Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb ook nog de deurgrepenset en de spiegelkappen, maar niet de achterkleplijst op het verlanglijstje staan. Kan nog toegevoegd worden....

De RVS onderdelen moeten wel sparren met de velgen. Daar ben ik (nog) niet helemaal over uit. Zilveren, (mat)zwarte of (mat)antraciet velgen.

Ach, het blijft een luxe probleem, toch.

Geplaatst
Je kan bij auto materiaal zaken wel soort rvs sierlijsten kopen ook. deze moet je dan zelf op maat maken en in model maken. Of dit echt mooi wordt betwijfel ik

Nou, wat een goed idee dan......hahahahaha:mrgreen:

Geplaatst
Ik heb ook nog de deurgrepenset en de spiegelkappen, maar niet de achterkleplijst op het verlanglijstje staan. Kan nog toegevoegd worden....

De RVS onderdelen moeten wel sparren met de velgen. Daar ben ik (nog) niet helemaal over uit. Zilveren, (mat)zwarte of (mat)antraciet velgen.

Ach, het blijft een luxe probleem, toch.

ja smart jij zit inderdaad met een luxe probleem. Ik wou dat ik zoveel geld neer kon leggen om een leuke auto samen te stellen :-D

Geplaatst
ja smart jij zit inderdaad met een luxe probleem. Ik wou dat ik zoveel geld neer kon leggen om een leuke auto samen te stellen :-D

Hoezo, jij hebt toch ook een mooie auto?

Geplaatst (aangepast)

Hahaha!

Nee joh, ik ga niet zelf knoeien aan de RVS! Ik wil alles origineel!

Misschien in de toekomst nog meer accessoires bestellen! Ik ben heel erg blij met mijn pookknop, dat maakt het nog meer compleet!

Mijn RVS lijkt echt zo mooi he, iedereen zegt het dat het super goed lijkt!

Over dat de ramen niet helemaal doorlopen, is niet echt interessant. Dit is bij heel veel auto's niet. De Venga heeft natuurlijk een aparte vorm bij die ramen...!

Ik kan de dealer altijd vragen om ernaar te kijken, maar eigenlijk onnodig.. :)

Als ik jou was zou ik de 17inch velgen van Kia zelf bestellen, deze vind ik namelijk zelf echt super mooi.. :)

Smart jij doet toch wel de ramenlijsten? Die moet je doen! Dat is lijkt echt super! Share your wish list... :P (complete list!)

Ik ben benieuwd naar je deurgrepen en spiegelkappen, mocht dat super lijken wil ik dat ook!

aangepast door Chrones
Geplaatst
Hoezo, jij hebt toch ook een mooie auto?

Ow jawel. Betekend niet dat ik graag meer geld ter beschikking had gehad. Dan waren die grijze 18inch velgen van kia er onder gegaan, climate control ipv airco, ZWARTE KOPLAMPEN!!, etc.

Maar je hoort me verder absoluut niet klagen hoor ben harstikke blij met de auto :mrgreen:

Hahaha!

Nee joh, ik ga niet zelf knoeien aan de RVS! Ik wil alles origineel!

Misschien in de toekomst nog meer accessoires bestellen! Ik ben heel erg blij met mijn pookknop, dat maakt het nog meer compleet!

Mijn RVS lijkt echt zo mooi he, iedereen zegt het dat het super goed lijkt!

Over dat de ramen niet helemaal doorlopen, is niet echt interessant. Dit is bij heel veel auto's niet. De Venga heeft natuurlijk een aparte vorm bij die ramen...!

Ik kan de dealer altijd vragen om ernaar te kijken, maar eigenlijk onnodig.. :)

Als ik jou was zou ik de 17inch velgen van Kia zelf bestellen, deze vind ik namelijk zelf echt super mooi.. :)

Smart jij doet toch wel de ramenlijsten? Die moet je doen! Dat is lijkt echt super! Share your wish list... :P (complete list!)

Ik ben benieuwd naar je deurgrepen en spiegelkappen, mocht dat super lijken wil ik dat ook!

Chrones, als je naar de apotheker gaat hebben ze misschien nog wel wat valium voor je :oops:

Geplaatst

Zoals ik schreef heb ik bijna alle RVS opties die jij ook hebt, behalve de achterkleplijst niet. De raamlijstenset staan dus ook op het lijstje.

