rednAS77 Geplaatst 20 Oktober, 2010 Geplaatst 20 Oktober, 2010 redelijk. Het handigste blijft toch eerst de bak volgooien. Zal een van deze dagen de box er nog een keer opleggen en een paar foto's maken. Quote
rednAS77 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 redelijk. Het handigste blijft toch eerst de bak volgooien. Zal een van deze dagen de box er nog een keer opleggen en een paar foto's maken. Heb er nu pas tijd voor gehad. Verder dan dit kan de box niet naar voren. Quote
stor Geplaatst 21 Februari, 2011 Geplaatst 21 Februari, 2011 int . topic, zeker met de bijgeplaatste foto's ,koffer is toch nog redelijk toegankelijk ik zou er niet direct aan gedacht hebben bij de aankoop van een skibox Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 21 Februari, 2011 Geplaatst 21 Februari, 2011 een gewone M3 (of 4?) bout erin waaraan ik 1.5 mtr VD draad had bevestigd, die weer aan de zijkant van de dakkoffer geplakt en prima radio ontvangstHé Marcel geweldig. Die truc ga ik onthouden. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.