Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hoi Allemaal,

Vandaag was het zo ver, ik heb mijn accessoires gekregen: (volg de link om alle foto's te zien!)

- Lederen pook

- Bumperbeschermfolie

- Ramenlijstenset RVS 4 delig

- Sierranden mistlamp RVS

- Bovenste achterkleplijst RVS

Ps. Ook nieuwe Venga matten, super en beter kwaliteit. Alles is vervangen.

- Update van mijn bluetooth is ook gebeurt.

- Ruitenwisser hendel ook verholpen

BTW, als je druppel ziet... ik had hem gewassen, maar te lui om droog te zemen! :P

Edited by Chrones
  • Like 3
Guest Jantje
Posted

die rvs lijst om je mistlampen en ramen vindt ik wel mooi. Die rvs lijst op de achterklep vindt ik iets minder.

Posted

Hoi Chrones

ik vindt het mooi!!

Zou je nog een foto van de gehele voorkant willen nemen?

Dus waar beide mist lampen randen te zien zijn.

En ook graag een met je achterklep open.

Ben je zelf tevreden?

Wat is er met je bluetooth gedaan?

Posted (edited)
die rvs lijst om je mistlampen en ramen vindt ik wel mooi. Die rvs lijst op de achterklep vindt ik iets minder.

Ik moest heel erg wennen bij de achterklep, maar nu ik er naar kijk he.. en vaker terug kom bij mijn auto.. vind ik het eigenlijk wel mooier dan standaard! De achterkant van de Venga is een beetje lomp en wordt hierdoor iets afgebroken...

bij de dealer naast de 'kale' venga gezet dezelfde kleur en lijkt echt mooier.

mijn eerste reactie was net zoals de jouwe

Hoi Chrones

ik vindt het mooi!!

Zou je nog een foto van de gehele voorkant willen nemen?

Dus waar beide mist lampen randen te zien zijn.

En ook graag een met je achterklep open.

Ben je zelf tevreden?

Wat is er met je bluetooth gedaan?

Ik ben heel erg tevreden, super mooi! Ik had eerst een gevoel van: OWJEE! Maar dat komt omdat je je auto kaal kent... maar nu ik er langer naar blijf kijken en het ga vergelijken met de 'kale' venga's is het echt SUPER mooi!

Bijgevoegd twee foto's van de gehele voorkant... :)

Hoe bedoel je achterklep open? (bijgevoegd een foto van de volledige achterkant)

Over de bluetooth vertel ik later meer.. ik heb een boekje meegekregen.. over de update.

Edited by Chrones
Posted

Hoe bedoel je achterklep open? (bijgevoegd een foto van de volledige achterkant)

Over de bluetooth vertel ik later meer.. ik heb een boekje meegekregen.. over de update.

Ik wilde even weten hoe die folie geplakt zit(tot waar)

Is het een algemene update?

Vaag toch dat je niet een mail van de dealer krijgt over updates.

Ik hoor het steeds via dit forum

Ik ben benieuwd wat er veranderd

Posted
Before:

P4050836.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12704754250001

After:

IMG_0526.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12723023600001

Before:

P4050829.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12704754240001

After:

IMG_0536.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12723024040001

Before:

P4050832.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12704754230001

After:

IMG_0537.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12723024130001

Is het een algemene update?

Vaag toch dat je niet een mail van de dealer krijgt over updates.

Ik hoor het steeds via dit forum

Ik ben benieuwd wat er veranderd

Ja is algemene update, komt voor alle Venga auto's las ik.

De folie zit tot 1cm voor de klep eindigt... ik maak zo even een foto voor je!

Posted

Ik wil ook die mooie glimlijstjes!!!! Staat vast ontzettend goed op mn zwarte Venga!!!:-D

Zodra het erop zit, maak ik fotos

ook de strips aan de zijkant komen erop, bij zwart zal het niet zo opvallen.....

Posted

Ziet er top uit, en je auto rijdt zo wel weer wat unieker door de wereld.

Dankje! Leuke reactie, was bang dat jullie het niks zouden vinden! Maar ik vind het echt wel super mooi!

