Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Alex VB. het is misschien idd wat veel maar om de koffer van ons goed te praten ;), wij gaan samen met een ander gezin en die hebben een auto met een stuk minder laadruimte en er zullen dus ook/vooral spullen van hun in de dakkoffer gaan.

Maar ik geef je grotendeels gelijk, er wordt altijd teveel meegenomen.

(nog 3weekjes wachten, en dan gaan we eindelijk op weg...)

Grtz. Gstar

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

[quote=gstar;40439...........wij gaan samen met een ander gezin en die hebben een auto met een stuk minder laadruimte en er zullen dus ook/vooral spullen van hun in de dakkoffer gaan.

Grtz. Gstar

.....en dat is er weer

Geplaatst

@Smart,

Wordt het niet eens tijd dat je oprot richting je vakantiebestemming? De Files zijn op dit moment voorbij of aan het oplossen in Frankrijk, Duitsland etc..

Instappen... Wegwezen en lekker niet meer aan ons denken voor de komende paar weken, dagen en uren..

Geplaatst
@Smart,

Wordt het niet eens tijd dat je oprot richting je vakantiebestemming? De Files zijn op dit moment voorbij of aan het oplossen in Frankrijk, Duitsland etc..

Instappen... Wegwezen en lekker niet meer aan ons denken voor de komende paar weken, dagen en uren..

Die zat gisteravond 21.46 in een hotelletje in Kufstein en is dus onderweg.....

Maar had een draadloos onbeveiligd netwerkje gespot......HAHA!

Geplaatst

Ja dat is de BOA in hem.... En maar speuren en speuren.. Hij kan dus ECHT niet zonder ons.. De "Schat"...

Geplaatst

Halodie, daar zijn we weer vanuit het prachtige en zonovergoten Itali

Geplaatst
hoeveel bekijks heb je met je bolide, of zijn de Italianen niet ge
Geplaatst

Smart je hebt wel mee gekregen dat italie de maximum snelheid op de snelweg verhoogt heeft? :mrgreen:

Geplaatst

Ja, je mag nu 130 km/uur maximaal met een voertuig boven de 1100cc.:wink: En dat is niet gelogen!

Geplaatst

Oh, dat heb ik nog nergens gelezen, maar zou heel goed kunnen hoor. Ik heb vantevoren een boekje over Itali

Geplaatst
Om eerlijk te zijn niet zozeer door Italianen, alhoewel de velgen erg in trek zijn. Ze worden er bijna af gekeken......!

Tja Italia h

Geplaatst

Haha....neen, dat gaat niet lukken. Er zitten velgsloten op

Geplaatst (aangepast)

Een Thule Ocean (139cm). Klep kan idd niet helemaal meer open.

post-2550-1297853210,31_thumb.jpg

aangepast door snackey
  • 2 weken later...
Geplaatst

Tja, gisteren ook even gepast, maar 2.20 m is echt te lang om ver genoeg naar voren te schuiven zodat klep open kan... Dat wordt :

1) achter laden,

2) dakkoffer monteren en laden

3) rijden

4) dakkoffer uitladen en verwijderen

5) achter uitladen

:(

• 4 weken later...
Geplaatst

:confused: ik zou zweren dat ik wat fotookes van m'n skibox/antenne oplossing had geplaatst hier 3 weken geleden? Raar..

...maar de antenne kun je er dus afschroeven, een gewone M3 (of 4?) bout erin waaraan ik 1.5 mtr VD draad had bevestigd, die weer aan de zijkant van de dakkoffer geplakt en prima radio ontvangst :-P

btw.. dit is een geleende 1.85 mtr koffer, dat ging net. Mijn eigen 2.20 mtr skibox ga ik maar te koop zetten ....

Marcel

post-3540-1297853233,06_thumb.jpg

post-3540-1297853233,23_thumb.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst

Hallo,

Wij hebben sinds 3 weken de ceed sw bij aankoop nog gevraagd of er een flinke box op kon, geen probleem nu de box geprobeerd te monteren maar de klep gaat maar 40 cm open ook als de box zo ver mogelijk naar voren staat zou het niet mogelijk zijn om de railing te verlengen.

Als je met 5 man op wintersport gaat moet je toch je skies meenemen is er iemand met hetzelfde probleem die het wel voormekaar krijgt.

Ik heb de THULE atlantis 900

gr Ed

Geplaatst

Ed, zie post hierboven: 1.85 mtr box gaat net. Moet je niet van die lange stelten hebben natuurlijk :? maar de moderne carve-ski's zijn niet zo lang.

Maar de traditionele echte lange skibox... gaat wel, maar dan kan de klep echt niet open.

Marcel

• 4 weken later...
Geplaatst

Marcel,

Ik ben nieuw hier en ook op zoek naar dragers en skibox voor mijn ceed SW maar zie niet onmiddellijk een 1.85 mtr box. Weet je mss welk merk het was ?

Deze van Thule (pacific- of atlantis 600) zijn 1.90 mtr, zou dit ook passen ?

gr Koen

Geplaatst

@keonies: Ik had m geleend, want mijn eigen 2.20 m was echt niet te doen.

Vlgs. mij een "bouwmarkt merk" geen Thule in ieder geval. Was ook een brede box.

1.90 mtr, tja is maar 5 cm langer, maar steekt wel aan voorkant dus verder uit. Hangt ook een beetje van de plaatsing van de dragers af (voorste zo ver mogelijk naar voren)

Mag je dat niet uitproberen?

Marcel

Geplaatst
Marcel,

Ik ben nieuw hier en ook op zoek naar dragers en skibox voor mijn ceed SW maar zie niet onmiddellijk een 1.85 mtr box. Weet je mss welk merk het was ?

Deze van Thule (pacific- of atlantis 600) zijn 1.90 mtr, zou dit ook passen ?

gr Koen

Ik heb een Hapro carver 6.5 Antra (gisteren gekocht), met flexibele bevestigingspunten. Die is 1.92 meter. Als de box zo ver als mogelijk naar voren is geplaats (zonder last te hebben van de box in je voorruit) zit hij inderdaad nog net boven het scharnierpunt. Dus de klep kan niet volledig open, maar net iets meer dan de helft.

Geplaatst
Ik heb een Hapro carver 6.5 Antra (gisteren gekocht), met flexibele bevestigingspunten. Die is 1.92 meter. Als de box zo ver als mogelijk naar voren is geplaats (zonder last te hebben van de box in je voorruit) zit hij inderdaad nog net boven het scharnierpunt. Dus de klep kan niet volledig open, maar net iets meer dan de helft.

Ik neem aan dat je dan nog wel fatsoenlijk kan in-en uitladen met de klep iets meer dan de helft open, niet ?

grt,

Koen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...