Jump to content

Recommended Posts

Posted

Dit jaar is het de 10e keer dat AutoWeek samen met marktonderzoeksbureau Trendbox de klanttevredenheid van autobezitters onderzoekt. Deze jubileum-editie is anders dan voorgaande jaren. Ook oudere auto

Guest Jantje
Posted

Ik heb hem geheel naar waarheid ingevuld. Dit betekent dat bij mij de kia er goed uitkomt op een paar kleine puntjes na.

Posted

Ik heb hem net ingevuld. De auto is er wel goed vanaf gekomen dacht ik zo. De dealer wat minder, maar ach.. alles heeft zo zijn voor en nadelen niet :)

Guest Jantje
Posted
Ik heb hem net ingevuld. De auto is er wel goed vanaf gekomen dacht ik zo. De dealer wat minder, maar ach.. alles heeft zo zijn voor en nadelen niet :)

Ja nou ja goed ik heb gewoon eerlijk toegegeven dat ik al een keer een probleempje heb gehad met een elektronische inrichting

Guest Pombal12
Posted (edited)
Jammer dat wij Venga rijders het niet mogen invullen terwijl Venga er wel bij staat.

Jawel hoor Chrones, mijn VENGA is afgeleverd in december 2009...

Ik heb de enqu

Edited by Pombal12
bij nader inzien...
Guest GreyGriffin
Posted

Ook ik heb mij zojuist door de Autoweek-enqu

Guest ceratorijder1
Posted

Ook ik heb zojuist de vragenlijst ingevuld bij Autoweek.

Ik heb de lijst naar eer en geweten verwerkt en hoop dat vele Ceratorijders

dit ook gaan doen....Misschien krijgt de auto dan eindelijk eens de waardering die hij verdient!!!

Mensen, doe even die moeite...groot plezier!

Posted
Ook ik heb zojuist de vragenlijst ingevuld bij Autoweek.

Ik heb de lijst naar eer en geweten verwerkt en hoop dat vele Ceratorijders

dit ook gaan doen....Misschien krijgt de auto dan eindelijk eens de waardering die hij verdient!!!

Mensen, doe even die moeite...groot plezier!

Reed jij een uur geleden achter mij ( bruin sportage) vanaf snelweg tot richting Calfven

bij de stoplicht Raadhuisstraat ?.

Guest ceratorijder1
Posted
Reed jij een uur geleden achter mij ( bruin sportage) vanaf snelweg tot richting Calfven

bij de stoplicht Raadhuisstraat ?.

Nee, dat was ik niet...

Ik weet wel dat er hier op het dorp ook een Cerato rijdt die veel op de onze lijkt..kleur,sedan,lichtmetalen velgen maar die is van voor de facelift.

Ook de bezitter van die Cerato is zeer te spreken over zijn auto!

Wellicht heb je deze man zien rijden in de binnenspiegel...

Volgende keer zal ik ff zwaaien als ik een bruine Sportage voorbij zie zoeven!!! :clap:

Leuk dat er nog een mede forumlid in de buurt woont.

Guest Angelique
Posted

Ik ben tot nu toe superheppie met mijn Sorentootje. Maar dat willen ze niet weten 19.gif

Nou, dan niet toch :mrgreen:

Posted

Wie wil dat niet weten dan?

Guest Angelique
Posted
Wie wil dat niet weten dan?

"ZE" ...... ik heb een grijs kenteken en die mag niet meedoen. Beetje vreemde logica omdat dat grijze kenteken iets zegt over mij en niet over de auto, op wat kleine details na.

Posted

Dan vul je hem toch gewoon in als zijnde geel kenteken :) ? Sorento is een Sorento...

Guest Angelique
Posted
Dan vul je hem toch gewoon in als zijnde geel kenteken :) ? Sorento is een Sorento...

Dan hang ik al op vraag 1 :mrgreen:

Guest Jantje
Posted
Dan hang ik al op vraag 1 :mrgreen:

kenteken is niet verplicht toch?

Posted

Ik heb hem ook ingevuld voor de Picanto!

Guest Angelique
Posted
kenteken is niet verplicht toch?

Oh, nou, dan zal ik er eens aan beginnen. Hopenlijk kom ik dan geen vragen tegen in de trand van "hoe is het uitzicht vanaf de achterbank" :lol:

Posted

Nog maar even onder de aandacht brengen... Iedereen meedoen! :D Laten we Kia goed vertegenwoordigen in de test! In de zin van kwantiteit dan haha. Hoe iedereen over zijn of haar Kia denkt, dat is uiteraard iedereen voor zich!