bigwade Geplaatst 29 Maart, 2010 Geplaatst 29 Maart, 2010 Geinig jong ja, tikkie onrustig........ Quote
Alex VB Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Ik dacht dat je Chrones nu wel een beetje kende.......Na het sticker gedoe gaat vriend Alex zich laten beroven in Egypte en voor hij daar overheen is zijn we een tijdje verder. Denk je echt dat Chrones daar op kan wachten ? Nee, die wil het nu en nu direct...... Dat werk ))) Dat beroven zal meevallen in Egypte.. Bomaanslagen zijn de nieuwe trend. De accessoirelijst van La Belgique krijgen jullie nadat ik het "gedoe" met de stickers heb afgerond.. Duurt dus helaas nog eventjes.. Als ik een vrouw was kon ik meerdere dingen tegelijk en was het in een mum van tijd geregeld. Toch? Quote
rednAS77 Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Ik ben ook geinteresseerd... altijd goed... weet nog niet zeker of ik koop maar de interesse is er. Mijn matten zijn ook aardig aan het slijten.Naar mijn weten heeft de executive geen andere matten. Kijk bovenstaande matten van de Ceed.. en vergelijk deze met de VENGA matten! Waarom hebben wij van die goedkope matten... jeetje! Zoals bovenstaande is echt mijn wens voor de Venga Zelf heb ik in mijn cee'd de naam in de lengte staan. Quote
Remko .me Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Heeft iemand al reactie van Kia Nederland? Quote
Gast Jantje Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Maar dan heette je ook Alexis....... je bedoelt alexia? Quote
Venga1 Geplaatst 30 Maart, 2010 Geplaatst 30 Maart, 2010 Heeft iemand al reactie van Kia Nederland?He ChronesJe hebt het over KIA, niet over Chrones!! Chrones is snel, met KIA heb je veel meer geduld nodig!! Quote
Venga-Boys Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Heeft iemand al reactie van Kia Nederland? Zoals ik al verwachte: Kia melde per mail dat ik met de doorgesleten mat naar de dealer kon gaan. Ben overigens wel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Want ik denk dat iedere Venga eigenaar snel hiermee langs gaat... Vooralsnog alleen een klacht over de kwaliteit van de mat ! Maar over het algemeen alleen maar lof over de Venga Quote
Venga1 Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Maar waar is Venga boy eigenlijk? Hij heeft dit topic geopend, ben benieuwd hoe hij er nu over denkt. Quote
Gast Jantje Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Zoals ik al verwachte:Kia melde per mail dat ik met de doorgesleten mat naar de dealer kon gaan. Ben overigens wel benieuwd hoe ze dit gaan oplossen. Want ik denk dat iedere Venga eigenaar snel hiermee langs gaat... Vooralsnog alleen een klacht over de kwaliteit van de mat ! Maar over het algemeen alleen maar lof over de Venga lekker antwoord van kia nederland want mijn dealer doet hier dus niks mee... Quote
Remko .me Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Bij mij waarschijnlijk ook niks. Hij is toch wel erg dun nu aan de achterkant, zit er echt bijna doorheen. Maar ik ga denk ik matjes bestellen uit duitsland.. Quote
Venga1 Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Bij mij waarschijnlijk ook niks.Hij is toch wel erg dun nu aan de achterkant, zit er echt bijna doorheen. Maar ik ga denk ik matjes bestellen uit duitsland.. Waar wil je het bestellen? KIA Duitsland, of een website uit Duitsland? Quote
Remko .me Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Waar wil je het bestellen?KIA Duitsland, of een website uit Duitsland? Ik denk Kia Duitsland.. ik kan me zo geen website bedenken waar ik dit kan bestellen.. Quote
Gast Jantje Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 er zijn er hier al een paar genoemd volgens mij. Ik had kia gebeld en ze zeiden dat er vanzelf een reactie komt op mijn e-mail. Dus ik wacht nog even op de reactie en daarna weer naar de dealer ermee. Quote
Gast Pombal12 Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Venga-Boys, Zou je zo goed willen zijn om de (relevante delen van) de e-mail van KIA MOTORS NEDERLAND over de vloermatten op dit forum te plaatsen a.j.b? Ik neem dat antwoord vervolgens mee naar de dealer (a.s. maandag). Ik ga er (nog steeds) vanuit dat het probleem(pje) wordt opgelost, maar ik heb een ongemakkelijk voorgevoel hierover. Ik ben voornemens deze 'case' niet zomaar achteloos te laten lopen. Ik vind het gerechtvaardigd om erover door te zeuren (...) totdat het naar tevredenheid en KOSTENLOOS opgelost is... Men moet toch zelf Quote
