16_v Geplaatst 14 Mei, 2010 Geplaatst 14 Mei, 2010 sorry mensen ik moet het afzeggen heb me sleutel van me huis en druk nu met verbouwen.
AJ Mol Geplaatst 14 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 14 Mei, 2010 Vandaag nog even de route gereden. Ziet er goed uit. Geen opstopppingen. Alleen is er morgen een motorrace in Oostvoorne, maar ik neem aan dat de weg zondag weer vrij is. Ik zou zeggen tot zondag. De verwachtingen zijn goed.
Alex VB Geplaatst 14 Mei, 2010 Geplaatst 14 Mei, 2010 Mensen.. Wegens omstandigheden ben ik er helaas ook niet bij.. Ik wil er niet al te veel over kwijt buiten dat het met afgelopen woensdag te maken heeft. Het spijt me mensen..
Hanne Geplaatst 15 Mei, 2010 Geplaatst 15 Mei, 2010 Mensen.. Wegens omstandigheden ben ik er helaas ook niet bij.. Ik wil er niet al te veel over kwijt buiten dat het met afgelopen woensdag te maken heeft.Het spijt me mensen.. Sterkte....
Woeper Geplaatst 15 Mei, 2010 Geplaatst 15 Mei, 2010 (aangepast) Alex VB, ik en mijn vrouw wensen heel veel sterkte . 15 Mei, 2010 aangepast door Woeper
AJ Mol Geplaatst 18 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 18 Mei, 2010 Afgelopen zondag 16 mei een goede dag gehad met een aantal bekenden en een enkele nieuwe Kiarijder. Positieve berichten gehad over de rit. Lekker gegeten en alle drank was gratis. Helaas hadden 4 mensen zich niet afgemeld en hebben we daar nog een uur op zitten wachten. Dus in totaal 7 auto's van de 16 die in eerste instantie zich hadden opgegeven. Zeker een aantal afzeggingen met een goede reden, daar kun je niets aan doen. Toch blijkt maar weer dat de enthousiasme van een Kia-rijder ver te zoeken is voor dit soort bijeenkomsten. Niet voor niets zijn we gestopt met organiseren. Je ziet het al zodra er iemand iets wil het moeilijk is om een paar mensen bij elkaar te krijgen. Enfin ik heb mijn doel bereikt en het overgebleven budget besteed aan de leden. Ik laat nu bij de Kamer van Koophandel de stichting Kia Club Nederland uitschrijven en is het definitief voorbij. Het forum krijgt van mij het restant bedrag en zal nog 2 jaar kunnen draaien. Daarna zal dit forum moeten draaien op inkomsten van advertenties. Ik wens iedereen nog veel veilige kia-kilometers en zal af en toe het forum bezoeken. Zelf heb ik 6 jaar lang prettig en zonder mankementen Kia gereden. Helaas wilde zij mij niet meer hebben als Kia-rijder. Om je te houden geven ze niets voor je oude auto (3 jaar) terug, zodat je wel ergens anders moet gaan shoppen. Ik heb nog steeds het Kia-gevoel en mogelijk dat ik nog eens terug keer. De nieuwe Kia Optima (2011) hou ik in de gaten. Ik zou zeggen veel plezier met de Kia en dit forum, want dit is iets waar echt belangstelling voor is en heel noodzakelijk is.
