Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Niet helemaal waar toch? Die roerbak.......?

"Tegenvallend auto gedrag" is inherent aan het ontwerp waar mee te leven is.

(afgezet naar kosten auto en nieuwprijs)

Wordt dat een halszaak richting dealer/importeur, neuh....

De volgende is uiteraard een AUTOMAAT..

Geplaatst

Jammer zo'n page-split :-) maar wat is je punt ?

Ik vind de Sportage minder schakelen, jij hebt het bij mijn auto mogen ervaren, maar anderen zien dat kennelijk heel anders en nemen net als ik het gemak van de hele auto voor lief, met alle plussen en minnen voor de prijs die er betaald is.

Die 7 jaar garantie......is betrekkelijk.....

Geplaatst
Jammer zo'n page-split :-) maar wat is je punt ?

Ik vind de Sportage minder schakelen, jij hebt het bij mijn auto mogen ervaren, maar anderen zien dat kennelijk heel anders en nemen net als ik het gemak van de hele auto voor lief, met alle plussen en minnen voor de prijs die er betaald is.

Die 7 jaar garantie......is betrekkelijk.....

Mee eens. Het minder schakelen heb ik ook mogen ervaren met de Tucson (zelfde schakelbak?), maar het comfort en rijgedrag van de Tucson maakte echter veel goed. Over de gehele linie was ik niet ontevreden. Ik denk dat jij dat ook zo bedoelt.

Geplaatst
Mee eens. Het minder schakelen heb ik ook mogen ervaren met de Tucson (zelfde schakelbak?), maar het comfort en rijgedrag van de Tucson maakte echter veel goed. Over de gehele linie was ik niet ontevreden. Ik denk dat jij dat ook zo bedoelt.

Krek, voor dat geld wel ja !

stond daar een ster op en was de auto 16x duurder, hey, dan was ik ook Jan de (eeuwig zeurende) Consument, HAHA!

Gast Jantje
Geplaatst

ik voel mij in mijn naam misbruikt :lol: ik zeur niet over me kiaatje.. toch?

Geplaatst

Vandaag zijn de nieuwe velgen voor mijn Venga binnengekomen.

Ik heb ze bij ATU.de gekocht.

Voor de Venga zijn er bij ATU 3 verschillende types beschikbaar.

deze welke je op de foto ziet kosten slechts

Geplaatst

deze welke je op de foto ziet kosten slechts € 84.90 per stuk.

Indien er interesse voor is. Het ATU nummer is ATU639.

Ik krijg geen commissie, maar was zeer tevreden door de service welke ik in Kleve (D) kreeg.:D

In het fotoalbum staan er foto's van deze velgen.

Inderdaad, de service in Kleve is prima in orde. Ik heb daar ook goede ervaringen mee. Af en toe kom er ik er nog weleens om accessoires of poetsspul te halen.

Zo te zien zijn het inderdaad 15 inch velgen.

Geplaatst
Inderdaad, de service in Kleve is prima in orde. Ik heb daar ook goede ervaringen mee. Af en toe kom er ik er nog weleens om accessoires of poetsspul te halen.

Zo te zien zijn het inderdaad 15 inch velgen.

Niet alleen in Kleve maar bij elke ATU, tegenwoordig ook in NL !!!

Amsterdam, Amersfoort, Arnhem en nog wat plaatsen.

Tot nu toe elke winkel waar ik geweest ben in duitsland en oostenrijk kon ik bijna op de tast mijn spullen vinden. ELKE winkel is identiek ingericht en dat maakt shoppen makkelijk ;)

Geplaatst

deze welke je op de foto ziet kosten slechts

Geplaatst (aangepast)

Veel velgen die bij ATU worden aangeboden komen rechtstreeks uit China. Tenminste, dat werd mij door de verkoper aldaar verteld. Door groot in te kopen, kun je leuke prijzen hanteren. Vooral de Italiaanse, Duitse en Amerikaanse velgen (wielen) zijn over het algemeen het duurst.

Er zit wel degelijk een verschil in kwaliteit in de diverse velgmerken, dat kan ook niet anders. Ik heb Italiaanse velgen aangeschaft die meerdere blanke laklagen heeft, waarop ook drie jaar garantie wordt gegeven. Wanneer met deze velgen wat aan de hand is, kan ik dat claimen. Daar wordt vaak ook niet moeilijk over gedaan. Op mijn Tucson kreeg ik n

aangepast door Smart
Geplaatst
Veel velgen die bij ATU worden aangeboden komen rechtstreeks uit China. Tenminste, dat werd mij door de verkoper aldaar verteld. Door groot in te kopen, kun je leuke prijzen hanteren. Vooral de Italiaanse, Duitse en Amerikaanse velgen (wielen) zijn over het algemeen het duurst.

