Gast Jantje Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Hahahaha, forum opa.......! hahaha dat was echt niet lullig bedoelt richting BigWade hoor Quote
Remko .me Geplaatst 4 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Mei, 2010 Even heel mijn topic te vernagelen jullie! Quote
Gast Jantje Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Even heel mijn topic te vernagelen jullie! sorry meneer chrones Quote
bigwade Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 (aangepast) Sow, het is 22.00 uur geweest.......duh! Ja en dan is opa nog wakker hoor... Even heel mijn topic te vernagelen jullie! Ja, duh..... Jouw delen vliegen weg, HAHA, de mijne niet, maar die heb ik zelf geplakt. 4 Mei, 2010 aangepast door bigwade Quote
Smart Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 .......Jouw delen vliegen weg, HAHA, de mijne niet, mar die heb ik zelf geplakt. Ja, met Kukident zeker, hahahahaha! Quote
bigwade Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Ja, met Kukident zeker, hahahahaha! Grappig dat je dat zegt.... Nee, ik heb ooit voor een bewegwijzeringsbedrijf (scrabble) moeten fotograferen. Toen moest ik een behoorlijk zwaar en groot bord over een andere plakken. Ik kreeg een rol tape mee en ongelovig vroeg ik of dat ging. JA dat ging, het heeft me alleen meer tijd gekost DAT bord weg te halen dan het monteren, wachten op licht en meer.... Die rol tape heb ik nog en er zit nog plenty op, ook voor een volgende andere auto, HAHA ! Merk ? geen idee.. Quote
Remko .me Geplaatst 4 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Mei, 2010 Haha, ik heb ze al gemaild... waarschijnlijk kleine stukjes die niet goed ontvet zijn, shit happens zeg maar. Het laat niet volledig los hoor, kleine stukjes.... en het is niet zo dat het eraf valt.. maar als je op het RVS drukt dan hoor je "klik" en plakt dat stukje weer vast... na uurtje is het weer los.. je ziet het niet hoor.. puur voelen. Ook direct een mail gestuurd over mijn bumperbeschermfolie. Inderdaad, het lijkt vaak bij Kia de eerste keer niet goed te gaan... maar dit gebeurt echt overal. Bij de Ford Ka van mijn vriendin met haar accessoires is het ook niet helemaal goed gegaan hoor.... zoiets als pook scheef staan, mat aansluiting op de grond kapot... steenslag folie op de kop (JA SERIEUS!) en dat is Ford haha... Grappig dat je dat zegt....Nee, ik heb ooit voor een bewegwijzeringsbedrijf (scrabble) moeten fotograferen. Toen moest ik een behoorlijk zwaar en groot bord over een andere plakken. Ik kreeg een rol tape mee en ongelovig vroeg ik of dat ging. JA dat ging, het heeft me alleen meer tijd gekost DAT bord weg te halen dan het monteren, wachten op licht en meer.... Die rol tape heb ik nog en er zit nog plenty op, ook voor een volgende andere auto, HAHA ! Merk ? geen idee.. Verkoop het aan de Dealers.. dikke winst.. koop jij mooie chrome stukken voor terug! Quote
Smart Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Ja, die zullen wel geen prutspul hebben vermoed ik zo. Quote
bigwade Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 misverstandje... Ik heb het over Hi-Tech dubbelzijdig tape ipv die ontzetend gore en sporen achter latende eendeteep Quote
Remko .me Geplaatst 4 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Mei, 2010 misverstandje...Ik heb het over Hi-Tech dubbelzijdig tape ipv die ontzetend gore en sporen achter latende eendeteep die ze vaak gebruiken op demo auto's om de nummerborden vast te zetten!!!!!!! Quote
Gast Jantje Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 misverstandje...Ik heb het over Hi-Tech dubbelzijdig tape ipv die ontzetend gore en sporen achter latende eendeteep Eendeteep is geweldig... je plakt er hele auto's mee in elkaar als het nodig is! En ja, dubbelzijdig tape is een hele mooie en leuke uitvinding. Net zoals dat wij zelf vulkaniserende isolatie tape hebben. Ideaal! Quote
bigwade Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Verkoop het aan de Dealers.. dikke winst.. koop jij mooie chrome stukken voor terug! Chrome ???????? op mijn zwarte NepSuf ? gaan we niet doen. btw iedereen zijn stickers al betaald en geboekt voor de meeting voor volgende week ? A) ik wel zit dan in een ander land. grtz! Quote
Remko .me Geplaatst 4 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Mei, 2010 Eendeteep is geweldig... je plakt er hele auto's mee in elkaar als het nodig is!En ja, dubbelzijdig tape is een hele mooie en leuke uitvinding. Net zoals dat wij zelf vulkaniserende isolatie tape hebben. Ideaal! Waarom zit het bij mij nooit mee met de auto? Quote
Gast Jantje Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Waarom zit het bij mij nooit mee met de auto? Geen idee.. Ik denk dat jij gewoon heel erg veel pech hebt. Vooral omdat jij toch veel dingen op je auto laat zetten die jouw dealer ook voor het eerst doet bij een venga! Quote
Smart Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Waarom zit het bij mij nooit mee met de auto? Tja, het wordt een beetje Chronisch....... Quote
bigwade Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Waarom zit het bij mij nooit mee met de auto? H Quote
Gast Jantje Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Chrome ???????? op mijn zwarte NepSuf ?gaan we niet doen. btw iedereen zijn stickers al betaald en geboekt voor de meeting voor volgende week ? A) ik wel zit dan in een ander land. grtz! antwoorden: A) ik niet, dit is niet de sticker die ik wou en heb die dus ook niet besteld telt groningen ook als een ander land? Quote
Remko .me Geplaatst 4 Mei, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 Mei, 2010 Chrome ???????? op mijn zwarte NepSuf ?gaan we niet doen. btw iedereen zijn stickers al betaald en geboekt voor de meeting voor volgende week ? A) ik wel zit dan in een ander land. grtz! Hehe Ik heb eehhh... niks besteld.... en ehhhh ik niet.. Quote
bigwade Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 antwoorden:A) ik niet, dit is niet de sticker die ik wou en heb die dus ook niet besteld telt groningen ook als een ander land? A)meegedaan en gesponsord al komt die sticker hier ergens aan de binnenkant van mijn van mijn compu meubel en zeker niet op mijn auto B)Lijkt mij heel legitiem....... Quote
bigwade Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Hahaha! Smart heeft weer geluk, ze hebben het dan bij mij uitgetest en bij hem gaat het dan goed, bij mij de tweede keer pas!! Smart krijg heeeeeeeeeeele andere dingen, tegen die tijd. Maak je echt geen zorgen. Maar eh, heb je hier al es iemand HOERA horen roepen over zijn neuzelvrije auto ? Misschien ben ik wel een van de weinigen of de enige, maar heb dan ook een ultra basis auto zonder prutsnavi, ClimateC, PARKEERSENSOREN IN DE FOUTE KLEUR en meer. Gewoon simpele bak die start en rijdt, heerlijk toch..... Quote
Smart Geplaatst 4 Mei, 2010 Geplaatst 4 Mei, 2010 Smart krijg heeeeeeeeeeele andere dingen, tegen die tijd...... Klopt! Maar hopelijk niet zo vervelend hoor! Gewoon simpele bak die start en rijdt, heerlijk toch..... Niet helemaal waar toch? Die roerbak.......? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.