Ligt ook aan de kleur van auto hoe erg ze opvallen. Waarschijnlijk net het verkeerde model gezien en toen vielen ze erg op. Heb zelf een zwarte SW en dan zou het zo te zien wel meevallen.

Geplaatst

Tja, ze zijn besteld en worden donderdagmiddag geplaatst. Ze komen ook op een grijze SW, maar als het zicht echt tegenvalt gaan ze er gelijk met de winterbanden weer af ;)

Geplaatst

Volgens mij worden ze geschroefd in de kunststof wielkastbekleding. Dat valt volgens mij achteraf niet op wanneer je ze demonteerd.

Geplaatst

Pff... Het valt mee. Zowel het uizicht als de prijs (78€ voor en achter gemonteerd) als de bevestigingswijze : hangen vast met bestaande schroeven, geen extra gaten dus :wink:

Geplaatst

Hier zijn ze dan...Met de zwarte velgen zie je er echter niet echt veel van. Zonnig weer was ook beter geweest vrees ik.

Over het nut ervan ben ik ook niet echt zeker; van de car-wash tot thuis is het drie kilometer rijden over een vierbaansvak en met vrijwel droge weg. Toch zat er reeds zand en vuil op de wagen. Ook bij regenachtiger weer lijkt de achterkant niet echt zuiverder te blijven...

post-2277-1297852971,28_thumb.jpg

post-2277-1297852971,42_thumb.jpg

post-2277-1297852971,62_thumb.jpg

post-2277-1297852971,76_thumb.jpg

post-2277-1297852971,9_thumb.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst
hallo mag ik vragen waar je ze weg heb, want ze kosten hier bij ons

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...