Fresno Geplaatst 4 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2010 Wat ik al geschreven had, neigen we sterk naar de Venga. Zo erg zelfs dat we gekeken hebben of ze toevallig niet ergens een blauwe of zilveren demowagen met comfort pakket hadden. Dan hadden we niet tot mei hoeven te wachten. We willen nu eenmaal niets lenen. Blijf de dealerssite volgen. Nu vragen ze vergeleken met een nieuwe nog teveel. Voor een nieuwe moeten we 18.200 neerleggen, inclusief alles. Dus of eerder een demo of eind mei een nieuwe. Mochten jullie wat tegenkomen dan hou ik me aanbevolen. Quote
Venga1 Geplaatst 4 April, 2010 Geplaatst 4 April, 2010 We willen nu eenmaal niets lenen. Blijf de dealerssite volgen. Nu vragen ze vergeleken met een nieuwe nog teveel. Mochten jullie wat tegenkomen dan hou ik me aanbevolen. Helemaal gelijk!! Anders tel je steeds een beetje erbij op!! Misschien kan Peterrrrr voor je kijken= Stuur hem anders even een PB met je wensen. Quote
Fresno Geplaatst 4 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2010 Misschien kan Peterrrrr voor je kijken=Stuur hem anders even een PB met je wensen. Wie is Peter?? Quote
Venga1 Geplaatst 4 April, 2010 Geplaatst 4 April, 2010 Wie is Peter?? Een KIA verkoper op dit forum Kijk maar even bij de namen. Peterrrrr is zeer hulpzaam!! Quote
Fresno Geplaatst 4 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2010 En gedaan! Bedankt voor de tip. Quote
Peterrrrr Geplaatst 4 April, 2010 Geplaatst 4 April, 2010 @ chrones: dan stuur je toch echt de verkeerde Peterrrrr berichtjes ! @ fresno: Ik ben dus Peter, ben verantwoordelijk voor KIA in Breda en heb je net een mail gestuurd. Heb een 1.4 X-tra zonder comfort pack als demo te koop staan. Nieuw heb ik een continental silver en een byte blue op voorraad staan m Quote
Venga1 Geplaatst 4 April, 2010 Geplaatst 4 April, 2010 (aangepast) @ fresno: Ik ben dus Peter, ben verantwoordelijk voor KIA in Breda en heb je net een mail gestuurd. Heb een 1.4 X-tra zonder comfort pack als demo te koop staan.! Dat is deze: http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_foto.foto?o_id=6789802&p_spr_id=&p_type_lijst=RL Ik wist alleen niet dat deze auto 6 versnellingen heeft. (oeps foutje sorry) http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occ_mi.modelinformatie?p_spr_id=&p_type_lijst=RL&o_id=6789802 4 April, 2010 aangepast door Venga1 Quote
Fresno Geplaatst 4 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 April, 2010 Allen bedankt. Een nieuwe is pas eind mei aan de orde, voor die tijd blijf ik naarstig zoeken naar een complete demo met comfort pack. Dus graag tippen als jullie er een tegen komen. Eerste voorkeur zilver of anders blauw. Quote
Fresno Geplaatst 8 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 April, 2010 Vandaag toevallig achter de prijzen van de Meriva gekomen: http://www.opel.nl/Configurator/New_Meriva/Start.aspx?body=0Z%2076&series=0ZH%201&package=GW5_ Voor dezelfde uitrusting moet aardig wat bijgelegd worden. Daar staat wel weer een krachtiger motor tegenover. Quote
Woeper Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 @Voor dezelfde uitrusting moet aardig wat bijgelegd worden. Daar staat wel weer een krachtiger motor tegenover. Als ik een meriva samenstel en dan ga ik uit van een edition met een normale 1.4 motor (100pk) en metallic lak en niet te vergeten de afleverkosten (die er niet bij staan vermeld, reken ik Quote
Venga1 Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Vandaag toevallig achter de prijzen van de Meriva gekomen: http://www.opel.nl/Configurator/New_Meriva/Start.aspx?body=0Z%2076&series=0ZH%201&package=GW5_Voor dezelfde uitrusting moet aardig wat bijgelegd worden. Daar staat wel weer een krachtiger motor tegenover. Hahahahahaha De goedkoopste uitvoering is 17995 euro En dan heb je geen: radio airco 3de hoofdsteun achter reservewiel metalic lak gevarendriehoek en medisch setje mattenset bluetooth parkeersensoren rokers pakket Lampenset Geen hill start assist geen usb aansluiting Neem je dit erbij, dan kom je uit op 20956 euro Dit is dan de selection uitvoering Cruise control is op deze uitvoering niet leverbaar. Een kale edition uitvoering begint ongeveer rond dit bedrag Beide met de eenvoudigste motor. Volgens mij is dit ook nog zonder afleverkosten Tja, ik begrijp steeds meer waarom ik de Venga heb gekocht. Het prijsverschil is mij te groot Quote
