Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik begreep dat het per dealer anders is of ze hem willen installeren, de dealer krijgt namelijk niets vanuit de importeur vergoed voor de installatie. En niet elke dealer is zo service gericht om een monteur gratis ter beschikking te stellen voor een kwartier update...... Denk dat het met de bugs wel mee valt!! En als er echt veel bugs inzitten dan weet ik wel zeker dat er in augustus geen def. versie komt!

• Reacties 134
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Ik begreep dat het per dealer anders is of ze hem willen installeren, de dealer krijgt namelijk niets vanuit de importeur vergoed voor de installatie. En niet elke dealer is zo service gericht om een monteur gratis ter beschikking te stellen voor een kwartier update...... Denk dat het met de bugs wel mee valt!! En als er echt veel bugs inzitten dan weet ik wel zeker dat er in augustus geen def. versie komt!

De update duurde bij mij ong een half uur, maar de monteur hoeft daar niet op te gaan zitten wachten. Hij kan de update aanzetten en weglopen.

Voor zover ik kan zien zijn er geen bij mij bekende bug opgelost. Alle problemen die ik voor de update had, heb ik na de update nog steeds.

Geplaatst

Snotverd... moest vanaaf ff snel in Duitsland iets op halen en in eens is onze engelse miep stil. route wordt berekend. NAvi zo vast als een huis. En ik heb hem terug gezet naar fabrieks instellingen en toen deed ie het weer, maar ben dus wel alles kwijt, alle adressen.

Zou dit te maken kunnen hebben dat het met de nieuwe update installeren welk niet gelukt is???

Geplaatst
Tot nu toe heeft bij ons de verkoop de update gedaan van bv de bluetooth.

Zal bij de navi update ook zo zijn...

Is er al wel een update voor BT. Mijn dealer zou mij info als die er was.

Geplaatst

:clap::clap::clap:YES Yes, lange leve de dealer!! :clap::clap::clap:

Ik heb hem er op staan de Nederlandse versie!!

enne niet verder vertellen....

de definitieve versie is uit! die heb ik er op staan.

Kia is nu bezig om hem via mijnkia.nl er op te zetten

Geplaatst

En wat is het verschil dan? Ik heb de betaversie, maar het is dus alleen de taal. Gisteren herkende die de Schulpweg in Noordwijkerhout niet en die weg is al heel oud. Pas toen ik op die weg reed kende de navigatie het ook. :no:

Geplaatst

Wat het verschil is met de Beta weet ik niet, ik was vorige week vrijdag daar om de beta er op te laten zetten, maar dat lukte toen niet. Dealer met Kia gebeld, en die melde dat de versie die hij gedownload had ook de definitieve versie is.

Ik heb nog geen problemen gehad dat hij straten niet kent. maar is echt een taal update.

Wat me wel opgevallen is in de paar kilometer die ik er nu mee gereden heb is dat de info nu toch anders komt als de vertrouwde Engelse tante het deed...

Dus even wennen aan de nieuwe tante in de wagen, maar dat komt ook goed. Vind het allang fijn dat de menu's nu eindelijk in het Nederlands zijn.

Geplaatst
De BT update staat op mijn Kia. je kunt ook hier ergens op het forum de link vinden. nog geen 5 min werk.

succes

Ik heb het alleen over BT voor de GSM en niet over de navigatie. Ik zie niets op Mijn KIA betreffende de GSM, alleen over navigatie update.

Geplaatst
:clap::clap::clap:YES Yes, lange leve de dealer!! :clap::clap::clap:

Ik heb hem er op staan de Nederlandse versie!!

enne niet verder vertellen....

de definitieve versie is uit! die heb ik er op staan.

Kia is nu bezig om hem via mijnkia.nl er op te zetten

Laat maar komen dan.....! Ben het een beetje beu om de 'roundabound' te ronden, of 'hard left' en 'straight forward' te gaan.

Geplaatst
Laat maar komen dan.....! Ben het een beetje beu om de 'roundabound' te ronden, of 'hard left' en 'straight forward' te gaan.

Ja dat had ik ook, dus ik dacht dan maar met de test versie op vakantie, maar het bleek dat ze nu de definitieve versie vrij hebben gegeven voor de dealers. Ze moeten even kijken hoe ze hem online gaan zetten op mijn kia. maar wat ik gehoord heb zijn ze daar mee bezig.

Succes

Geplaatst

heeft iemand de nederlanse versie en kan iemand mij daar aan helpen, want mijn kia is nog niet bijgewerkt staat de oude auto nog in, en de dealer heeft hem nog niet

alvast bedankt

Geplaatst
heeft iemand de nederlanse versie en kan iemand mij daar aan helpen, want mijn kia is nog niet bijgewerkt staat de oude auto nog in, en de dealer heeft hem nog niet

alvast bedankt

Je dealer kan hem downloaden! Die van mij heeft hem ook gedownload. Dit was eerst de Beta versie maar als ze hem nu downloaden is het de definitieve!

Ze werd het tegen mijn dealer gezegd toen hij met Kia belde! Succes

Geplaatst

Vreemd... staat nergens iets op KIA Intranet. Ik durf het nog niet aan om de beta versie te installeren ! Wacht wel tot er 100% duidelijkheid is....

Geplaatst
Vreemd... staat nergens iets op KIA Intranet. Ik durf het nog niet aan om de beta versie te installeren ! Wacht wel tot er 100% duidelijkheid is....

Misschien kun je een belletje plegen met Kia. Heeft mijn Dealer gedaan en die kreeg dit verhaal te horen.

Want hun wilde in het begin ook niet de Beta installeren.

Geplaatst
Misschien kun je een belletje plegen met Kia. Heeft mijn Dealer gedaan en die kreeg dit verhaal te horen.

Want hun wilde in het begin ook niet de Beta installeren.

Kun je anders je versie nummers eens posten? Hier zou dan een verschil in moeten zitten met de beta versie.

Geplaatst (aangepast)

Ja wil ik zeker doen, zit alleen even te denken hoe dit ook al weer moest....:whistling:

Weet het al weer. Heb gekeken en is in der daad de zelfde versie als al eerder hier staat. Ik heb ondertussen ook al een email naar de dealer gestuurd dus wacht even zijn antwoordt af.

aangepast door twinky
Geplaatst
Ja wil ik zeker doen, zit alleen even te denken hoe dit ook al weer moest....:whistling:

Weet het al weer. Heb gekeken en is in der daad de zelfde versie als al eerder hier staat. Ik heb ondertussen ook al een email naar de dealer gestuurd dus wacht even zijn antwoordt af.

Dat kan 3 dingen betekenen.

1. Je hebt gewoon de beta versie gekregen.

2. In de beta versie zaten zo weinig fouten dat dit de definitieve versie is geworden.

3. Ze hebben in de definitieve versie de versienummering gelijkgehouden aan de beta versie.

Ben benieuwd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...