Jump to content

Weer een Venga erbij

Recommended Posts

Beste mensen,

sinds 2 weken zijn we in het bezit van een KIA Venga 1.4

Tot nu toe zeer tevreden, kleur van de auto is wit, heeft mijn vrouw uitgezocht en ik was blij dat die 500 euro goedkoper was als b.v. een zwarte.

Als extra's trekhaak, spatlappen en stootstrips erbij besteld.

Spatlappen en strips worden nog nageleverd, trekhaak zit erop maar er waren wat problemen met de levering van de kabelboom, deze wordt a.s. vrijdag gemonteerd.

Alvast bedankt voor jullie tips, o.a. iPod kabeltje vragen, controleren koelvloeistof e.d.

groeten vanuit NL Limburg

Margo en Rinus.

http://www.kiaclub.nl/images/smilies/icon_smile.gif

Jij heet niet voor niets Tinusplots. Plompverloren wordt ons verteld dat je zomaar een Venga hebt gekocht.......!

Heel veel rijplezier, maar vooral veilige km's toegewenst! met je nieuwe aanwinst!

Goedenavond Smart,

heb begrepen dat je binnen 3 dagen ook je Venga krijgt!

Ook voor jou en je omgeving vele veilige en aangename kilometers gewenst met je luxe voertuig.

Hallo Smart,

zal foto's publiceren zodra de stootstrips en de spatlappen erop zitten.

Uiteraard zal ik voordat de foto's gemaakt worden, mijn vrouw vragen om de auto netjes te poetsen! Zij wou wit en ik merk nu al dat deze kleur, vergeleken met zilvergrijs van mijn vorige auto (Ford Fusion) nogal besmettelijk is in ons klimaat.

je kent mijn vrouw niet, als ze ergens voor gekozen heeft zal ze nooit gaan zeggen dat het foute keus was....

m.a.w. wit blijft wit!

Guest Jantje
je kent mijn vrouw niet, als ze ergens voor gekozen heeft zal ze nooit gaan zeggen dat het foute keus was....

m.a.w. wit blijft wit!

Gewoon niet wassen, wordt hij vanzelf zwart is bigwade ook weer blij haha ;)

Nee mijn schoonmoeder heeft ook een witte venga en ik vindt ze prachtig :D

wassen zal ik in ieder geval niet/zeer weinig doen.

@Smart: snap niet wat je bedoelt met wit-Bigwade???

Lijkt erop dat Bigwade wit geen mooie kleur vindt c.q. vindt dat het wat met grondverf te maken heeft.....

wassen zal ik in ieder geval niet/zeer weinig doen.

@Smart: snap niet wat je bedoelt met wit-Bigwade???

Lijkt erop dat Bigwade wit geen mooie kleur vindt c.q. vindt dat het wat met grondverf te maken heeft.....

JA, Jij mag nooit meer raden! Heb je zijn lichtgrijze tekst onderaan zijn bericht ook gelezen?

Guest Jantje

wit is op dit moment hip inderdaad. maar er zijn meer kleuren in de loop der jaren hip geweest en daarna een langzame dood gestorven.

Met wit is dit nog even aankijken natuurlijk, vooral omdat het nu toch op een andere manier wit is dan vroeger.

Ha Tinusplots,

Welkom als Venga-rijder. Wij hebben ook een witte uitvoering. Tot op heden veel complimenten gekregen, vooral door de combinatie met de velgen. Zie mijn foto's in het fotoalbum. Veel plezier met jullie nieuwe auto

Tinusplots,

Van harte welkom en vooral veel plezier met je witte (Geen kleur) Venga. Niet meteen boos worden. Ik heb een zwarte SW en dat is ook geen kleur..

Ik ben blij dat de Limbabwestanen langzaam aan in grote getallen dit forum beginnen te vinden en hopelijk ook actief gaan deelnemen.

hallo Big Wade,

ben een van de hoofdgebruikers van GOOGLE en mijn aangehaalde artikel is van 18 mei 2010, dus niet zo heel erg oud.....

Ondanks je afkeer van de niet kleur wit, bedankt voor bericht en ook voor jou veel plezier met dit forum en je KIA.

AD Autowereld - Trendy in Des Bouvrie-wit (484164)

18 mei 2010 - Trendy in Des Bouvrie-wit - Autowereld - Wie hip is, rijdt wit. E

Guest Jantje

shit en ik altijd maar lachen omdat ik een zilver kleurige auto heb en dus wel mag inhalen daar.

Gelukkig kom ik maar weinig andere zilver grijze auto's tegen anders had ik ook nog best vaak een probleem:

verkeersbord_f2.jpg