antonief Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 Ik moet regelmatig de stoel bijpompen, las dat Hanne daar ook last van heeft. Vroeg me af of meer mensen hier last van hebben. Quote
Hanne Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 ik had dit probleem ook al bij mijn Sorento.... dus misschien, net als de wat stugge vering, wel een KIA probleem?? Quote
Henk.W Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 Onze ceed had er ook last van, regelmatig bij pompen. Quote
Url Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 Hoe pomp je een stoel bij?Of wat bedoel je ermee? Heb hier namelijk nog nooit van gehoord . Quote
Venga1 Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 Hoe pomp je een stoel bij?Of wat bedoel je ermee? Heb hier namelijk nog nooit van gehoord . gewoon hoogte verstelling Quote
antonief Posted May 9, 2010 Author Posted May 9, 2010 Hoe pomp je een stoel bij?Of wat bedoel je ermee? Heb hier namelijk nog nooit van gehoord . Zoals Venga1 als schreef de in hoogte verstelling van de stoel. Vraag me af of er een gasdruk systeem inzit dat druk verliest. Quote
Guest Jantje Posted May 9, 2010 Posted May 9, 2010 geen idee.. om lekker in de ceed te zitten heb ik de stoel toch in de onderste stand staan. Hij kraakt alleen wel heel erg de laatste weken, zelfs als je alleen maar koppeling intrapt. Hier gaan ze dinsdag ook meteen even naar kijken Quote
wilcot Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 de cee'd (eerste versie) had hier in het begin ook last van. Bleek dat mensen bij het instappen de hendel raakte voor de verstelling. Ik heb het probleem bij cee'd en Venga niet. Mijn stoel staat namelijk in de laagste stand Quote
Smart Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 de cee'd (eerste versie) had hier in het begin ook last van. Bleek dat mensen bij het instappen de hendel raakte voor de verstelling. Ik heb het probleem bij cee'd en Venga niet. Mijn stoel staat namelijk in de laagste stand Misschien heb jij het probleem ook, maar weet je het dus (nog) niet! Quote
bigwade Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Lees ook: http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=1635 Mijn stoelframe is inmiddels vervangen maar ik heb de indruk dat hij nog steeds zakt bij het ongemerkt naar beneden duwen bij het uitstappen. Bekend probleem bij de Sportage iig. Dealer kan er weinig aan doen, is mij verteld. Quote
Dutchdragon Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Bij mij zakt ie ook nog steeds, ze hebben er al naar gekeken. maar kabel stellen enz helpt geen ruk. staat ie goed en ben je ff weg kom je na een uurtje of 2 weer terug staat de stoel weer in begin positie. Quote
Remko .me Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Bij mij echt geen probleem..ik zal er is beter op gaan letten. Quote
vengasg Posted May 10, 2010 Posted May 10, 2010 Mijn Venga-stoel blijft keurig in positie, en ik ben toch niet de lichtste! Quote
Venga1 Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 Ik heb er ook last van, de dealer heeft er al naar gekeken, maar het blijkt niet echt te helpen. ik ga het weer bij dde dealer aankaarten, ik moet om de week de stoel op hoogte zetten, en dan zakt het weer langzaam Quote
Woeper Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 ik had dit probleem ook al bij mijn Sorento.... dus misschien, net als de wat stugge vering, wel een KIA probleem?? Niet alleen een Kia probleem, maar ook een Hyundai probleem, wij hadden het bij onze vorige I20. Quote
Smart Posted July 14, 2010 Posted July 14, 2010 Schreef niet iemand in een ander topic dat de dealer een schroef o.i.d. steviger had aangedraaid? Quote
Venga1 Posted July 15, 2010 Posted July 15, 2010 Schreef niet iemand in een ander topic dat de dealer een schroef o.i.d. steviger had aangedraaid? Ja dat was ik. HELPT NIET!! Ga er dus mee terug, wordt vervolgt! Quote
Recommended Posts