Jump to content

Gummen met een Venga!

Smart

Recommended Posts

Altijd al eens met je eigen Venga willen gummen, maar je durft eigenlijk niet? Misschien is dit filmpje genoeg.....!;) Wel geluid aanzetten!!

waar is het gummen dan? ik hoor alleen beetje piepende bandjes.. dat is toch geen echt gummen..

We hebben het ook even niet over je oneliners onder je bericht h

Haha vet.. :)

Laten we een keer met alle venga bezitters naar een circuit gaan en dan is lekker rijden.. :P

Dat zou ik in jouw geval niet doen, dan mag je 'opkrassen' bij de dealer! Hahahahaha!

Nee, doe jij nu maar even niets met de Venga voordat je bij de dealer bent geweest!

Edited by Smart
aanvulling

Dat zou ik in jouw geval niet doen, dan mag je 'opkrassen' bij de dealer! Hahahahaha!

Nee, doe jij nu maar even niets met de Venga voordat je bij de dealer bent geweest!

Tja, maar hij kan tenminste met een Venga naar de dealer ;):lol:

Tja, maar hij kan tenminste met een Venga naar de dealer ;):lol:

Hahahaha, dat dan weer wel! Boodschap is duidelijk........:wink:

Weet je, ik heb nog nooit zoveel geld overgehouden door geen auto te rijden. We hebben nu nog

Dan kan je dit goed wegleggen voor de nieuwe auto :P

Dat is ook wel nodig gezien de uitvoering die ik wil aanschaffen. Het blijft een hoop geld voor zo'n B-segment auto met een C-label......:shock:

wat hebben die ermee te maken dan?

Ik vindt dit geen gummen, ik heb dat soort gepiep zo vaak als ik rij.. bij gummen beeld ik me wat meer rook en los komend rubber voor;-)

Het filmpje was ook meer hilarisch bedoeld, net zoals jouw oneliners, toch?

Guest Jantje
Wow, fantastisch filmpje Jantje!:wacko:

Maar zeg eens eerlijk, zou jij dit ook met jouw auto doen dan? Als je het zou kunnen?:no:

Ik heb een auto gehad waar het mee kan, maar ik kan het niet zo goed.. naja eigenlijk helemaal niet :P

De filmpjes met zijn blunders zijn nog beter dan ik het deed toen het goed ging :mrgreen: