Jump to content

Recommended Posts

• Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

op mijnkia.nl staat:

Deze upgrade verzorgt niet de omschakeling van het navigatie-systeem naar de Nederlandse taal. Deze upgrade wordt eind juni verwacht en zal dan op een soortgelijke wijze verspreid worden.

En volgens mij is het morgen Juli!

Guest Jantje
Posted

==> verwacht <==

Oftewel, het is niet netjes dat ze geen melding maken van het feit dat hij er nog niet is, maar ze hebben het ook niet beloofd.

Posted
==> verwacht <==

Oftewel, het is niet netjes dat ze geen melding maken van het feit dat hij er nog niet is, maar ze hebben het ook niet beloofd.

Klopt, ben ik helemaal met je eens maar ik denk dat er veel met me naar uit kijken dat deze update komt! Dus een kleine melding zou toch mooi zijn.

Posted

De communicatie vanuit KIA en de dealers is slecht.

Ik kocht mijn ceed in februari, en toen werd mij verteld dat de update naar de Nederlandse stem in april zou komen.

Toen ik de auto in maart op haalde werd verteld dat de update in mei zou komen.

Nu staat er dat hij eind juni "verwacht" wordt, maar helaas.

Een betere communicatie zou wenselijk zijn.

Posted

Er is een Beta versie te krijgen van de update !!! Zou het niet aanraden omdat er nog fouten in kunnen zitten, de definitieve versie komt in augustus !

Posted

Peterrr werkt bij een Kia dealer vandaar..... maar het is wel weer typisch iets van kia dat het zo lang moet duren zeg. Moet toch sneller kunnen...... geef er gewoon eens geld aan uit en ram zoiets met een paar weken de markt op. Of communiceer eens met je klanten.....

Posted
Er is een Beta versie te krijgen van de update !!! Zou het niet aanraden omdat er nog fouten in kunnen zitten, de definitieve versie komt in augustus !

Ze kunnen er in zitten, waarom zetten ze deze versie er niet gewoon als beta op! Kun je daarna aan de mensen reactie vragen en dan alles aanpassen en de goede versie er opzetten toch?

Maar in iedergeval geen eens info via mijnkia.nl!

Posted

Er is wel een dealerbulletin uit gegaan inzake de software..... ben benieuwd wat er in staat. Peterrr.......

Dealerbulletin 100773: Upgrade Nederlandse taal navigatiesysteem

Posted

Ik denk dat het om deze tekst gaat:

Upgrade software Nederlandse taal beschikbaar.

Sinds heden is er een upgrade beschikbaar voor het hiernaast staande navigatiesysteem, verkocht in de cee’d 7 en Venga.

De upgrade verzorgt de omschakeling van het navigatiesysteem naar de Nederlandse taal.

De upgrade is een b

Posted

Zo te zien is de mapdata dus niet aangepast maar software wel. Ik zou gewoon allemaal een afspraak maken bij de dealer en daar deze versie erin laten zetten! Kan nooit kwaad! En dan in augustus (zal wel november worden.....) de def. versie.... En bedankt voor de info!!!! Dit is waar het forum voor is, importeur en meeste dealers zouden ook actief moeten zijn op het forum, voorkomt een hoop ergenissen en er is toch niets verkeerds aan een beta versie......

Een antwoord is beter dan geen antwoord!! Ook als het antwoord nog niet bevredigend is.

Posted
Dit is waar het forum voor is, importeur en meeste dealers zouden ook actief moeten zijn op het forum, voorkomt een hoop ergenissen en er is toch niets verkeerds aan een beta versie......

Een antwoord is beter dan geen antwoord!! Ook als het antwoord nog niet bevredigend is.

Daar wordt aan gewerkt : http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=37831&postcount=50

Posted

Mochten jullie dingen uitgetest willen zien of een filmpje willen zien van de stem/navigatie o.i.d. dan hoor ik het graag. Tot nu toe ben ik nog geen fouten tegen gekomen.

Hoi DeOS. Ik weet nog wel enkele punten om te testen:

- Kan het systeem de Energieweg in Nijmegen als bestemming vinden?

- Wordt de random functie van het afspelen van een usb stick vast gehouden, ook na opnieuw starten auto?

Alvast bedankt!