Gast Jantje Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Voor mij een reden om ISG, naast al die andere toestanden, te skippen bij een volgende auto.... ja en het leuke is dat de kia dealer niet kan/wil vertellen waarom niet. Quote
Crum Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Voor mij een reden om ISG, naast al die andere toestanden, te skippen bij een volgende auto.... Door het ISG systeem heeft een c'eed wel een groen label en daarbij minder belasting. Als je het er niet bij zou nemen zou de auto duurder zijn door de belasting. Dan neem je het er toch bij. Als het dan toch defect raakt maakt het niet uit, het systeem heeft zn geld al opgebracht bij aanschaf van de auto.. Quote
Gast Jantje Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Door het ISG systeem heeft een c'eed wel een groen label en daarbij minder belasting. Als je het er niet bij zou nemen zou de auto duurder zijn door de belasting. Dan neem je het er toch bij. Als het dan toch defect raakt maakt het niet uit, het systeem heeft zn geld al opgebracht bij aanschaf van de auto.. daar hebben ze het knopje ISG off voor uitgevonden Quote
Leon Geplaatst 24 Maart, 2010 Geplaatst 24 Maart, 2010 Wie is dan aansprakelijk als er door hun foutieve ingrepen iets gebeurt als bijv. een kokende accu? In de eerste plaats KIA zelf neem ik aan. Zij sturen immers die mensen. Als ze denken dat het de schuld is van die firma moeten ze het achteraf maar zelf verhalen, dat is niet het probleem van de klant lijkt mij. Quote
Peerke Geplaatst 5 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 Mei, 2010 In febr. was de nieuwe accu geplaatst en we gingen afgelopen week weer een weekje naar spanje. Dus auto geparkeerd en na week terug. Sleutel in de aanslag, afstandbediening geactiveerd....en Ja, de boel werkte weer! Starten was probleemloos! Probleem bij 1e accu was dus inderdaad een inferieur exemplaar. Ze bestaan dus! Dank aan dealer voor juiste oplossing. Peer Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.