Jump to content

Recommended Posts

Posted

ik had dit probleem ook al bij mijn Sorento.... dus misschien, net als de wat stugge vering, wel een KIA probleem??

Posted
Hoe pomp je een stoel bij?Of wat bedoel je ermee? Heb hier namelijk nog nooit van gehoord :P.

gewoon hoogte verstelling

Posted
Hoe pomp je een stoel bij?Of wat bedoel je ermee? Heb hier namelijk nog nooit van gehoord :P.

Zoals Venga1 als schreef de in hoogte verstelling van de stoel.

Vraag me af of er een gasdruk systeem inzit dat druk verliest.

Guest Jantje
Posted

geen idee.. om lekker in de ceed te zitten heb ik de stoel toch in de onderste stand staan. Hij kraakt alleen wel heel erg de laatste weken, zelfs als je alleen maar koppeling intrapt. Hier gaan ze dinsdag ook meteen even naar kijken :-)

Posted

de cee'd (eerste versie) had hier in het begin ook last van. Bleek dat mensen bij het instappen de hendel raakte voor de verstelling. Ik heb het probleem bij cee'd en Venga niet. Mijn stoel staat namelijk in de laagste stand

Posted
de cee'd (eerste versie) had hier in het begin ook last van. Bleek dat mensen bij het instappen de hendel raakte voor de verstelling. Ik heb het probleem bij cee'd en Venga niet. Mijn stoel staat namelijk in de laagste stand

Misschien heb jij het probleem ook, maar weet je het dus (nog) niet!

Posted

Bij mij zakt ie ook nog steeds, ze hebben er al naar gekeken. maar kabel stellen enz helpt geen ruk. staat ie goed en ben je ff weg kom je na een uurtje of 2 weer terug staat de stoel weer in begin positie.

• 2 months later...
Posted

Ik heb er ook last van, de dealer heeft er al naar gekeken, maar het blijkt niet echt te helpen.

ik ga het weer bij dde dealer aankaarten, ik moet om de week de stoel op hoogte zetten, en dan zakt het weer langzaam

Posted
ik had dit probleem ook al bij mijn Sorento.... dus misschien, net als de wat stugge vering, wel een KIA probleem??

Niet alleen een Kia probleem, maar ook een Hyundai probleem, wij hadden het bij onze vorige I20.

Posted

Schreef niet iemand in een ander topic dat de dealer een schroef o.i.d. steviger had aangedraaid?

Posted
Schreef niet iemand in een ander topic dat de dealer een schroef o.i.d. steviger had aangedraaid?

Ja dat was ik.

HELPT NIET!!

Ga er dus mee terug, wordt vervolgt!