Er zit wel degelijk een verschil in kwaliteit in de diverse velgmerken, dat kan ook niet anders. Ik heb Italiaanse velgen aangeschaft die meerdere blanke laklagen heeft, waarop ook drie jaar garantie wordt gegeven. Wanneer met deze velgen wat aan de hand is, kan ik dat claimen. Daar wordt vaak ook niet moeilijk over gedaan. Op mijn Tucson kreeg ik n

Geplaatst
Mijn ATU velgen had ik destijds de winterbanden op, nooit problemen mee gehad, bleven mooi door de powdercoating. Met chroom ben je denk ik wel kwetsbaarder.

Ik zag dat er o.a. ook bij ATU speciale wintervelgen worden verkocht. Zijn dus extra bestand tegen het pekel en zout.

Chroom/chroomlook velgen zijn inderdaad kwetsbaarder dan zilveren velgen.

• 2 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Even een update..

A.s. vrijdag gaat mijn auto terug... wordt het volgende gedaan:

Alle RVS onderdelen opnieuw geplakt

Bumperbeschermfolie bubbels eruit

Steenslag folie (opnieuw aangebracht!)

Linkerhendel knipperlicht opnieuw gesteld

Deur wordt weer gesteld, zo de lijn met de achterdeur gelijk te hebben!

++ kleine dingetjes

Omdat er een paar problemen waren bij het plaatsen van deze accessoires, zag ik op mijn rekening van de accessoires tot mijn grote genoegen een extra korting van 64 euro!! :) Dat is pas aardig.

Totaal rekening voor alle accessoires inclusief velgen en banden was 1313,09 euro.

Daarvoor gekregen:

RVS sierlijsten ramen

Pookknop leder

16 inch banden

16 inch lm velgen Kia

RVS sierranden mistlampen

RVS lijst achterklep

Lakstift Byte blue

Nieuwe mattenset 0,00 euro, voor 2x en achter

inclusief montage en alles origineel

Volgens mij een zeer nette prijs!

aangepast door Chrones
Geplaatst

De schade die je ons daarmee berokkend hebt, heb je natuurlijk niet meegerekend......:wink:

Al die slapeloze nachten die we hadden omdat er weer wat aan de hand was met de auto. We met z'n allen wederom wat moesten bedenken om jou enigzins weer terug in de blije wereld te krijgen. Al die tips en adviezen die we gaven, gepaard gaande met alle emoties :lol: die we daarmee onder bedwang moesten houden, wanneer ze vervolgens niet zondermeer uitvoerbaar bleken of zomaar overboord werden gegooid. Onze hele ziel en zaligheid erin geknald om jouw positieve gevoel voor de Venga weer terug te krijgen. Ach, we hebben het met plezier gedaan hoor!

En dat jij nu zo kan stralen, ach daar kunnen we dan weer een goed gevoel over hebben. Ik slaap vannacht weer als een roosje.....!

OH OH! Maar stel nou dat alle RVS accessoires die eraf gaan niet goed gemonteerd worden? De bumperbeschermfolie erop zit met allemaal kleine bubbeltjes i.p.v. enkele grote bubbels? Beide deuren aleen nog maar als

Geplaatst

Hey Crhoomes!:lol:

al met al niet duur allemaal!

vraag me alleen af hoe je zo goedkoop aan die velgen bent gekomen, zag op kia.nl dat alleen de velgen al 369 euries (per stuk!) kost en ook nog eens zonder band....

kweet dat het kennissen van je zijn maar je heb dit wel allemaal heeeeel goedkoop kunnen regelen.

greetz Dave

Geplaatst

OH OH! Maar stel nou dat alle RVS accessoires die eraf gaan niet goed gemonteerd worden? De bumperbeschermfolie erop zit met allemaal kleine bubbeltjes i.p.v. enkele grote bubbels? Beide deuren aleen nog maar als

Geplaatst

Onderstaand een link naar de Brodit ProClip speciaal voor de Kia Venga, ter bevestiging van een iPhone, TomTom o.i.d. aan de linkerkant van het dashboard. Volgens mij was deze al eens geplaatst, maar zonder montagefilmpje.

http://www.pitstar.nl/epages/Pitstar.sf?ObjectPath=/Shops/Pitstar/Products/BRO804449

Geplaatst

Ik vind het ook niks, maar die andere van Kia zelf lijkt ook niet... dus hoe lossen we het dan op? mijn iphone ligt nu in het bakje vooraan en dat is ook niks...

Geplaatst
Ik vind het ook niks, maar die andere van Kia zelf lijkt ook niet... dus hoe lossen we het dan op? mijn iphone ligt nu in het bakje vooraan en dat is ook niks...

Oplossing:

een inbouw navigatie pakket....:-P:-P

Geplaatst
Oplossing:

een inbouw navigatie pakket....:-P:-P

Bedoel je zo'n over de datum ding met oude kaarten, te pairen aan een Nokia 3310 met een Russische route-aanduiding voor slechts 1395 euro ? HAHA!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...