Ik heb ook eerder aangegeven (zaterdag) dat ik geen

Geplaatst (aangepast)
Ow jawel. Betekend niet dat ik graag meer geld ter beschikking had gehad. Dan waren die grijze 18inch velgen van kia er onder gegaan, climate control ipv airco, ZWARTE KOPLAMPEN!!, etc.

Maar je hoort me verder absoluut niet klagen hoor ben harstikke blij met de auto :mrgreen:

Chrones, als je naar de apotheker gaat hebben ze misschien nog wel wat valium voor je :oops:

:mrgreen: ik stuiter van blijheid, auto is super compleet nu :P

de vraag is, blijft het hierbij? :P

Zoals ik schreef heb ik bijna alle RVS opties die jij ook hebt, behalve de achterkleplijst niet. De raamlijstenset staan dus ook op het lijstje.

Ik heb ook eerder aangegeven (zaterdag) dat ik geen € 2.000,00 bijleg, n

aangepast door Chrones
Geplaatst
:mrgreen: ik stuiter van blijheid, auto is super compleet nu :P

de vraag is, blijft het hierbij? :P

jouw kennende? nee die auto wordt nog een hele mooie circus attractie. dan belt de kia dealer jouw op of ze je auto mogen laten zien als demo :mrgreen:

Geplaatst

Hey jongens, jullie maken mij druk.. :P

Er zijn gewoon veel te veel leuke accessoires beschikbaar voor deze mooie wagen... :) en Jantje let op mijn woorden, Smart haalt mij de eerste week in... :P hahaha!

*geeft Smart een schouderklopje*

Geplaatst

hahahaha.. nee smart besteld denk ik in 1x alle accessoires die hij wil en dan is de auto gewoon klaar..

Geplaatst
hahahaha.. nee smart besteld denk ik in 1x alle accessoires die hij wil en dan is de auto gewoon klaar..

Ja hij heeft makkelijk praten... wij waren als eerste en moesten alles doorstaan en gokken! :P

Ik ben nu ook voor de komende tijd klaar hoor :P:mrgreen: of smart moet weer is iets hebben wat ik ook heel erg mooi vind!

Geplaatst
Ja hij heeft makkelijk praten... wij waren als eerste en moesten alles doorstaan en gokken! :P

Ik ben nu ook voor de komende tijd klaar hoor :P:mrgreen: of smart moet weer is iets hebben wat ik ook heel erg mooi vind!

jij vindt alles mooi :confused:

Geplaatst
Ja hij heeft makkelijk praten... wij waren als eerste en moesten alles doorstaan en gokken!:P

Niet leuk om te zeggen, maar ik heb reeds in augustus 2009 als TIP! meegegeven om de Venga in april 2010 te bestellen, zodat de eerste productie-Venga's een nieuwe eigenaar hebben gevonden en mogelijk de eerste kinderziektes eruit zijn. Dat is dus bewaarheid geworden.

Misschien niet origineel maar wel mooi en functioneel: after market Xenon!

Oh ja, vergeten aan te geven. Die komen er ook nog op (Pilot Xenon).

Geplaatst
Hoi Allemaal,

Vandaag was het zo ver, ik heb mijn accessoires gekregen: (volg de link om alle foto's te zien!)

- Lederen pook

- Bumperbeschermfolie

- Ramenlijstenset RVS 4 delig

- Sierranden mistlamp RVS

- Bovenste achterkleplijst RVS

http://gallery.me.com/remko.koppelaar/100035

Ps. Ook nieuwe Venga matten, super en beter kwaliteit. Alles is vervangen.

- Update van mijn bluetooth is ook gebeurt.

- Ruitenwisser hendel ook verholpen

BTW, als je druppel ziet... ik had hem gewassen, maar te lui om droog te zemen! :P

Hoi Chromes!

Ziet er mooi uit man!

Groet,

Peter

Geplaatst

En Chrones........

Hoe is dat nou, zo'n zwart gat, niks meer te wensen etc.......

Alle spiegeltjes en kraaltjes gemonteerd en nu dan ??

Verbreden, sportluchtfilters, turbo, open einddempers en andere leuke ECHTE essentials ?

Geplaatst

Als bijlage een foto serie van net in het bos genomen. (1/2)

(als ik over die keien rij, maakt de auto echt een herrie. Alsof mijn hele linker ophanging los zat lol)

Geplaatst

Zo zien zwarte stootstrips eruit op een blauwe Picanto. Hiermee krijg je een idee wat de kleur doet op een blauwe Kia.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...