gstar Geplaatst 23 Juli, 2010 Geplaatst 23 Juli, 2010 @Alex VB. het is misschien idd wat veel maar om de koffer van ons goed te praten , wij gaan samen met een ander gezin en die hebben een auto met een stuk minder laadruimte en er zullen dus ook/vooral spullen van hun in de dakkoffer gaan. Maar ik geef je grotendeels gelijk, er wordt altijd teveel meegenomen. (nog 3weekjes wachten, en dan gaan we eindelijk op weg...) Grtz. Gstar Quote
Smart Geplaatst 23 Juli, 2010 Geplaatst 23 Juli, 2010 [quote=gstar;40439...........wij gaan samen met een ander gezin en die hebben een auto met een stuk minder laadruimte en er zullen dus ook/vooral spullen van hun in de dakkoffer gaan. Grtz. Gstar .....en dat is er weer Quote
Alex VB Geplaatst 24 Juli, 2010 Geplaatst 24 Juli, 2010 @Smart, Wordt het niet eens tijd dat je oprot richting je vakantiebestemming? De Files zijn op dit moment voorbij of aan het oplossen in Frankrijk, Duitsland etc.. Instappen... Wegwezen en lekker niet meer aan ons denken voor de komende paar weken, dagen en uren.. Quote
bigwade Geplaatst 24 Juli, 2010 Geplaatst 24 Juli, 2010 @Smart,Wordt het niet eens tijd dat je oprot richting je vakantiebestemming? De Files zijn op dit moment voorbij of aan het oplossen in Frankrijk, Duitsland etc.. Instappen... Wegwezen en lekker niet meer aan ons denken voor de komende paar weken, dagen en uren.. Die zat gisteravond 21.46 in een hotelletje in Kufstein en is dus onderweg..... Maar had een draadloos onbeveiligd netwerkje gespot......HAHA! Quote
Alex VB Geplaatst 24 Juli, 2010 Geplaatst 24 Juli, 2010 Ja dat is de BOA in hem.... En maar speuren en speuren.. Hij kan dus ECHT niet zonder ons.. De "Schat"... Quote
Smart Geplaatst 28 Juli, 2010 Geplaatst 28 Juli, 2010 Halodie, daar zijn we weer vanuit het prachtige en zonovergoten Itali Quote
Venga1 Geplaatst 28 Juli, 2010 Geplaatst 28 Juli, 2010 Halodie, daar zijn we weer vanuit het prachtige en zonovergoten Itali Quote
Smart Geplaatst 28 Juli, 2010 Geplaatst 28 Juli, 2010 hoeveel bekijks heb je met je bolide, of zijn de Italianen niet ge Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 Juli, 2010 Geplaatst 28 Juli, 2010 Smart je hebt wel mee gekregen dat italie de maximum snelheid op de snelweg verhoogt heeft? Quote
Smart Geplaatst 29 Juli, 2010 Geplaatst 29 Juli, 2010 Ja, je mag nu 130 km/uur maximaal met een voertuig boven de 1100cc. En dat is niet gelogen! Quote
Gast Jantje Geplaatst 29 Juli, 2010 Geplaatst 29 Juli, 2010 ik las dat het verhoogd werd naar 150km/u? Quote
Smart Geplaatst 29 Juli, 2010 Geplaatst 29 Juli, 2010 Oh, dat heb ik nog nergens gelezen, maar zou heel goed kunnen hoor. Ik heb vantevoren een boekje over Itali Quote
bigwade Geplaatst 29 Juli, 2010 Geplaatst 29 Juli, 2010 Om eerlijk te zijn niet zozeer door Italianen, alhoewel de velgen erg in trek zijn. Ze worden er bijna af gekeken......! Tja Italia h Quote
Smart Geplaatst 29 Juli, 2010 Geplaatst 29 Juli, 2010 Haha....neen, dat gaat niet lukken. Er zitten velgsloten op Quote
Gast Jantje Geplaatst 29 Juli, 2010 Geplaatst 29 Juli, 2010 http://italie.blog.nl/algemeen/2010/07/29/maximumsnelheid-in-italie-naar-150-km-per-uur Quote
snackey Geplaatst 30 Juli, 2010 Geplaatst 30 Juli, 2010 (aangepast) Een Thule Ocean (139cm). Klep kan idd niet helemaal meer open. 11 Augustus, 2010 aangepast door snackey Quote
