Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Heeft iemand een tip met het afsluiten van een autoverzekering.

Ik heb nl een cee'd gekocht met navigatie en wil natuurlijk dat deze ook goed verzekerd is. Ben op dit moment met mijn Opel nog verzekerd bij het "kruidvat".

Posted
Hallo,

Heeft iemand een tip met het afsluiten van een autoverzekering.

Ik heb nl een cee'd gekocht met navigatie en wil natuurlijk dat deze ook goed verzekerd is. Ben op dit moment met mijn Opel nog verzekerd bij het "kruidvat".

Toen ik wisselde van sportage naar sorento (met nav.) in januari kreeg ik opeens erg veel problemen met mijn verzekering (Interpolis). Men wilde alarm klasse 3 etc.

Ben toen in contact gekomen met Ohra die de hele boel verzkerde zonder aanvullende voorwaarden en nog goedkoper ook. Je kunt je accessoirepakket zelf kiezen en betaalt daar een paar euro per maand voor.

Posted

Ik heb mijn auto bij aankoop direct bij Kia zelf verzekerd.

Dat heeft wat voordelen w.b. leenauto's ruitschade en meer en kost

Posted
Ik heb mijn auto bij aankoop direct bij Kia zelf verzekerd.

Dat heeft wat voordelen w.b. leenauto's ruitschade en meer en kost

Posted
Toen ik wisselde van sportage naar sorento (met nav.) in januari kreeg ik opeens erg veel problemen met mijn verzekering (Interpolis). Men wilde alarm klasse 3 etc.

Ben toen in contact gekomen met Ohra die de hele boel verzkerde zonder aanvullende voorwaarden en nog goedkoper ook. Je kunt je accessoirepakket zelf kiezen en betaalt daar een paar euro per maand voor.

Glashard, glashelder een G3 eisen.......? tja dan wordt zo'n navi wel erg prijzig..

Posted

Bij de meeste verzekeringen kunnen dit soort accessoires ook gewoon meeverzekerd worden. Bij Univ

Posted
Nooit geweten dat Kia zelf verzekerde. Of brengen ze het misschien onder bij een andere maatschappij.

Lees er ook niets over op de site

Ach, dat heb ik gewoon gevraagd bij aankoop...

Had al enkele maandpremies in het achterhoofd van cheap aanbieders en Kia zat daar heel erg in de buurt.

Je hebt nu maar te maken met 1 partij w.b schade en onderdelen en dat leek me wel handig.

w.b ruitschade heb ik nare ervaringen met Carglass en zeer goede ervaringen met Autototaalglas.

Nu doet de werkplaats van Kia dat zelf, indien nodig.

Prima idee, die hebben de originele ruiten en rubbers, tenslotte.

Waar Kia de verzekering onderbrengt, het zal me worst zijn.

Bij calamiteiten lever ik auto met sleutel in en krijg een leen Kia.......

Posted

Volgens mij staat er ook iets over ergens achterin de brochure.

Als je hem bij Kia afsluit loopt de verzekering via Armac Assuranti

Posted

Allen bedankt,

Ik ga ook nog even informeren bij mijn huidige verzekeraar. ik denk zelf dat ik voor rond de 35€ per maand klaar moet zijn. ( maximale korting).

Marc

Posted

Als je interesse hebt kan ik je wel laten bellen door Bekaro. Dit is een maatschappij uit roosendaal waar wij veel zaken mee doen. Zij hebben keuze uit 87 aanbieders en kunnen altijd een verzekering naar wens berekenen ! Als je wil, stuur me even een mail.

Mijn vrouw was verzekerd bij ZLM en dit scheelde € 17,- P/M met bekaro.

Posted (edited)

ik heb mijn verzekering bij de noordhollandsche van 1816, is jaren lang uitgeroepen als de beste verzekeraar. http://www.nh1816.nl/

heb deze via mijn tussenpersoon ( http://www.vander-nat.nl) en is een van de goedkoopste verzekeraars ( 40 euro per maand all risk, geen eigen risico) en geeft het meeste dekking van alle verzekeraars.

gr marcel

Edited by lausbub
Posted

Ik heb jaren zelf als tussenpersoon gewerkt.

Elk gebied (postcode) soort auto etc. kan weer een andere uitslag geven.

Rechtstreeks verzekerten kan wel maar is niet altijd de goedkoopste oplossing!!!!

Een goede tussenpersoon kan eea uitzoeken maar is vooral belangrijk bij problemen !!

Staat achter de klant en kan beter praten met maatschappijen.

Laat het hun maar uitzoeken.

Posted

Wij wonen in zeeland en hebben al jaren de auto verzekering bij ZLM verzekeringen. Voor ons nog steeds de goedkoopste, let wel op :!: ZLM verzekeringen geld alleen voor de mensen die in zeeland en noord brabant wonen, je auto is natuurlijk wel overal gedekt. ;)