elsmick Geplaatst 20 Augustus, 2010 Geplaatst 20 Augustus, 2010 Op www.navigation.com/kia is het nog steeds uiterst stil Quote
DeOS Geplaatst 20 Augustus, 2010 Geplaatst 20 Augustus, 2010 http://mapupdate.navigation.com/kia/ gaat ook over updates van de kaarten. We hebben het hier over de update van de navigatiesoftware zelf. Quote
Richard Limburg Geplaatst 20 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 Augustus, 2010 Dat kan 3 dingen betekenen. 1. Je hebt gewoon de beta versie gekregen. 2. In de beta versie zaten zo weinig fouten dat dit de definitieve versie is geworden. 3. Ze hebben in de definitieve versie de versienummering gelijkgehouden aan de beta versie. Ben benieuwd. Ja ik ook, maar kan nu toch met Nederlandse versie op vakantie. Zodra ik antwoordt heb van de dealer probeer ik het hier te plaatsten, maar ga op vakantie en wil eigenlijk eens een week zonder pc of email! Quote
Peterrrrr Geplaatst 20 Augustus, 2010 Geplaatst 20 Augustus, 2010 Als KIA de officiele update heeft zullen ze daar echt niet lang mee wachten om dat bekend te maken ! In de Sportage klinkt het goed, die heeft de nederlandse taal al wel ! Quote
Kia Fan Geplaatst 20 Augustus, 2010 Geplaatst 20 Augustus, 2010 Volgens een betrouwbare bron binnen importeur is er nog geen definitieve versie verkrijgbaar! En ook nog niet bekend wanneer deze komt.... dus ben benieuwd. Denk zelf dat het nog wel even duurt als je nu nog met beta bezig ben moet je al die dingen verbeteren in de originele versie en dat duurt gewoon een tijdje..... Quote
Richard Limburg Geplaatst 20 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 20 Augustus, 2010 Als KIA de officiele update heeft zullen ze daar echt niet lang mee wachten om dat bekend te maken ! In de Sportage klinkt het goed, die heeft de nederlandse taal al wel ! Ja dat zou je denken, maar ze passen ook niks aan op mijnkia.nl dus info geven is niet hun sterkste punt! Quote
koolmees Geplaatst 20 Augustus, 2010 Geplaatst 20 Augustus, 2010 Lees allemaal dit draadje nu eens, en ook andere draadjes. Vinden jullie het nou normaal dat er zoveel onduidelijkheid is, terwijl we allemaal een 20 mille neer hebben geteld voor onze auto? Ik lees af en toe, dat we dankbaar moeten zijn, dat er een update of een verbetering komt?? We hebben er wel voor betaald hoor! Quote
Smart Geplaatst 20 Augustus, 2010 Geplaatst 20 Augustus, 2010 Lees allemaal dit draadje nu eens, en ook andere draadjes. Vinden jullie het nou normaal dat er zoveel onduidelijkheid is, terwijl we allemaal een 20 mille neer hebben geteld voor onze auto? Ik lees af en toe, dat we dankbaar moeten zijn, dat er een update of een verbetering komt?? We hebben er wel voor betaald hoor! Mijn idee.....! Ik vind het in ieder geval niet normaal. Quote
Richard Limburg Geplaatst 21 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Augustus, 2010 Lees allemaal dit draadje nu eens, en ook andere draadjes. Vinden jullie het nou normaal dat er zoveel onduidelijkheid is, terwijl we allemaal een 20 mille neer hebben geteld voor onze auto? Ik lees af en toe, dat we dankbaar moeten zijn, dat er een update of een verbetering komt?? We hebben er wel voor betaald hoor! Ja hebt helemaal gelijk. wordt toch eens tijd dat er iets aan duidelijkheid vanaf Kia zal komen. Dus Heren / Dames van Kia kom op geef eens goede info en regel als compensatie eens de update voor deze systemen!! Quote
Veldmuis Geplaatst 21 Augustus, 2010 Geplaatst 21 Augustus, 2010 Helemaal mee eens Twinky! Er wordt van alles beloofd, maar ze geven nooit echt duidelijkheid. Ik zou ook graag een keertje definitief willen weten wanneer de update naar "Nederlands" komt, en een compensatie zou natuurlijk ook op prijs gesteld worden. Quote
Richard Limburg Geplaatst 21 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 21 Augustus, 2010 Helemaal mee eens Twinky!Er wordt van alles beloofd, maar ze geven nooit echt duidelijkheid. Ik zou ook graag een keertje definitief willen weten wanneer de update naar "Nederlands" komt, en een compensatie zou natuurlijk ook op prijs gesteld worden. Ik ben benieuwd welk antwoord ik krijg van mijn dealer. heb hem ook maar even priv Quote
JSA Geplaatst 21 Augustus, 2010 Geplaatst 21 Augustus, 2010 Ik ben benieuwd welk antwoord ik krijg van mijn dealer. heb hem ook maar even priv Quote
BosTo Geplaatst 21 Augustus, 2010 Geplaatst 21 Augustus, 2010 En Kia zelf een reactie misschien ?????? Quote