Audioot Geplaatst 10 Augustus, 2010 Geplaatst 10 Augustus, 2010 Tja, gisteren ook even gepast, maar 2.20 m is echt te lang om ver genoeg naar voren te schuiven zodat klep open kan... Dat wordt : 1) achter laden, 2) dakkoffer monteren en laden 3) rijden 4) dakkoffer uitladen en verwijderen 5) achter uitladen Quote
Audioot Geplaatst 2 September, 2010 Geplaatst 2 September, 2010 ik zou zweren dat ik wat fotookes van m'n skibox/antenne oplossing had geplaatst hier 3 weken geleden? Raar.. ...maar de antenne kun je er dus afschroeven, een gewone M3 (of 4?) bout erin waaraan ik 1.5 mtr VD draad had bevestigd, die weer aan de zijkant van de dakkoffer geplakt en prima radio ontvangst btw.. dit is een geleende 1.85 mtr koffer, dat ging net. Mijn eigen 2.20 mtr skibox ga ik maar te koop zetten .... Marcel Quote
edschoe Geplaatst 23 September, 2010 Geplaatst 23 September, 2010 Hallo, Wij hebben sinds 3 weken de ceed sw bij aankoop nog gevraagd of er een flinke box op kon, geen probleem nu de box geprobeerd te monteren maar de klep gaat maar 40 cm open ook als de box zo ver mogelijk naar voren staat zou het niet mogelijk zijn om de railing te verlengen. Als je met 5 man op wintersport gaat moet je toch je skies meenemen is er iemand met hetzelfde probleem die het wel voormekaar krijgt. Ik heb de THULE atlantis 900 gr Ed Quote
Audioot Geplaatst 24 September, 2010 Geplaatst 24 September, 2010 Ed, zie post hierboven: 1.85 mtr box gaat net. Moet je niet van die lange stelten hebben natuurlijk maar de moderne carve-ski's zijn niet zo lang. Maar de traditionele echte lange skibox... gaat wel, maar dan kan de klep echt niet open. Marcel Quote
keonies Geplaatst 19 Oktober, 2010 Geplaatst 19 Oktober, 2010 Marcel, Ik ben nieuw hier en ook op zoek naar dragers en skibox voor mijn ceed SW maar zie niet onmiddellijk een 1.85 mtr box. Weet je mss welk merk het was ? Deze van Thule (pacific- of atlantis 600) zijn 1.90 mtr, zou dit ook passen ? gr Koen Quote
Audioot Geplaatst 20 Oktober, 2010 Geplaatst 20 Oktober, 2010 @keonies: Ik had m geleend, want mijn eigen 2.20 m was echt niet te doen. Vlgs. mij een "bouwmarkt merk" geen Thule in ieder geval. Was ook een brede box. 1.90 mtr, tja is maar 5 cm langer, maar steekt wel aan voorkant dus verder uit. Hangt ook een beetje van de plaatsing van de dragers af (voorste zo ver mogelijk naar voren) Mag je dat niet uitproberen? Marcel Quote
rednAS77 Geplaatst 20 Oktober, 2010 Geplaatst 20 Oktober, 2010 Marcel,Ik ben nieuw hier en ook op zoek naar dragers en skibox voor mijn ceed SW maar zie niet onmiddellijk een 1.85 mtr box. Weet je mss welk merk het was ? Deze van Thule (pacific- of atlantis 600) zijn 1.90 mtr, zou dit ook passen ? gr Koen Ik heb een Hapro carver 6.5 Antra (gisteren gekocht), met flexibele bevestigingspunten. Die is 1.92 meter. Als de box zo ver als mogelijk naar voren is geplaats (zonder last te hebben van de box in je voorruit) zit hij inderdaad nog net boven het scharnierpunt. Dus de klep kan niet volledig open, maar net iets meer dan de helft. Quote
keonies Geplaatst 20 Oktober, 2010 Geplaatst 20 Oktober, 2010 Ik heb een Hapro carver 6.5 Antra (gisteren gekocht), met flexibele bevestigingspunten. Die is 1.92 meter. Als de box zo ver als mogelijk naar voren is geplaats (zonder last te hebben van de box in je voorruit) zit hij inderdaad nog net boven het scharnierpunt. Dus de klep kan niet volledig open, maar net iets meer dan de helft. Ik neem aan dat je dan nog wel fatsoenlijk kan in-en uitladen met de klep iets meer dan de helft open, niet ? grt, Koen Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.