Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Alleen maar negatief? Nee toch?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Ach dat went wel hoor... volgend jaar toch niet op vakantie, komt een 2e aan dus slaan een jaartje over ;)

zouki5Fjarig5F20065F003.gif

Geplaatst

Al bij al ook tevreden van mijn Kia.

Vooral van de 126pk die uit de 1.6 benzine gehaald wordt. :-D

Ik mis wel het sportieve gevoel, maar ik kom dan ook uit een sportiever model.

Heb sinds februari 9200km gereden en nog niets af te keuren.

Er zijn al een aantal Golfjes en Astra's die erg raar opkijken als ze moeten achterblijven... Die gezichtsuitdrukkingen, daar doe je het voor! :cool:

Geplaatst

@audioot: een trillende achteruitkijkspiegel lijkt me niet goed, kan dit niet (beter) vastgezet worden? lijkt mij in ieder geval behorlijk irritant.

Het is niet konstant aanwezig, en een tikje ertegen lost het (voor even) wel weer op...

't is een bekend probleem wat ik hier op het forum vaak heb gelezen. Even eraf halen, en iets achter de spiegel (kartonnetje of zo) plaatsen. Daar ga ik niet helemaal voor naar de dealer.

Marcel

Geplaatst

Tot nog toe geen enkele klacht van mijn kant.

Dit is mijn 2e Kia, eerste was een Rio (oude model), nu dus een Cee'd SW 1.6 benzine met 30k op de klok inmiddels.

Vooral erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid van Kooyman in Tiel, Hulde!

Geplaatst (aangepast)

Goedendag allemaal, zoals wij eerder hebben geschreven hadden wij veel problemen met onze Kia Venga :twisted:, daar de dealer ook geen raad meer mee wist, zijn we samen om de tafel gaan zitten, onze dealer heeft ons toen 2 optie's voorgesteld; optie 1: een gehele nieuwe Kia Venga naar keuze (wel met eventuele bijbetaling), optie 2: een andere Kia naar keuze (al dan niet met bijbetaling).

Wij hebben gekozen voor optie 1, wel met een kleine bijbetaling, wij hadden een Kia Vanga X-tra 1.4 met comfort pack, nu hebben wij gekozen voor een Kia Venga X-ecutive 1.6 kleur indigo blue (deze was op voorraad).

Wij hebben bewust gekozen om nog een keer een Kia Venga te nemen omdat we in tussen ook andere Kia Venga rijders hebben gesproken en deze reden al 15.000 km probleemloos rond :-D, bovendien vonden we dat we Kia Venga nog een kans moesten geven, natuurlijk wel met de hoop NU wel probleemloos rond te mogen rijden.

Wij hebben toen en nu voor de Kia Venga gekozen vanwege de hoge instap voor mijn vrouw (medisch).

Inmiddels is onze Kia Venga ingeleverd en hebben we tot de nieuwe Kia Venga wordt afgeleverd (z.s.m.) een bruikleen auto meegekregen.

Via deze weg willen wij laten weten dat er dus wel dealers zijn die serieus aan een probleem willen werken, zoals het hoort. :cool:

PS: wij bij ons ook mee telt is dat we eerder in een Kia Cee'd hebben gereden en dat beviel ons toen ook.

aangepast door Woeper
Algemene aanpassing
  • 1 jaar later...
Geplaatst

Ik heb mijn Opel Meriva ingeruild voor een Kia ceed sw ,nu begrijp ik waarom je bij Opel 2 jaar garantie krijgt.

Direkt na 2 jaar ging vele dingen stuk en dan komen ze met een coulance regeling van 10 % (!?!?!?1?)

De kia ceed sw is een dijk van een auto met zeer veel ruimte ,en wel 7 jaar garantie ,Kia staat achter zijn product.

En mijn Kia garage uit Ede is ok Top,

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...