pexxx Geplaatst 23 Augustus, 2010 Geplaatst 23 Augustus, 2010 Ik heb de beta versie nu 3 weken geprobeerd en ben tot de volgende conclusie gekomen: - De Nederlands stem werkt goed:smile:. - Voice commando's werken niet:-(. - Aankomsttijd wordt nu wel correct weergegeven (enige opgeloste bug die ik heb kunnen vinden). Problemen die ik voorheen had, en nu nog steeds:-x: - Systeem hangt als ik mijn bluetooth met mijn HTC Diamond aan zet. - Instelling 'navigatiestem uit' wordt niet vastgehouden. - Kan diverse straten niet vinden tijden het zoeken naar een adres. - Instelling 'Media random afspelen' wordt niet vastgehouden. - Dag/Nacht schakelaar schakeld het scherm uit. In vorige navigatiesystemen die ik had schakelde deze tussen de dag- en de nachtstand van het scherm. (Lijkt me ook logisch gezien de symbolen zon/maan op de toets). Quote
Richard Limburg Geplaatst 23 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 Augustus, 2010 Ik heb de beta versie nu 3 weken geprobeerd en ben tot de volgende conclusie gekomen:- De Nederlands stem werkt goed:smile:. - Voice commando's werken niet:-(. - Aankomsttijd wordt nu wel correct weergegeven (enige opgeloste bug die ik heb kunnen vinden). Problemen die ik voorheen had, en nu nog steeds:-x: - Systeem hangt als ik mijn bluetooth met mijn HTC Diamond aan zet. - Instelling 'navigatiestem uit' wordt niet vastgehouden. - Kan diverse straten niet vinden tijden het zoeken naar een adres. - Instelling 'Media random afspelen' wordt niet vastgehouden. - Dag/Nacht schakelaar schakeld het scherm uit. In vorige navigatiesystemen die ik had schakelde deze tussen de dag- en de nachtstand van het scherm. (Lijkt me ook logisch gezien de symbolen zon/maan op de toets). Ik ga hem deze week naar Oostenrijk uitproberen. Dus laat me versassen, de knop (links boven) zoals jij zegt om schakelen, heeft bij altijd het scherm al uitgeschakeld. De rest van de punten gebruik ik eigenlijk niet. Alleen is me opgevallen dat wanneer ik ga rijden de radio wel eens in de telefoon modus spring net als of je aan het bellen bent. Maar dit is een keer gebeurd, zoals gezegd ik ga het mee maken komende week op vakantie . Quote
tanja Geplaatst 23 Augustus, 2010 Geplaatst 23 Augustus, 2010 Geachte heer , Hierbij willen wij graag reageren op uw bericht van 21 augustus jl. Wij kunnen u melden dat de Nederlandse taalupdate reeds kan worden ge Quote
Smart Geplaatst 23 Augustus, 2010 Geplaatst 23 Augustus, 2010 Thanx Tanja! Het eind van deze maand dus.......hahahaha! Ik kan eigenlijk wel janken, zo triest vind ik het allemaal. Waarom het allemaal zoooo lang moet duren? Quote
rednAS77 Geplaatst 23 Augustus, 2010 Geplaatst 23 Augustus, 2010 Vandaag auto weggebracht en natuurlijk gehaald bij de dealer voor een beurt. Wist nog niets van een definitieve versie. Quote
Kia Fan Geplaatst 24 Augustus, 2010 Geplaatst 24 Augustus, 2010 Weer de communicatie van KIA....... Importeur weet het wel Dealer weet van niets.... En eerst zou je het zelf kunnen doen via MIJNKIA en nu moet je weer terug naar de dealer..... Quote
Richard Limburg Geplaatst 24 Augustus, 2010 Topic Starter Geplaatst 24 Augustus, 2010 Net even geprobeerd spraak sturing doet het niet. Maar de rest werkt voor zo ver ik het nu kan zien goed. En Tanja heeft eigenlijk het zelfde antwoord gekregen van Kia als ik van mijn Dealer. (Die is er nogmaals achteraan om te kijken hoe het met de versie zit, Omdat ik zelfde nummer heb als de b Quote
Smart Geplaatst 24 Augustus, 2010 Geplaatst 24 Augustus, 2010 Maar ben benieuwd wat Kia bedoeld met belonen!! Ik zie een Nederlandse versie niet als een beloning als ik een wagen met toeters en bellen koop in och... Nederland!! ....geen beloning uiteraard. Oh ja, misschien weer een fles ruitensproeiervloeistof! Quote
koolmees Geplaatst 24 Augustus, 2010 Geplaatst 24 Augustus, 2010 ....geen beloning uiteraard. Oh ja, misschien weer een fles ruitensproeiervloeistof! Ik heb liever een wagen, die 100% goed functioneert en liefst nog een waarin matten zitten, die minimaal 150.000 km mee gaan. Quote
OutOfFocus Geplaatst 24 Augustus, 2010 Geplaatst 24 Augustus, 2010 dat ik destijds een Kenwood heb laten inbouwen. Die doet tenminste wat hij moet doen en is ook eenvoudig bij te werken. Quote
koolmees Geplaatst 25 Augustus, 2010 Geplaatst 25 Augustus, 2010 Ik ga hem deze week naar Oostenrijk uitproberen. Dus laat me versassen Ik hoop niet, dat je zo verrast wordt als ik. Ik moest naar een adres in Rotterdam en de navigatie gaf namen aan als Celebesloods en Javaloods. Deze loodsen zijn in 1992 afgebroken!! Dat zijn actuele kaarten!! Quote
Smart Geplaatst 25 Augustus, 2010 Geplaatst 25 Augustus, 2010 Ik hoop niet, dat je zo verrast wordt als ik. Ik moest naar een adres in Rotterdam en de navigatie gaf namen aan als Celebesloods en Javaloods. Deze loodsen zijn in 1992 afgebroken!! Dat zijn actuele kaarten!! Ik heb de navigatie in Duitsland, Itali Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.