Smart Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Dag Wim, Gefeliciteerd met je Venga. Ik wacht nog op de mijne. Eind juni is mij toegezegd. Quote
Venga OK Geplaatst 18 Mei, 2010 Geplaatst 18 Mei, 2010 Dag Wim,Gefeliciteerd met je Venga. Ik wacht nog op de mijne. Eind juni is mij toegezegd. Misschien gaan ze jou ook wel eerder bellen. Vind je vast niet erg.... Peter Quote
cvsw123 Geplaatst 22 Mei, 2010 Geplaatst 22 Mei, 2010 Xtra met comfort pack, shiny red, besteld 19 maart, geleverd 19 mei, precies twee maanden dus. Dealer had 6-10 weken opgegeven. Quote
Jaap B Geplaatst 22 Mei, 2010 Geplaatst 22 Mei, 2010 (aangepast) Hallo leden en gasten. 17 maart j.l. een Kia Venga X-tra 1.6 met cp,kleur champagne zilver met trekhaak besteld. Verwachte levertijd 10 a 12 weken. Vrijdag de 28 mei lever ik mijin Nissan Tino met enige weemoed in en kan ik de Venga ophalen. Een week later gaan we er mee naar Frankrijk. Wordt 'ie gelijk goed getest. Ik heb alle opmerkingen die in dit forum zijn geplaatst ter harte genomen, waarvoor dank en zal daar bij de aflevering en de daaropvolgende weken op letten. Terug uit Frankrijk zal ik verslag doen van naar ik hoop en verwacht van louter positieve ervaringen Tot dan 22 Mei, 2010 aangepast door Jaap B Quote
ronald43 Geplaatst 14 Juni, 2010 Geplaatst 14 Juni, 2010 zaterdag onze venga x-ecutive besteld in de kleur steal grey met trekhaak. Levering zal plaatsvinden op 3 juli dus nog 3 weekjes. Weet iemand of ik stoelverwarming heb of is dat een optie. Kijk al naar de aflevering uit. Iemand nog suggesties waar ik bij aflevering op moet letten? Quote
Smart Geplaatst 14 Juni, 2010 Geplaatst 14 Juni, 2010 .......Weet iemand of ik stoelverwarming heb of is dat een optie. Kijk al naar de aflevering uit.Iemand nog suggesties waar ik bij aflevering op moet letten? Uit ervaring weet ik dat je geen stoelverwarming hebt. Dat is alleen bij de dieselversie en volledig lederen bekleding. Quote
tonisaez Geplaatst 15 Juni, 2010 Geplaatst 15 Juni, 2010 Ik heb geen volledige leren bekleding, maar wel stoelverwarming. Zat bij een pakket met cruisecontrol en bluetouth. Ik denk dat als je die hebt dan heb je ook stoelverwarming. Ik heb het wel over de Poolse markt. Quote
Smart Geplaatst 15 Juni, 2010 Geplaatst 15 Juni, 2010 De buitenlandse markt is inderdaad niet te vergelijken met de NL-markt. In Duitsland zit het beeld van de achteruitrijcamera in de binnenspiegel, in Frankrijk is privacyglass leverbaar en o.a. in Polen is het start-/stopsysteem en keyless entry leverbaar. Quote
truton1 Geplaatst 25 Juni, 2010 Geplaatst 25 Juni, 2010 Binnen 3 weken had ik de Venga, Steal Gray x-tra (bleekergroep Hengelo) Quote
Gast CeedDriver Geplaatst 26 Juni, 2010 Geplaatst 26 Juni, 2010 Wij hebben in totaal 10 dagen op onze Venga moeten wachten. De dealer had er nog 1 op voorraad staan in de uitvoering en kleur de wij wilde kopen. Kia Venga 1.4 X-tra + Comfort Pack Steel Gray. Quote
Smart Geplaatst 26 Juni, 2010 Geplaatst 26 Juni, 2010 Wel mazzel hebben. Is volgens mij ook de meest verkochte uitvoering in de enig juiste kleur. Quote
Gast CeedDriver Geplaatst 27 Juni, 2010 Geplaatst 27 Juni, 2010 Zo kan je dat wel noemen ja We konden ook wel een andere kleur kiezen maar dan moest de dealer hem bestellen, een lange tijd wachten zou dan het gevolg zijn. Mijn vrouw en ik zelf vinden de Steel Gray erg mooi dus die keuze was snel gemaakt Quote
Tinusplots Geplaatst 28 Juni, 2010 Geplaatst 28 Juni, 2010 Vond je vrouw de witte niet veel mooier en hipper? Quote
