Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Hoi DeOS. Ik weet nog wel enkele punten om te testen:

- Kan het systeem de Energieweg in Nijmegen als bestemming vinden?

- Wordt de random functie van het afspelen van een usb stick vast gehouden, ook na opnieuw starten auto?

Alvast bedankt!

Energieweg in Nijmen had ik inderdaad al even getest. Deze is helaas nog steeds niet te vinden.

Radom functie zal ik binnenkort ff voor je testen, gebruik ik zelf niet zo veel.

Ik zal proberen dit weekend een filmpje te maken, waarin ik demo van de navigatie + een aantal schermen laat zien.

• Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Energieweg in Nijmen had ik inderdaad al even getest. Deze is helaas nog steeds niet te vinden.

Radom functie zal ik binnenkort ff voor je testen, gebruik ik zelf niet zo veel.

Ik zal proberen dit weekend een filmpje te maken, waarin ik demo van de navigatie + een aantal schermen laat zien.

Ik neem aan dat jij als 'beta tester' dit soort problemen doorspeelt. Hopen dat dit soort punten in de uiteindelijke release er wel uit zijn.

In ieder geval bedankt.

Geplaatst

Ik vind het toch niet zo verkeerd klinken :-), alleen bepaalde woordkeuze klinkt soms raar, maar misschien komt dat door de snelheid van de demo.

Wat betreft het usb probleem, hier heb ik helemaal geen last van ik kan zonder problemen schakelen tussen de verschillende media en ook als ik het contact heb afgezet gaat het nummer op de usb stick weer verder waar het gebleven was ook halverwege een nummer.

Geplaatst
Ik vind het toch niet zo verkeerd klinken :-), alleen bepaalde woordkeuze klinkt soms raar, maar misschien komt dat door de snelheid van de demo.

Wat betreft het usb probleem, hier heb ik helemaal geen last van ik kan zonder problemen schakelen tussen de verschillende media en ook als ik het contact heb afgezet gaat het nummer op de usb stick weer verder waar het gebleven was ook halverwege een nummer.

De snelheid van de navigatie demo heeft niks te maken met hoe de stem wordt uitgesproken. Ook op 1x speed klinkt de stem zo.

Ik heb ook geen last met het weer oppakken van een nummer bij het wisselen tussen media en radio of bij contact. Het ging om het onthouden van de opties die zijn ingesteld bij het afspelen van media (bijvoorbeeld random afspelen).

Geplaatst

DeOS, nog een paar vragen / te testen onderdelen:

- Ik heb de navigatiestem altijd uit staan. Deze instelling wordt bij mij niet vastgehouden. (na verbreken contact).

- Klopt het aankomsttijdstip van de navigatie nu?

- Heb je, behalve de Nederlandse stem, ook verbeteringen / opgeloste fouten weten te ontdekken?

Alvast bedankt!

• 2 weken later...
Geplaatst

Graag zou ik eens willen weten of er al meer testers zijn hier op het forum en eens willen weten hoe hun de nederlandse versie bevalt.

Ik kreeg vandaag (na een reminder) een mail terug van dealer dat de verkoper deze week nog op vakantie was en maandag met mij contact zou op nemen.

Ik ben benieuwd!!

Geplaatst

Ik vind dit niet echt mooi klinken,maar ja het zal wel een goedkoop betaalde dame zijn geweest.

Kan je zelf geen andere stem erin zetten dan?

Of misschien je eigen stem gebruiken?

Wat betreft de USB stick, probeer maar een random uit, je zal merken dat Random bij KIA heel betrekkelijk is, het start steeds weer de zelfde nummers en ook nog in de zelfde volgorde

Geplaatst (aangepast)

Hoi,

Met veel belangstelling heb ik deze discussie gevolgd. Bij de verkoop van mijn Kia Sporty Wagon 1.4 CvvT Seven afgelopen februari werd mij gezegd dat er in april een update zou komen naar het Nederlands. Ik heb net in de rubriek "even voorstellen" ook al even verteld dat mijn eerste bestemming met het navigatiesysteem niet eens herkend werd. Check maar even of jullie navigatiesysteem de plaats Sint Oedenrode kan vinden ? De mijne niet namelijk :(

Inmiddels is het bijna augustus en heb ik de update er nog steeds niet gekregen. Hij gaat toch wel komen he ? :roll:

Verder geheel tevreden over deze zeer mooie, ruime en zuinige auto. Echt blij met mijn keuze !! Ik heb hem op 29 mei 2010 opgehaald.