Ik wil ook die mooie glimlijstjes!!!! Staat vast ontzettend goed op mn zwarte Venga!!!:-D

Zodra het erop zit, maak ik fotos

ook de strips aan de zijkant komen erop, bij zwart zal het niet zo opvallen.....

Leuk dat je zo enthousiast reageert! Bedankt!! Welke RVS onderdelen wil jij dan?

Bijgevoegd wat foto's van de bumperbeschermfolie... :)

Zitten nog wat bubbeltjes onder, zou dit vanzelf weggaan?

Ook een foto van de achterkant RVS om het iets duidelijker weer te geven.

Hier nog een before/after:

Before:

P4050847.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12704754960001

After:

IMG_0542.jpg?derivative=medium&source=web.jpg&type=medium&ver=12723024400001

Posted

Dank je wel voor alle foto's

ziet er goed uit, en volgens mij moet je niet bang zijn voor de mening van andere mensen,jouw mening is de mening die telt

Mijn vrouw vind de mistlampen randen ook erg mooi, dus die zullen er bij ons ook wel komen.

?

Posted
Dank je wel voor alle foto's

ziet er goed uit, en volgens mij moet je niet bang zijn voor de mening van andere mensen,jouw mening is de mening die telt

Mijn vrouw vind de mistlampen randen ook erg mooi, dus die zullen er bij ons ook wel komen.

?

Ja die zijn super!

Wat vind je van de ramen dat en van de achterklep eerlijk? Ik vind het super! De ramen kan helaas niet volledig doorlopen naar de linkerkant en rechterkant.. nu is het alleen de deuren zeg maar

Bumperbeschermfolie goed zo? Weet jij hoe dat zit met die bubbels?

Pook staat hem trouwens heel erg goed hoor... beter dan die oudere!

Posted

Remko,

Ziet er goed uit je Venga "Chroom"... En ook goed gepoetst ;)...

Persoonlijk zou IK het ECO-dynamics logo verwijderen.. Zeker nu met de chromenstrip op je achterklep.. Maar zoals al eerder filosofisch neergeschreven: " Jij moet het mooi vinden"

Posted (edited)
Remko,

Ziet er goed uit je Venga "Chroom"... En ook goed gepoetst ;)...

Persoonlijk zou IK het ECO-dynamics logo verwijderen.. Zeker nu met de chromenstrip op je achterklep.. Maar zoals al eerder filosofisch neergeschreven: " Jij moet het mooi vinden"

Wil ik er ook af laten halen, ben het eigenlijk vergeten.

Bedankt! Ik heb hem zeker goed gepoetst.. met handje h

Edited by Chrones
Posted
Ja die zijn super!

Wat vind je van de ramen dat en van de achterklep eerlijk? Ik vind het super! De ramen kan helaas niet volledig doorlopen naar de linkerkant en rechterkant.. nu is het alleen de deuren zeg maar

Bumperbeschermfolie goed zo? Weet jij hoe dat zit met die bubbels?

Pook staat hem trouwens heel erg goed hoor... beter dan die oudere!

Ik vind de raamlijsten wel mooi, maar persoonlijk had ik voor de achterklep de sierrand aan de onderkant genomen.

Die bubbeltjes trekken vanzelf wel weg, even geduld hebben.

Posted
Ik vind de raamlijsten wel mooi, maar persoonlijk had ik voor de achterklep de sierrand aan de onderkant genomen.

Die bubbeltjes trekken vanzelf wel weg, even geduld hebben.

Gelukkig... achterklep onderkant lijkt niet.. dat wilde ik eerst...! Bovenkant breekt mooier af..

Misschien als je allebei neemt lijkt het mooier... :P

Nu is het natuurlijk de vraag.. tot hoeveel moet ik RVS aanvullen en wanneer wordt het too much!

Posted (edited)

Ik vind alles mooi behalve het chrome rond de mistlampen. Het is jammer dat de raamlijsten niet helemaal doorlopen maar het is niet storend. Ik zou ook eco dynamics eraf halen. Zij zowieso lelijke letters en het oogt nu een beetje druk.

Edited by Roberto
Posted (edited)
Ik vind alles mooi behalve het chrome rond de mistlampen. Het is jamme dat de rasmlijsten niet helemaal doorlopen maar het is niet storend. Ik zou ook eco dynamics eraf halen. Zij zowieso lelijke letters en het oogt nu een beetje druk.