Gast CeedDriver Geplaatst 28 Juni, 2010 Geplaatst 28 Juni, 2010 Nee ze vind de Steel Gray sjieker staan, ik zelf ook. Ik heb helaas niet zo veel met wit. Quote
Smart Geplaatst 28 Juni, 2010 Geplaatst 28 Juni, 2010 Nee ze vind de Steel Gray sjieker staan, ik zelf ook. Ik heb helaas niet zo veel met wit. Hey, een fan van Bigwade! Quote
jmeetsma Geplaatst 29 Juni, 2010 Geplaatst 29 Juni, 2010 Ik heb mijn Venga besteld op 27 mei met de belofte dat hij medio juli geleverd zou worden. Ik ben net gebeld door mijn dealer uit Almere, hij is gisteren uitgeladen en ik heb een afspraak gemaakt dat ik hem donderdag 8 juli kan komen ophalen. Dat is precies 1 week te vroeg.. Kan ik hem nog mooi 3 weken inrijden voor ik de caravan er achter hang voor de rit naar Frankrijk. Quote
lscheper Geplaatst 1 Juli, 2010 Geplaatst 1 Juli, 2010 Bestelling voor een kia venga champagne silver, automaat met navigator geplaatst op 4 april 2010. Na 2 maanden de dealer gebeld, en deze kon nog niets zeggen over een datum van levering. inmiddels wacht ik al 3 maanden en nog geen teken van levering. Is dit normaal, of hebben hier ook nog andere mensen last van. Quote
tonisaez Geplaatst 1 Juli, 2010 Geplaatst 1 Juli, 2010 ik moest ook 3 maanden wachten op mijn automaat. maar eindelijk heb ik hem. Quote
lscheper Geplaatst 2 Juli, 2010 Geplaatst 2 Juli, 2010 vandaag is hij van de trailer af gereden, kan volgende week zaterdag na 13 weken wachten eindelijk er in rijden. Heb alleen automaat gereden in de states met gehuurde auto's. Hopelijk rijdt deze ook zo goed als de amerikaanse wagens... Quote
Preston Geplaatst 4 Mei, 2011 Geplaatst 4 Mei, 2011 Het afleveren van de Venga verloopt volgens afspraak. Woensdag 11 mei ( 2011 ) wordt de dag dat mijn vrouw haar geliefde Spacestar kan "omruilen" voor een KIA Venga. Vol verwachting klopt ons hart.................. Quote
Preston Geplaatst 12 Mei, 2011 Geplaatst 12 Mei, 2011 Binnen is binnen en mijn vrouw is er erg tevreden over... ( korte afkick van M Spacestar ) Quote
Smart Geplaatst 14 Mei, 2011 Geplaatst 14 Mei, 2011 Mooie auto, gefeliciteerd! Heel veel plezierige en veilige km's toegewenst! Quote
fagus Geplaatst 3 Augustus, 2011 Geplaatst 3 Augustus, 2011 Begin Juni besteld. Levertijd 3 tot 4 maanden voor een Venga 1.4 e-xcutive met panoramadak.. Afgelopen week door de dealer benaderd dat gewenste kleur niet meer leverbaar is (champagne-silver). Andere kleur uitgezocht die nog steeds mooi combineert met Brown interieur. Moet dus nog gemaakt worden en zal dan MY 2012 zijn? Iets bekend over wijzingingen voor MY 2012? Het zal toch niet zo zijn dat in navolging van de nieuwe RIO een A-label wordt geïntroduceerd? fagus Quote
v-brooklyn Geplaatst 15 November, 2011 Geplaatst 15 November, 2011 Goedendag allemaal, Wij hebben afgelopen vrijdag een nieuwe Kia Venga besteld , onze vraag is wat is de daadwerkelijke levertijd (wat is jullie ervaring), de dealer zelf zei dat het op moment 6 en 10 weken kan duren, maar wij horen ook langere, dan wel kortere levertijden. Wij hebben de Kia venga 1.4 X-tra met comfort pack besteld, kleur: champagne silver. Ik heb dezelfde besteld en heet Brooklyn en de levertijd was 2 weken. Quote
fagus Geplaatst 7 December, 2011 Geplaatst 7 December, 2011 Yep! vandaag telefoontje van de dealer: Venga gearriveerd (besteld in Juni)MY2012. Nou ja dan ook maar kenteken 2012 dus nog even wachten tot begin januari. 1.4 executive, panoramadak, Sirius Silver (Kia heeft inmiddels eindelijk de website aangepast) en Color pac brown interieur. Het wachten is nu te overzien... Tuurlijk volgen er foto's... fagus Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.