Groeten van Bas

aangepast door Bas1969
Geplaatst
Check maar even of jullie navigatiesysteem de plaats Sint Oedenrode kan vinden ? De mijne niet namelijk :(

Ik kan het niet testen, maar moet het niet sint-oedenrode zijn ??

Dat is namelijk wel wat google maps er van maakt.

Kun je dat eens proberen ?

Geplaatst
Hoi,

Met veel belangstelling heb ik deze discussie gevolgd. Bij de verkoop van mijn Kia Sporty Wagon 1.4 CvvT Seven afgelopen februari werd mij gezegd dat er in april een update zou komen naar het Nederlands. Ik heb net in de rubriek "even voorstellen" ook al even verteld dat mijn eerste bestemming met het navigatiesysteem niet eens herkend werd. Check maar even of jullie navigatiesysteem de plaats Sint Oedenrode kan vinden ? De mijne niet namelijk :(

Inmiddels is het bijna augustus en heb ik de update er nog steeds niet gekregen. Hij gaat toch wel komen he ? :roll:

Verder geheel tevreden over deze zeer mooie, ruime en zuinige auto. Echt blij met mijn keuze !! Ik heb hem op 29 mei 2010 opgehaald.

Groeten van Bas

Het kan goed zijn dat ook na de update dit niet werkt. Als de fout in de index van de kaarten zit wordt het er niet mee opgelost, daarvoor moet Navteq aan het werk.

Geplaatst

Ook gewoon melden bij Navteq. Hoe meer klachten er daar binnen komen hoe beter. Klachten waar zij zelf niks mee kunnen spelen ze ook door aan Kia.

Geplaatst
Ook gewoon melden bij Navteq. Hoe meer klachten er daar binnen komen hoe beter. Klachten waar zij zelf niks mee kunnen spelen ze ook door aan Kia.

Gebeld (houd wel rekening met 10 minuten wachttijd), maar men doet hier toch telefonisch niets mee. Ik word verwezen naar de site van Navteq (link elders in dit draadje). Men belooft wat te doen met de meldingen die daar worden gedaan, maar of je zo'n update (die dit jaar zal komen) gratis krijgt, hangt af van de afspraken, die je met je dealer hebt gemaakt.

Geplaatst
Gebeld (houd wel rekening met 10 minuten wachttijd), maar men doet hier toch telefonisch niets mee. Ik word verwezen naar de site van Navteq (link elders in dit draadje). Men belooft wat te doen met de meldingen die daar worden gedaan, maar of je zo'n update (die dit jaar zal komen) gratis krijgt, hangt af van de afspraken, die je met je dealer hebt gemaakt.

Mijn ervaringen zijn anders. Ik werd doorverbonden en er werd daar ter plekke getest op een exemplaar of het bij hun ook zo was. Misschien had je net de verkeerde aan de lijn?

Anyway....wanneer je het niet meld weet je zeker dat er niks mee gedaan wordt.

Geplaatst

Dit kreeg ik vandaag terug van Kia:

Beste heer R........,

De update van de Nederlandse taal is inderdaad beschikbaar. Omdat dit een testversie is wordt de update nog niet verspreid via www.mijnkia.nl. Het kan dus zijn dat er nog kleine foutjes in de software zitten. De testversie is beschikbaar bij de Kia-dealer. Wij adviseren u om contact op te nemen met uw Kia-dealer.

Zodra de definitieve update beschikbaar is zullen wij deze verspreiden via www.mijnkia.nl.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben ge

Geplaatst

Dit kreeg is nu net precies van mijn Dealer binnen:

Goedemorgen .........,

Dit verhaal klopt inderdaad. Op dit moment is er een beta versie beschikbaar, dit is een testversie. In augustus moet de officiele versie beschikbaar zijn.

U mag een afspraak maken om bij ons de testversie te laten installeren, maar als u nog even geduld heeft dan kunnen we ook wachten tot de officiele versie in augustus beschikbaar is.

De keus ligt bij jullie.

Met vriendelijke groet

Geplaatst

Ben vandaag bij de dealer langs geweest. Zij leveren de beta versie niet uit omdat er teveel bugs in zouden zitten, de update zou eind augustus begin september beschikbaar moeten zijn. Na de vakantie dus :-(

Het gaat hier om de update naar het nederlands volgens de persoon die ik gesproken heb zou er verder geen update van kaarten en of verbeterde functies van zoeken en dergelijke inzitten maar zou kia hier wel mee aan het werk zijn.

Grtz. Gstar

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...