Venga-Boys Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 Venga-Boys,Zou je zo goed willen zijn om de (relevante delen van) de e-mail van KIA MOTORS NEDERLAND over de vloermatten op dit forum te plaatsen a.j.b? Ik neem dat antwoord vervolgens mee naar de dealer (a.s. maandag). Ik ga er (nog steeds) vanuit dat het probleem(pje) wordt opgelost, maar ik heb een ongemakkelijk voorgevoel hierover. Ik ben voornemens deze 'case' niet zomaar achteloos te laten lopen. Ik vind het gerechtvaardigd om erover door te zeuren (...) totdat het naar tevredenheid en KOSTENLOOS opgelost is... Men moet toch zelf Quote
Gast Jantje Geplaatst 7 April, 2010 Geplaatst 7 April, 2010 OK Datum: Tue, 30 Mar 2010 van: Customer Service Onderwerp: Mattenset Kia Venga Geachte heer , De medewerkers van de afdeling Klantenservice hebben geen inzage in het onderdelensysteem en hebben tevens geen prijsinformatie tot hun beschikking. Wij adviseren u derhalve contact op te nemen met Quote
Smart Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Wat een dom l*lverhaal. '.......Derhalve kunnen wij u wel mededelen dat de ontwikkeling van een nieuw mattenset continue in ontwikkeling is.' Mooier kunnen we het niet brengen, wel gemakkelijker...... Waarom als importeur geen onderzoek instellen, tenslotte zijn zij degene die de onderdelen beheren en een mattenset ergens vandaan betrekken. Als de kwaliteit dubieus is kun je daarvoor toch niet de dealer aansprakelijk stellen? Of ben ik nou helemaal abuis? Quote
Venga-Boys Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Heren, Vooralsnog is er niks aan het handje. Wij als Venga lovers signaleren, attenderen en bediscussi Quote
bigwade Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Wat een dom l*lverhaal. '.......Derhalve kunnen wij u wel mededelen dat de ontwikkeling van een nieuw mattenset continue in ontwikkeling is.' Mooier kunnen we het niet brengen, wel gemakkelijker...... Waarom als importeur geen onderzoek instellen, tenslotte zijn zij degene die de onderdelen beheren en een mattenset ergens vandaan betrekken. Als de kwaliteit dubieus is kun je daarvoor toch niet de dealer aansprakelijk stellen? Of ben ik nou helemaal abuis? Importeur heeft helemaal geen zin in lastige klantjes. "Zeuren" moet je kennelijk bij de dealer om zoveel mogelijk klant contact te krijgen. Dat dat contact negatief is snappen ze in Vianen nog niet zo. Misschien als ons lid de marketingman weer eens op cursus is geweest wordt dat misschien anders... Heren,Vooralsnog is er niks aan het handje. Wij als Venga lovers signaleren, attenderen en bediscussi Quote
Remko .me Geplaatst 10 April, 2010 Geplaatst 10 April, 2010 http://cgi.ebay.nl/NEW-GENUINE-KIA-VENGA-TAILORED-CAR-MATS-FOR-ALL-MODELS_W0QQitemZ320507175207QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item4a9fb76127#ht_746wt_939 Zijn dit de matten die wij er nu in hebben zitten? Of zijn dit wel de betere? Quote
Woeper Geplaatst 10 April, 2010 Geplaatst 10 April, 2010 (aangepast) http://cgi.ebay.nl/NEW-GENUINE-KIA-VENGA-TAILORED-CAR-MATS-FOR-ALL-MODELS_W0QQitemZ320507175207QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item4a9fb76127#ht_746wt_939Zijn dit de matten die wij er nu in hebben zitten? Of zijn dit wel de betere? Hou er alstublieft rekening mee dat in Engeland de stuur aan de andere kant zit, dit kan tevens betekenen dat de matten iets anders uit kunnen vallen, helemaal zeker weet ik dit natuurlijk ook niet. En als dat niet zo is dan is het natuurlijk een optie. In ieder geval bedankt voor de tip Chrones. In mijn Hyundai I20 heb ik ook last van slechte matten, deze als nog vervangen (wat ik niet eerder van plan was) voor andere 2e hands i20 vloermatten, zien er in ieder een stuk beter uit. 15 April, 2010 aangepast door Woeper Vloermatten als nog vervangen voor 2e hands. Quote
Venga1 Geplaatst 10 April, 2010 Geplaatst 10 April, 2010 http://cgi.ebay.nl/NEW-GENUINE-KIA-VENGA-TAILORED-CAR-MATS-FOR-ALL-MODELS_W0QQitemZ320507175207QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item4a9fb76127#ht_746wt_939Zijn dit de matten die wij er nu in hebben zitten? Of zijn dit wel de betere? Je zal ze op z'n kop er in moeten leggen!! Dit is toch echt een Engelse uitvoering. Kijk maar naar de vorm van de mat en het logo. Quote
Remko .me Geplaatst 10 April, 2010 Geplaatst 10 April, 2010 Ja lieve heren.. ik ga ze ook niet bestellen.. ik vroeg me gewoon af of ze in England wel de goede gehad hebben.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.