Gast Jantje Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Afgelopen zondag 16 mei een goede dag gehad met een aantal bekenden en een enkele nieuwe Kiarijder. Positieve berichten gehad over de rit. Lekker gegeten en alle drank was gratis. Helaas hadden 4 mensen zich niet afgemeld en hebben we daar nog een uur op zitten wachten. Dus in totaal 7 auto's van de 16 die in eerste instantie zich hadden opgegeven. Zeker een aantal afzeggingen met een goede reden, daar kun je niets aan doen.Toch blijkt maar weer dat de enthousiasme van een Kia-rijder ver te zoeken is voor dit soort bijeenkomsten. Niet voor niets zijn we gestopt met organiseren. Je ziet het al zodra er iemand iets wil het moeilijk is om een paar mensen bij elkaar te krijgen. Enfin ik heb mijn doel bereikt en het overgebleven budget besteed aan de leden. Ik laat nu bij de Kamer van Koophandel de stichting Kia Club Nederland uitschrijven en is het definitief voorbij. Het forum krijgt van mij het restant bedrag en zal nog 2 jaar kunnen draaien. Daarna zal dit forum moeten draaien op inkomsten van advertenties. Ik wens iedereen nog veel veilige kia-kilometers en zal af en toe het forum bezoeken. Zelf heb ik 6 jaar lang prettig en zonder mankementen Kia gereden. Helaas wilde zij mij niet meer hebben als Kia-rijder. Om je te houden geven ze niets voor je oude auto (3 jaar) terug, zodat je wel ergens anders moet gaan shoppen. Ik heb nog steeds het Kia-gevoel en mogelijk dat ik nog eens terug keer. De nieuwe Kia Optima (2011) hou ik in de gaten. Ik zou zeggen veel plezier met de Kia en dit forum, want dit is iets waar echt belangstelling voor is en heel noodzakelijk is. Andre ik kon er dan wel niet bij zijn maar toch bedankt voor de moeite die jij ervoor hebt gedaan! Jammer dat de kia club nu definitief ten einde is maar het is niet anders.
Smart Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Andre, bedankt voor al je inspanningen voor de KiaClubleden. Misschien elkaar nooit ontmoet, maar ik waardeer het enorm wanneer mensen zich belangeloos inzetten voor anderen. Ik kan mij wel voorstellen dat het voor jou afgelopen zondag niet leuk moet zijn geweest om op deze manier afscheid te nemen. Maar troost je met de gedachten dat veel forumleden de inspanningen van de moderatoren waarderen en kunnen inschatten op hun waarde. Vaak gebeurt er achter de schermen meer dan menig forumlid zich kan voorstellen, om het forum en andere zaken zo soepel mogelijk te laten verlopen. Dat het forum bestaat in de huidige vorm, is ook mede een verdienste van jou geweest. Ik wens je veel goeds en misschien komen we elkaar nog weleens tegen in de toekomst!
Centurion Geplaatst 21 Mei, 2010 Geplaatst 21 Mei, 2010 (aangepast) Hoi Andr 5 Juni, 2010 aangepast door Centurion
Smart Geplaatst 21 Mei, 2010 Geplaatst 21 Mei, 2010 Jos, ik wens jou en je naasten alle goeds toe en in goede gezondheid. Overigens kan ik mij helemaal vinden in jouw verhaal, maar dat had ik zelf ook al in dit topic verwoordt. Gewoonweg jammer. Ik hoop dat dit andere organisatietalenten in de toekomst bespaart zal blijven. Ik heb ergens gelezen dat Kia rijders niet erg merkentrouw zijn, dus ik zou zeggen ga ervoor! Op dit forum komen sowieso de meest vreemde en exotische merken voorbij, zoals een O.el waar ik nog nooit van heb gehoord....! En laten we wel wezen een MB is ook niet te versmaden. Het ga je goed!