Venga-Boys Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 (aangepast) Hello Ik heb net ook nog even geconfigureerd met nagenoeg alle opties gelijk aan mijn VENGA 1.4 CVVT X-ECUTIVE en dan kom ik op......... schrik niet: 25.320,00 excl. afleveringskosten. Het enige verschil is dat het zitvlak van de stoelen bij de Meriva dan ook van leer zijn, dat de bestuurdersstoel verwarmt is met een elektrisch verstelbare lendesteun + donker getint glas aan de achterzijde. Wat ik persoonlijk trouwens geen gezicht vindt. Twee kleuren glas in een auto De Venga blijft goedkoper en oogt gewoon hipper. Opel geeft ook geen 7 jaar garantie. Maar goed, wij zijn wel benieuwd hoe hij rijdt toch! 8 April, 2010 aangepast door Venga-Boys + een bandenreparatieset (WTS) Quote
Smart Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Ik vind de prijzen nog wel meevallen. Laten we niet vergeten dat de Insignia en Meriva heel goed in testen worden beoordeeld op de kwaliteitsbeleving van de gebruikte materialen. Deze kosten nu eenmaal meer dan het iets hardere plastic dat Kia gebruikt in haar auto's. Ik neem aan dat O.el met de Meriva geen risico wil lopen, aangezien het een heel belangrijk volumemodel is en blijft. Amice, no offence! Trouwens, de kleuren van O.el mogen van mij door Kia worden overgenomen. We gaan het zien! Beware out there.....! Quote
Venga1 Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Trouwens, de kleuren van O.el mogen van mij door Kia worden overgenomen. En dat vond ik juist zwaar tegenvallen Wit , rood,blauw en saai grijs Quote
Smart Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Heb je echt wel goed gekeken? Er is wel keuze uit drie verschillende soorten grijsmetallic bij de Meriva..... Quote
Venga1 Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Heb je echt wel goed gekeken? Er is wel keuze uit drie verschillende soorten grijsmetallic bij de Meriva..... Dat zeg ik toch!! SAAI GRIJS Quote
Smart Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Jij bent toch niet zo'n Smartguy, I presume? Quote
Venga1 Geplaatst 8 April, 2010 Geplaatst 8 April, 2010 Jij bent toch niet zo'n Smartguy, I presume? En dat vraagt iemand die Smart heet?? Quote
Roberto Geplaatst 14 April, 2010 Geplaatst 14 April, 2010 @ chrones: dan stuur je toch echt de verkeerde Peterrrrr berichtjes !@ fresno: Ik ben dus Peter, ben verantwoordelijk voor KIA in Breda en heb je net een mail gestuurd. Heb een 1.4 X-tra zonder comfort pack als demo te koop staan. Nieuw heb ik een continental silver en een byte blue op voorraad staan m Quote
Venga1 Geplaatst 14 April, 2010 Geplaatst 14 April, 2010 Sorry voor mijn offtopic bericht maar Peter, ik heb je ook al 2 keer een PM-bericht gestuurd over de RVS-accessoires (aftermarket) en nog nooit een reactie ontvangen. En ik weet toch 100% zeker dat ik ze naar jou heb gestuurd. Haha , Peterrrrr ,ze zou mij ook nog antwoord geven over de RVS spullen. Eerst maar even de schade laten repareren Quote
Smart Geplaatst 15 April, 2010 Geplaatst 15 April, 2010 Er is nog een mogelijk model waar je voor kunt gaan.....! De Hyundai i20 MPV, nog even in camouflagekleuren. http://www.nu.nl/auto/2226536/hyundai-i20-mpv-vengaat-lekker-mee.html Quote
Woeper Geplaatst 15 April, 2010 Geplaatst 15 April, 2010 Er is nog een mogelijk model waar je voor kunt gaan.....! De Hyundai i20 MPV, nog even in camouflagekleuren.http://www.nu.nl/auto/2226536/hyundai-i20-mpv-vengaat-lekker-mee.html Mijn bronnen zeggen dat het "vrijwel" de zelfde auto ALS DE KIA VENGA, alleen bij Hyundai gaat die mogelijk HYUNDAI IX25 heten en als ik me niet vergis heeft het ook een keertje op de site van autoweek gestaan. Quote
Smart Geplaatst 15 April, 2010 Geplaatst 15 April, 2010 Mijn bronnen zeggen dat het "vrijwel" de zelfde auto ALS DE KIA VENGA, alleen bij Hyundai gaat die mogelijk HYUNDAI IX25 heten en als ik me niet vergis heeft het ook een keertje op de site van autoweek gestaan. Ja, maar die vroege foto was gephotoshopt met het dna van de Venga (achterkant) en met de i20 (voorkant). Deze foto zwerft ook rond op dit forum. Het is nieuw voor mij dat hij mogelijk iX25 gaat heten, maar ook weer niet onlogisch. En ja, het zal qua dna vrijwel dezelfde auto worden. Onder het zwarte huidje ook wel zeer herkenbaar als een Venga-kloon. Quote
bigwade Geplaatst 15 April, 2010 Geplaatst 15 April, 2010 En ja, het zal qua dna vrijwel dezelfde auto worden. Maar dan met 3 jaar garantie. Waarschijnlijk wel topklasse matten Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.