Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Bedoel je zo'n over de datum ding met oude kaarten, te pairen aan een Nokia 3310 met een Russische route-aanduiding voor slechts 1395 euro ? HAHA!

Misschien een ombouw kitje plaatsen zodat het navigatiesysteem van de Soul past ;)

Die kost nu maar 399 eurootjes.

We moeten toch gaan oppassen voor de neergang van de euro:!:

Zonder gekheid, belachelijk duur dat systeem

dan maar mijn telefoon in het bakje

Geplaatst

Oke, auto is bij de dealer... alles wordt verholpen... ook de problemen die ik had.

:) Ik helemaal happy.. morgen alles helemaal in orde.. ook wordt mijn steenslag beschermfolie dan hersteld!

Geplaatst
Even een vraag ?, komt Kia Nederland nog met passende zonwering voor de Kia Venga ????.

Voor de zijramen?

Geen idee eigenlijk, ik denk het wel.. voor ieder ander model is het namelijk al wel beschikbaar

Geplaatst

Helemaal, voor de zij en achterraam, voor de Kia Cee'd SW had ik er toen wel, dus hoop ik dat de voor de Kia Venga er ook komen. :lol::?::wink:

Geplaatst

Even een update, mijn dealer heeft mijn problemen keurig aangepakt!

Alles is verholpen, behalve 1 ding is dat ze een beetje geknoeid hebben rechts achter bij de ramensierlijst... niet opvallend maar ik laat het bij mijn beurt wel even weghalen.. (plakkit zit daar iets over de rand)

Voor de rest, keurig.. :) ook mijn steenslag beschermfolies zitten er strak en netjes op, zonder dat hier vuil onder kan!

Mijn auto is AF! (Of er komt meer bij, maar ik wacht Smart zijn RVS onderdelen ook even af!)

Geplaatst
Mijn auto is AF! (Of er komt meer bij, maar ik wacht Smart zijn RVS onderdelen ook even af!)

Je hoeft ook niet met alles de primeur te hebben, wel dan?

Prettig te lezen dat het meeste naar volle tevredenheid is opgelost.

Geplaatst

Haha

Nee ik gun jou ook wat smart!

Geknoeide kit zwart spul is al weg, zat niet vast. Kon het er zo afhalen.

Wauw rvs is nu echt super strak! Ben echt tevreden.

Geplaatst

Nog even een accessoire voor de Venga

Een kofferbak mat

Volgens mij is deze niet via KIA te verkrijgen, maar het past perfect.

Het is een mat als je de kofferbak bodem in de onderste stand hebt staan.

Ik heb het van de week aangeschaft.

Geplaatst

De kofferbakmat staat wel degelijk bij Kia in de accessoirelijst.

Geplaatst
Nog even een accessoire voor de Venga

Een kofferbak mat

Volgens mij is deze niet via KIA te verkrijgen, maar het past perfect.

Het is een mat als je de kofferbak bodem in de onderste stand hebt staan.

Ik heb het van de week aangeschaft.

Ik vind het er goed uit zien en ben benieuwd hoe het bij jouw uiteindelijk lijkt. Laat je ons wel weten of het iets is? Lijkt me erg praktisch!

Geplaatst
De kofferbakmat staat wel degelijk bij Kia in de accessoirelijst.

Klopt, maar dat is volgens mij alleen deze, en die is alleen te gebruiken als de laadvloer op de bovenste stand staat.

Die had ik eerst besteld , maar waar laat je die mat als de vloer naar beneden gaat?

Ik heb de vloer alleen op de onderste stand staan, dan heb je ook geen last van doorzakken

Bij de originele mat staat er Venga in, en in deze mat zit een antislip gedeelte

Geplaatst (aangepast)

Je hebt gelijk, die mat is alleen voor de bovenste stand van de laadvloer. Waar heb je die aangeschaft dan?

aangepast door Smart
Geplaatst
Ik vind het er goed uit zien en ben benieuwd hoe het bij jouw uiteindelijk lijkt. Laat je ons wel weten of het iets is? Lijkt me erg praktisch!

Ik vind het een prima oplossing

Zo krijg je ook geen rotzooi in het gedeelte onder de laadvloer.

Ik heb aan de zijkanten de openingen gemaakt, nu past het net via de haken gewoon heel mooi op de bodem

Geplaatst

Ik ben hem ook tegengekomen op het forum, de prijs is daarbij alleszins acceptabel te noemen.

Het overwegen waard......als ik weer wat gespaard heb!

Geplaatst

Oh, ik hoef al niet meer te sparen......het kan nog goedkoper!:wink:

Geplaatst

word de mat gemaakt door azuga? Ik heb destijds de mat besteld voor de cee'd maar met een hond niet echt handig. De antislip gaat er dan namelijk af. De bagagehakken heb ik destijds ook vrij gemaakt en een stukje van de opstaande rand bij de achterklep. zo kon ik weer de kratten naar binnen schuiven.

Geplaatst

ik heb even bij Azuga op de site gekeken, en voor de Venga is misschien de "Kofferraumschutz-Hoch"interessant. Vooral met honden. Zelfs als de bank omgeklapt is, is alles beschermd. En hij is ook in 2 uitvoeringen, 1 voor waterafstotend en 1 waterdicht. De waterafstotende variant is geschikt voor honden, omdat hij niet zo glad is. (zie filmpje op de site lhttp://www.kofferraumwannen.de/Kofferraumschutz_hoch_c1.htm)

Er staat nog niets bij voor de Venga, maar ik heb informatie opgevraagd en wacht dus op antwoord.

Ik had in de Sorento zo een kuip, en die was met de honden inderdaad niet erg handig en vooral niet als we van het strand kwamen, dan waren de zijkanten van de kofferruimte en de achterkant van de bank telkens erg vies.

Geplaatst

Inderdaad handig voor honden en het vervoer van spullen die de binnenkant kunnen beschadigen. Leuke site om te bewaren, wie weet!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...