Tazteam Geplaatst 21 Mei, 2010 Geplaatst 21 Mei, 2010 Hallo Jos en Sheila, langs deze weg wensen wij jullie het allerbeste voor de toekomst. Ik moet het toch noemen, want als oa Jos en Sheila, Andre en Helma, en zeker niet te vergeten Harrie en Magreet er niet waren geweest, dan was het hele Kia club en forum niet geweest. Zij zijn samen met nog een paar anderen de grondleggers van de club en het forum. Daarom: nogmaals hartelijk dank voor alle inzet en inspanningen, maar vooral alle succes voor de toekomst. Philip, Agnes en Sebastiaan
Alex VB Geplaatst 21 Mei, 2010 Geplaatst 21 Mei, 2010 Ook van mij veel succes in de toekomst. Het is inderdaad jammer dat de clubspirit hier niet echt leeft. Bij de meeste andere merken is er toch echt meer een wij gevoel dan hier... Ik persoonlijk vind dat jammer, zeker nu KIA goed aan de weg aan het timmeren is en het harde werk zijn vruchten begint af te werpen.. Wat ik mij afvraag is het volgende: Waarom kan er bij de andere merken wel een club blijven bestaan en bij het merk KIA niet? Waarom is het hier bijna onmogelijk iets georganiseerd te krijgen waar mensen gezellig bij elkaar kunnen komen en lekker kunnen kletsen etc onder het genot van een hapje en een drankje? Nogmaals ik vind het jammer dat het hier niet lukt. Er zijn genoeg forumleden, meer dan 1000 en maar 1 tot 5% is actief op het forum..
bigwade Geplaatst 21 Mei, 2010 Geplaatst 21 Mei, 2010 Ik denk dat dat alles met het merk en de merkbeleving te maken heeft. Zelf heb ik na 20 jaar Amerikaans ook echt niet het gevoel "kijk mij nou es met mijn Kia" Dat Sorento/Sportage4WD leden in het verleden leuk hebben kunnen "blubberen" was tof maar in een tijd dat zoiets (betaalbaar) bijzonder was. Een meeting met zomaar wat Kia's op een grasveldje vind ik ook wel wat sneus hebben. Die rit van afgelopen zondag had gewoon lekker gevuld moeten zitten, punt. Dat dat niet gelukt is is jammer, zeker voor de organisatie. Leden tokkelen, denk ik, liever over hun "tape" en andere problemen, vanachter hun toetsenbord. w.b. merk en merkbeleving kan deze Kia club nog wel wat leren van de Dacia club Opkomst ca 500 !
Gast Jantje Geplaatst 21 Mei, 2010 Geplaatst 21 Mei, 2010 Ik denk dat dat alles met het merk en de merkbeleving te maken heeft.Zelf heb ik na 20 jaar Amerikaans ook echt niet het gevoel "kijk mij nou es met mijn Kia" Dat Sorento/Sportage4WD leden in het verleden leuk hebben kunnen "blubberen" was tof maar in een tijd dat zoiets (betaalbaar) bijzonder was. Een meeting met zomaar wat Kia's op een grasveldje vind ik ook wel wat sneus hebben. Die rit van afgelopen zondag had gewoon lekker gevuld moeten zitten, punt. Dat dat niet gelukt is is jammer, zeker voor de organisatie. Leden tokkelen, denk ik, liever over hun "tape" en andere problemen, vanachter hun toetsenbord. w.b. merk en merkbeleving kan deze Kia club nog wel wat leren van de Dacia club Opkomst ca 500 !
AJ Mol Geplaatst 21 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Mei, 2010 Iedereen bedankt voor de mooie en leuke reacties. Ik heb het altijd graag gedaan en organiseren is voor mij niet zo moeilijk. Zeker niet toen ik nog in het havengebied van Rotterdam werkte als beheerder van alle terreinen. Om even op de vraag te komen. Waarom niet wat centraler in Nederland. De reden is makkelijk. Als je in de buurt woont van Rotterdam, ga je niet in Utrecht iets organiseren. Verder ligt Rotterdam best wel redelijk centraal en zelfs voor de Belgen goed te bereiken. In Duitsland kijken ze niet zo nauw. Daar rijden ze zelfs 850 km om aan een evenement deel te nemen. Ja in het verleden kwamen de duitsers zelfs diverse malen naar Rotterdam. En dan niet 1 auto maar 8 a 10 tegelijk. Enfin, dat is verleden tijd. Jullie zullen je nu moeten richten op de toekomst. En zoals ik jullie al eerder gezegd heb ligt mijn hart nog steeds bij Kia, ondanks ik nu in een Ford rij. Ik vind dat Kia enorm aan de weg heeft getimmerd. En Kia is zeker al een volwaardig merk geworden. Zoals ik al eerder gezegd heb hou ik de ontwikkelingen van Kia in de gaten. Ik bezoek nog steeds verschillende websites hierover. Ik wens iedereen veel succes verder en ik hoop dat er toch weer een keer iemand opstaat die weer iets wil organiseren.
