Jump to content

Recommended Posts

Posted

Als een fervent Audi rijder kijk ik sinds kort ook naar een nieuwe Kia Sorento X-clusive. Een 2.4 2WD Automaat wel te verstaan.

Een hele moeilijke keuze; kiezen voor ruimte en 7 jaar garantie maar voor een mij onbekend merk of kiezen voor minder ruimte, 2 jaar garantie, maar een oude bekende die mij nog nooit heeft laten staan?

Zijn er mensen die ervaring hebben met de nieuwe Kia?

Posted

Ga met een open mind PROEFRIJDEN.....

Meer kan ik er niet over zeggen.

Als Audi rijder ligt de lat nogal hoog waarschijnlijk, maar je kunt verrast worden, zeker door bijtelling etc.

Posted (edited)
Als een fervent Audi rijder kijk ik sinds kort ook naar een nieuwe Kia Sorento X-clusive. Een 2.4 2WD Automaat wel te verstaan.

Een hele moeilijke keuze; kiezen voor ruimte en 7 jaar garantie maar voor een mij onbekend merk of kiezen voor minder ruimte, 2 jaar garantie, maar een oude bekende die mij nog nooit heeft laten staan?

Zijn er mensen die ervaring hebben met de nieuwe Kia?

Als ex-BMW rijder ben ik na mijn pensionering KIA gaan rijden '. Het is (priv

Edited by ger.w.
Posted

Als je van de Kia Sorento de duurste versie neemt dan ben je nog flink minder geld kwijt dan de goedkoopste Audi Q5 of BMW X3.

Daar moet toch heel wat tegenover staan behalve imago.

• 1 month later...
Posted
De kogel is door de kerk. De Sorento wordt over 2 weken afgeleverd.

Veel plezier en veilige km's met je Sorento

Posted

Gefeliciteerd, geniet ervan! Prettige km's toegewenst.

Posted

Kijk, weer een aanstaande KIA rijder.. Volgens mij zal je zeer tevreden zijn met deze Sorento..

Nu dus officieel: Welkom bij DE Club!

Posted
De kogel is door de kerk. De Sorento wordt over 2 weken afgeleverd.

We zijn inmiddels een maandje verder, en ik vroeg mij af hoe de overstap van Audi naar Kia is bevallen.

Zelf sta ik op het punt om ook een Sorento 2.4 x-ecutive te kopen.

Posted
We zijn inmiddels een maandje verder, en ik vroeg mij af hoe de overstap van Audi naar Kia is bevallen.

Zelf sta ik op het punt om ook een Sorento 2.4 x-ecutive te kopen.

Volgens mij is het bericht van gisteren en duurt het dus nog 2 weken voordat ze de eerste meters erin kunnen rijden ;)

Posted

Over 2 weken is aardig snel. Ik heb de diesel besteld en wacht al bijna 5 maanden en heb nog geen bericht dat hij er aan zit te komen. Wellicht dat het komt omdat ik de 7 persoons uitvoering heb.

Uiteraard veel plezier met de nieuwe auto. Ik ben ervan overtuigd dat het je zal bevallen.

Posted

Voor de duidelijkheid, de auto wordt tussen 9 en 15 juli afgeleverd. Dus ik kan alleen maar spreken over de demo modellen waarin ik heb gereden.

Hoe kan het dat de auto zo snel wordt afgeleverd??? Ik heb de auto uit de showroom gekocht. De dealer wilde er erg graag vanaf en de auto had eigenlijk alle opties die ik zocht, m.u.v. een ingebouwde OEM SATNAV en Bluetooth. Maar dat schijnt ingebouwd te kunnen worden door: http://www.autoprotech.nl/product.php?id_product=110 . Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Dus ik zal nog even moeten rijden in mijn Audi. Maar ik kan bijna niet wachten!!

Posted

Ik heb de 5 - zits besteld maar wacht ook al zo lang. Gisteren nog met de dealer gesproken, en die zei dat als de auto's aan boord gaan, dan duurt het 5 weken voordat ze uiteindelijk bij de dealer staan.

Posted

Ik heb bericht gehad en dat hij 30 juli binnen is bij de dealer. Dan ben ik op vakantie en zal hem na mijn vakantie op kunnen halen.

Ben erg benieuwd, de proefrit was super. Maar om eerlijk te zijn ben ik met name voor het uiterlijk van de auto gegaan. Hij ziet er erg mooi uit.

Hopelijk zit die van jou er ook bij hertog john.

Posted
Mocht je je nieuwe Sorento nog wat verder willen "aankleden", hierbij een link van een leuke site.

http://www.customsrt.net/store/

Krijg mijn Sorento 01 oktober

Is idd een erg mooie site. Is er sosm bekend of er een bedrijf in NL is die deze spullen al levert ?? Soms wil je eerst wel even zien hoe het er echt uitziet. Ik has al eens gekeken maar durf niet "in the blind" te bestellen.

GB shop geeft mij nog te weinig info, nog afgezien van de dramatisch trage site

Guest Angelique
Posted
nog 1 nachtje

....slapen of wakker liggen :mrgreen:

Posted

Met een kleine van 10 dagen lig ik toch al halve nachten wakker. Ik hoop alleen dat ik na mijn eerste echte rit MORGEN!!!, nog kan slapen..................... en geen spijt krijg.....

Posted

Zover ik weet is er nog geen bedrijf in NL die dit alles leverd.

Ga binnenkort wat bestellingen doen en zal mijn ervaringen posten.

Posted

Hij is er eindelijk. Ik heb goed geslapen overigens. En net de eerste kilometers gemaakt. Toch altijd vervelend dat je normaal gesproken altijd ergens heen moet, maar op het moment dat je een nieuwe auto geleverd krijgt geen flauw idee hebt waar je eens heen kunt rijden.

Het rijdt zalig, allemaal nog wat nieuw natuurlijk, maar ik kan niet wachten om morgen even op en neer naar Friesland te rijden.

Ik zal snel wat foto's maken, kan iedereen mee genieten.

Posted
Met een kleine van 10 dagen lig ik toch al halve nachten wakker. Ik hoop alleen dat ik na mijn eerste echte rit MORGEN!!!, nog kan slapen..................... en geen spijt krijg.....

Volgens mij heb ik hier nog geen bericht over gezien, gefeliciteerd met de dubbele uitbreiding.

Dat je maar vele jaren in goede gezondheid van je uitbreiding mag genieten.

Posted (edited)
Is idd een erg mooie site. Is er sosm bekend of er een bedrijf in NL is die deze spullen al levert ?? Soms wil je eerst wel even zien hoe het er echt uitziet. Ik has al eens gekeken maar durf niet "in the blind" te bestellen.

GB shop geeft mij nog te weinig info, nog afgezien van de dramatisch trage site

Ga binnenkort een aantal zaken bestellen, zien we vanzelf hoe het eruit ziet. Maar ik heb het volste vertrouwen dat het kwalitatief wel goed zit.

Zodra ik de spullen heb (en op de Sorento heb zitten) zal ik wat foto's plaatsen. :cool:

Edited by bertsplci