Leuk he zoveel meningen! Ik vind de sierlijsten rondom de mistlampen het mooiste van alles! :P

Eco Dynamics gaat er misschien af, misschien niet.. ik twijfel.

Over de RVS sierlijsten bij de ramen, ik ben benieuwd wat Peterrrrr hiervan zegt.... (peterrrr? kan hier wat aan gedaan worden om het netjes door te trekken of wat vind jij? :P)

Ik vind het trouwens niet storend, ik vind het zo ook SUPER mooi!! Ben er echt tevreden mee!

Bij de Ford Fiesta loopt het wel helemaal door zag ik:

30533-1.jpg

Edited by Chrones
Posted
Vind het idd niet zo mooi. Kijk eens bij de Sorento, dat is een mooi lijstje ! ;)

Ehhhh, wat heb ik nou aan zo'n antwoord HAHA! Het is WEL mooi... :) maar het had mooier gekund! :P

Nu is de vraag, wat kan jij hieraan doen haha! :P nee.. ik vind het wel mooi zo.. maar als het door te trekken is zou ik erover nadenken misschien. :)

Posted

Chrones, het RVS ziet er erg gelikt uit. Vooral de sierranden rondom de mistlampen zijn prachtig. Ze lijken mij groter in de hoeken dan door Kia gefotografeerd. Zeer mooie tuning.

Ik vind de achterstrip in het midden ook mooi. De raamsierlijsten hadden van mij iets verder doorgetrokken mogen worden, maar misstaan niet.

Ik mis alleen de RVS spiegelkappen.......!

Het zal helaas niet uniek blijven vermoed ik:mrgreen:

Posted
Chrones, het RVS ziet er erg gelikt uit. Vooral de sierranden rondom de mistlampen zijn prachtig. Ze lijken mij groter in de hoeken dan door Kia gefotografeerd. Zeer mooie tuning.

Ik vind de achterstrip in het midden ook mooi. De raamsierlijsten hadden van mij iets verder doorgetrokken mogen worden, maar misstaan niet.

Ik mis alleen de RVS spiegelkappen.......!

Het zal helaas niet uniek blijven vermoed ik:mrgreen:

SMART You made my day!

In het boekje wijkt het inderdaad iets af, in het boekje is het getekend he.. :P en nu zien we het eindelijk in het echt.

Jij zegt precies wat ik ook dacht! Ik heb toch de dealer gevraagd of die raamlijsten niet doorgetrokken kunnen worden, kan het niet. So be it! Het ziet er super mooi uit!

Bedankt voor je reactie!

De RVS spiegelkappen zou ik erg graag willen, was bang dat dit over de top zou zijn... ik vind het een beetje moeilijk om te kiezen welke RVS nog bij deze combinatie zal lijken. Zo vind ik de deurgrepen RVS ook erg stoer!

Ben jij er al over uit welke RVS je sowieso wilt nu je dit van mij ziet?

Super leuk :mrgreen: volgens mij hebben wij wel dezelfde smaak ;)

Guest Jantje
Posted
SMART You made my day!

In het boekje wijkt het inderdaad iets af, in het boekje is het getekend he.. :P en nu zien we het eindelijk in het echt.

Jij zegt precies wat ik ook dacht! Ik heb toch de dealer gevraagd of die raamlijsten niet doorgetrokken kunnen worden, kan het niet. So be it! Het ziet er super mooi uit!

Bedankt voor je reactie!

De RVS spiegelkappen zou ik erg graag willen, was bang dat dit over de top zou zijn... ik vind het een beetje moeilijk om te kiezen welke RVS nog bij deze combinatie zal lijken. Zo vind ik de deurgrepen RVS ook erg stoer!

Ben jij er al over uit welke RVS je sowieso wilt nu je dit van mij ziet?

Super leuk :mrgreen: volgens mij hebben wij wel dezelfde smaak ;)

Je kan bij auto materiaal zaken wel soort rvs sierlijsten kopen ook. deze moet je dan zelf op maat maken en in model maken. Of dit echt mooi wordt betwijfel ik