Gast Jantje Geplaatst 21 Mei, 2010 Geplaatst 21 Mei, 2010 Iedereen bedankt voor de mooie en leuke reacties. Ik heb het altijd graag gedaan en organiseren is voor mij niet zo moeilijk. Zeker niet toen ik nog in het havengebied van Rotterdam werkte als beheerder van alle terreinen.Om even op de vraag te komen. Waarom niet wat centraler in Nederland. De reden is makkelijk. Als je in de buurt woont van Rotterdam, ga je niet in Utrecht iets organiseren. Verder ligt Rotterdam best wel redelijk centraal en zelfs voor de Belgen goed te bereiken. In Duitsland kijken ze niet zo nauw. Daar rijden ze zelfs 850 km om aan een evenement deel te nemen. Ja in het verleden kwamen de duitsers zelfs diverse malen naar Rotterdam. En dan niet 1 auto maar 8 a 10 tegelijk. Enfin, dat is verleden tijd. Jullie zullen je nu moeten richten op de toekomst. En zoals ik jullie al eerder gezegd heb ligt mijn hart nog steeds bij Kia, ondanks ik nu in een Ford rij. Ik vind dat Kia enorm aan de weg heeft getimmerd. En Kia is zeker al een volwaardig merk geworden. Zoals ik al eerder gezegd heb hou ik de ontwikkelingen van Kia in de gaten. Ik bezoek nog steeds verschillende websites hierover. Ik wens iedereen veel succes verder en ik hoop dat er toch weer een keer iemand opstaat die weer iets wil organiseren. Het was ook niet lullig bedoeld.. Maar ik zat die dag in Groningen en dan is het mij helaas te ver rijden. Met die reden had ik me dan ook expres al niet aangemeld. Voor de rest ben ik wel iemand die het er voor over heeft om naar meetings te rijden tenzij het echt te gek wordt. Ik ben 1 maal met een hele grote groep van het VW forum naar worthersee gereden, maar dat was echt eens en nooit meer
Smart Geplaatst 21 Mei, 2010 Geplaatst 21 Mei, 2010 Ik ben 1 maal met een hele grote groep van het VW forum naar worthersee gereden, maar dat was echt eens en nooit meer Ja, dat is ooit begonnen met de VW GTI meeting en is uitgegroeid tot een VW evenement van allure. Zelfs VW komt elk jaar met mooi getunede auto's. Ik weet dat omdat vrienden van ons in Klagenfurt aan de W
the soul man Geplaatst 6 Oktober, 2010 Geplaatst 6 Oktober, 2010 had mij en mijn vrouw ind. aangemeld voor de kia dag , echter wij werden getroffen door 3 familieomstandigheden praktisch tegelijkertijd . en geloof me , onze hoofden stonden toen echt niet naar de bewuste kia dag . het spijt ons dat we niet eerder konden reageren , maar we kruipen nu pas weer een beetje langzaam uit het dal . wij hadden dit ook liever anders gezien . ik hoop dat er toch nog een dag wordt georganiseerd waarbij wij ook van de partij kunnen zijn . ik plaats dit bericht omdat ik geen medelijden wil kweken , alleen maar een klein beetje begrip voor de situatie . hopelijk tot ziens.....
Jantje.2 Geplaatst 6 Oktober, 2010 Geplaatst 6 Oktober, 2010 soul man; sommige dingen zijn nou eenmaal belangerijker in het leven dan een kiaclub dag! Sterkte met wat er dan ook gebeurd mogen zijn.. en hopelijk inderdaad tot een volgende keer!
Aanbevolen Berichten