Smart Geplaatst 29 April, 2014 Geplaatst 29 April, 2014 Ik denk aan een O.el.....aan wat stijlkenmerken, maar echt serieus zeker weet ik het niet. Quote
bigwade Geplaatst 29 April, 2014 Geplaatst 29 April, 2014 Toch Engelse meuk......! #3321 was dat toch wel duidelijk dacht ik. Quote
bigwade Geplaatst 5 December, 2014 Geplaatst 5 December, 2014 236 dagen ongeslagen ! Dames, heren toch.... Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 6 December, 2014 Geplaatst 6 December, 2014 Oké, ik werp mij na al die dagen dan toch maar even in de strijd. Want toen ik dat ielepieterige verchroomde bumpertje zag, in combinatie met die vierkante achterlichten, dacht ik onmiddellijk: "Eind jaren zeventig, begin jaren tachtig". En vervolgens: "Austin Allegro". Maar dan klopt de vierkante uitlaat met afgeronde hoeken weer niet en ook de reflector onder de bumper kan ik me niet herinneren. Nou ja, ik zal het wel helemaal mis hebben en dat hoop ik eerlijk gezegd ook. Want wat waren die Allegro's een krengen van auto's! Quote
bigwade Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 tijd klopt maar het is een segmentje hoger Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 Hmmmmmm… Ik doe nog een duit in het zakje. Jaguar XJS? Doet U mij maar een 6.0 V12 Coupé Automatic. Mocht ik deze keer wel raak hebben geschoten, dan denk ik dat het 'raadplaatje' een XJS uit de latere series is (jaren negentig). Want bij de vroege exemplaren zaten de rode reflectoren niet recht onder de achterlichten. Op de valreep twee foto's, die maken duidelijker wat ik bedoel: Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 hier zat ik ook al aan jag denken, alleen vierkante uitlaat kon ik niet plaatsen Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 Hallo Lourens, Volgens mij is het een XJS. Want ik ben een ouwe sufferd die niet verder kijkt dan zijn neus lang is. Ik kom er nu pas net achter dat Bigwade niet alleen een 'raadplaatje' van het achterlicht heeft gepost, maar al eerder een foto van de zeer model-specifieke achterruit had geplaatst. Maar daarvoor had ik wat verder moeten terugbladeren en daar was ik nog niet op gekomen. Meneer Bigwade, verlos ons van de martelende onzekerheid! U heeft het ons wel moeilijk gemaakt door te kiezen voor een achterkantje van de late serie, zonder de kenmerkende licht-unit. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 tijd klopt maar het is een segmentje hoger een segmentje hoger zeg tie dan Wel twee segmentjes ook. Quote
bigwade Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 Meneer Bigwade, verlos ons van de martelende onzekerheid! U heeft het ons wel moeilijk gemaakt door te kiezen voor een achterkantje van de late serie, zonder de kenmerkende licht-unit. Ze zeggen meneer tegen me.... Hé ouwe reus, het is natuurlijk goed ! Aan u de eer voor een verse RJP. Reminder; plaatjes op internet zijn te googelen, dus pak er één uit eigen doos. Stimuleert jullie ook meteen om die camera eens vaker te pakken ! Hier de volledige klasbak: 1 Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 Ik ben diep vereerd met de opdracht te zorgen voor een kakelverse RJP. Daar gaat-ie dan: Ik heb het geloof ik niet al te moeilijk gemaakt, want er is ooit maar één auto uitgebracht met dit koplamp-ontwerp. Het losgezaagde stukje komt uit een foto van mijn eigen auto, maar hoe lang het geleden is dat ik daarin rondreed? Ik houd dat voorlopig nog even mistig. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 Nissan 100 NX, ik heb zelf een gele gehad Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 Dat was het snelste antwoord dus Quote
Gast GreyGriffin Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 Zit ik even rustig naar het voetballen te kijken, heeft iemand mijn RJP al geraden... Helemaal goed, Lourens. Leuk dat jij er ook een hebt gehad. Ik vond vooral de split-roof erg lekker in de zomermaanden. Hieronder de hele foto van mijn Nissan 100 NX 1.6 automaat, waarin ik midden jaren negentig heb rondgetoerd: Ik geef het estafettestokje voor de volgende RJP nu door. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 7 December, 2014 Geplaatst 7 December, 2014 Heb helaas gen digitale foto van mijn 100NX, was in april 1992 een verjaardagscadeau voor mijzelf. Bij deze mijn RJP. Iets waar ik zakelijk in gereden heb (is zelf bijna niet te betalen ) Quote
Murcielaygo Geplaatst 8 December, 2014 Geplaatst 8 December, 2014 Hier nog een voormalig 100NX-rijder Volgens mij is dit het achterportier van een Hummer H3. Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 8 December, 2014 Geplaatst 8 December, 2014 Hier nog een voormalig 100NX-rijder Volgens mij is dit het achterportier van een Hummer H3. Heeeeeeel warm Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 8 December, 2014 Geplaatst 8 December, 2014 H2 natuurlijk Helemaal goed, Leuke auto maar.... Verbruik is niet meer van deze tijd Probeer hem maar ergens te parkeren. Til je zware boodschappen maar even achter in Probeer je schoonmoeder maar eens een lift te geven zonder lift En altijd moeten uitleggen waarom je in zo een auto rijdt. Het stokje gaat nu over naar Wimis on Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.