Ga naar inhoud

(ON)TEVREDEN OVER JE KIA? lees verder...


Rio-man

Aanbevolen Berichten

Dit jaar is het de 10e keer dat AutoWeek samen met marktonderzoeksbureau Trendbox de klanttevredenheid van autobezitters onderzoekt. Deze jubileum-editie is anders dan voorgaande jaren. Ook oudere auto

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hem net ingevuld. De auto is er wel goed vanaf gekomen dacht ik zo. De dealer wat minder, maar ach.. alles heeft zo zijn voor en nadelen niet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hem net ingevuld. De auto is er wel goed vanaf gekomen dacht ik zo. De dealer wat minder, maar ach.. alles heeft zo zijn voor en nadelen niet :)

Ja nou ja goed ik heb gewoon eerlijk toegegeven dat ik al een keer een probleempje heb gehad met een elektronische inrichting

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pombal12
Jammer dat wij Venga rijders het niet mogen invullen terwijl Venga er wel bij staat.

Jawel hoor Chrones, mijn VENGA is afgeleverd in december 2009...

Ik heb de enqu

aangepast door Pombal12
bij nader inzien...
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast ceratorijder1

Ook ik heb zojuist de vragenlijst ingevuld bij Autoweek.

Ik heb de lijst naar eer en geweten verwerkt en hoop dat vele Ceratorijders

dit ook gaan doen....Misschien krijgt de auto dan eindelijk eens de waardering die hij verdient!!!

Mensen, doe even die moeite...groot plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook ik heb zojuist de vragenlijst ingevuld bij Autoweek.

Ik heb de lijst naar eer en geweten verwerkt en hoop dat vele Ceratorijders

dit ook gaan doen....Misschien krijgt de auto dan eindelijk eens de waardering die hij verdient!!!

Mensen, doe even die moeite...groot plezier!

Reed jij een uur geleden achter mij ( bruin sportage) vanaf snelweg tot richting Calfven

bij de stoplicht Raadhuisstraat ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast ceratorijder1
Reed jij een uur geleden achter mij ( bruin sportage) vanaf snelweg tot richting Calfven

bij de stoplicht Raadhuisstraat ?.

Nee, dat was ik niet...

Ik weet wel dat er hier op het dorp ook een Cerato rijdt die veel op de onze lijkt..kleur,sedan,lichtmetalen velgen maar die is van voor de facelift.

Ook de bezitter van die Cerato is zeer te spreken over zijn auto!

Wellicht heb je deze man zien rijden in de binnenspiegel...

Volgende keer zal ik ff zwaaien als ik een bruine Sportage voorbij zie zoeven!!! :clap:

Leuk dat er nog een mede forumlid in de buurt woont.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Angelique
Wie wil dat niet weten dan?

"ZE" ...... ik heb een grijs kenteken en die mag niet meedoen. Beetje vreemde logica omdat dat grijze kenteken iets zegt over mij en niet over de auto, op wat kleine details na.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Angelique
kenteken is niet verplicht toch?

Oh, nou, dan zal ik er eens aan beginnen. Hopenlijk kom ik dan geen vragen tegen in de trand van "hoe is het uitzicht vanaf de achterbank" :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nog maar even onder de aandacht brengen... Iedereen meedoen! :D Laten we Kia goed vertegenwoordigen in de test! In de zin van kwantiteit dan haha. Hoe iedereen over zijn of haar Kia denkt, dat is uiteraard iedereen voor zich!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...