Jump to content

Alleen maar negatief? Nee toch?

JSA

Recommended Posts

Op dit forum lees je bijna alleen maar over allerlei problemen en vragen over storingen etc etc.. Elke auto heeft zo zijn dingetjes weet ik (heb veel merken gereden)

Het zou ook wel eens leuk zijn om te lezen dat men eens positief is over hun aankoop.. Ik geloof nl. niet dat men op verjaardagsfeestjes alleen maar negatief is ..;)

Dus WIE o WIE begint....??? Om een begin te maken zou je je auto kunnen vergelijken met bv je eerdere auto.

O ja ,allerlei discussies onder het motto van "zo'n forum is er toch voor om problemen aan te kaarten.." wil ik liever hier niet zien...

Wie is zo eerlijk en kan iets positief vertellen?????????????????????????

Kijk, dat is nou eens een goede post ! Ik ben het 100% met je eens dat het hier vrij negatief /iswas. Zo heb ik 3x een Cee'd se7en gereden (Pro en 2 x SW) en geen problemen met het navigatiesysteem. Vind de Cee'd echt een super fijne auto (heb over het algemeen Nissan Qashqai gereden)

Leuk initiatief. Geldt dit in dit geval ook weer alleen voor Cee'd rijders? Mijn SOUL, afgeleverd in juni 2009, nu ruim 47000 km op teller, heeft echt geen enkel probleem tot nu toe... Alleen maar positief, ook leuke reacties op de auto...

Inderdaad, al eerder een topic geopend over dit onderwerp.

Onze insteek met Kia NL was ook om een positieve move teweeg te brengen, zodat er weer een positieve wind zou waaien over het forum. Ook Kia NL en de dealers zelf hebben er niets aan wanneer er een forum is waar alleen geklaagd wordt over ieders Kia.

Prima idee weer, het oude draadje is al weer een half jaar oud.

Dussssssss, in deze of de vorige, laat eens was positiefs over je auto horen :-)

(bijv of de airbags goed werken, of dat de achterbank goed te doen is met z'n 2en en dat soort zaken :-) )

Prima idee weer, het oude draadje is al weer een half jaar oud.

Dussssssss, in deze of de vorige, laat eens was positiefs over je auto horen :-)

(bijv of de airbags goed werken, of dat de achterbank goed te doen is met z'n 2en en dat soort zaken :-) )

De achterbank werkt wel goed met ze 2en maar 1 van de voorstoelen voldoet ook.. of bedoel jij wat anders :lol:

Ook hier een zeer tevreden ceed rijder. Heb tot nu toe geen grote of gekke dingen gehad ook is het met de vakantie een zeer fijne auto gebleken en ben goed heen en terug gekomen, geen last van de rug of iets dergelijks, en kon met gemak al onze bagage kwijt in de ruime laadruimte.

Vergeleken met navigatiesystemen in auto's bij familie en bekende is de touchscreen een zeer snel en fijn systeem, een volgende auto moet dit ook hebben want dat geklooi met afstandbediening op 30cm van een scherm dat schiet echt niet op :)

Wat dat betreft ben ik ook blij met het schermpje ten behoeve van de telefoon en usb bediening ook dit werkt geweldig door de touchscreen.

Over het algemeen genomen denk ik dat door de vele speledingetjes en handigheden waarvan er voor mij veel voor het eerst op een auto van mij zitten de lat voor een eventuele opvolger over een aantal jaar hoog ligt :mrgreen:.

Kortom.... ik ben een tevreden Kia Cee'd rijder.

Grtz. Gstar.

p.s. Peterrrrr alweer van auto gewisseld?? de sportage is overigens een mooie wagen, ik ben vorige week nog bij de dealer geweest om hem is goed te bekijken.

Ik ben tot nu toe goed tevreden, wij hebben een zwarte sw. Hier voor een peugeot sw gereden ook goed maar de service was bij de laatste prut.

Mijn navigatie werkt goed ook de bleutooth ect... Hij rijdt wel duurder dan de peugeot maar kan ook aan mijn rijstijl liggen ;) maar dan nog...

De ruimte is heerlijk hoef niet meer te proppen ct.. Hij zit heerlijk .

Dus conclusie hier een tevreden klant....

Gr Yolanda

Hier ook meer dan tevreden na 80.000km dieselen met mijn SW. Het enige wat bij mij vervangen is, is de motor van mijn rechterspiegel om in te klappen. Deze was doorgebrandt. Garage heeft hem binnen 2 dagen gefixt.

Alleen zal de opvolger misschien geen KIA zijn, maar daar twijfel ik nog over..

Nee hoor geen Oeps... Ik moet rekening houden met allerlei factoren waaronder mijn gezondheid (Artrose).. ik merk gewoon dat de SW voor mij op dit moment een te lage instap heeft en ik ben daarom aan het kijken of een SUV/CUV geen betere keus is.. Die andere dingen die op busjes lijken kijk ik niet eens na..

En ik ga gewoon kijken bij alle merken die een SUV/CUV hebben die 1 - in mijn budget vallen 2 - die voldoen aan mijn eisen pakket 3 - die mij een leuke korting geven en 4 - die mij voor de sw een leuk bedrag terug geven.

Daarbij heeft de koop geen haast en zijn we ons aan het orienteren bij de diverse merken waaronder KIA.

Goed initiatief, dit.

Ik ben zelf erg tevreden met mijn Cee'd SW. Ik zit er elke dag met veel plezier in en daar gaat het om. Mijn vorige auto was een Ford Focus die ik bijna 9 jaar heb gereden en voor mij de beste auto was die ik ooit heb gehad. Maar eerlijk gezegd was ik hem al na een paar weken rijden met de Cee'd SW vergeten!

Top auto (die ook al zuinigere trekjes gaat vertonen, zal 'ie met 9000 km ingereden zijn?).

Hallo mede Kiaisten.

Ik ben met mijn kia ceed 1.4 op vakantie naar Zweden geweest.

We moeten 10 uren bijna pauzeloos rijden (tanken), mijn kinderen ik zijn allemaal boven de 190cm en we zagen de rit met tegenzin tegemoet.

Ondanks de hard aanvoelende banken en stoelen heb ik niemand horen klagen.

De klachten gingen alleen over de tijd die ze zaten.

Hij voelt prima op de sneeuw en ijs(met winterbanden).

We hebben er nu zins februari van dit jaar al 17900 km opzitten en alles na volle tevredenheid.

Navteq navi is niet up to date maar dat word gefikst.

Mijn dealer uit de sportstad van sc Heerenveen is prima.

Mijn fiat stilo sw die ik hier voor had was ook goed en ik had mijn twijfels over de overstap, dit had meer te maken mijn de fantastische dealer van fiat uit Vledder.Deze dealer staat nog steeds model voor service met een grote S.:lol:

Al met al als Nederlander weinig te zeuren.

SUPER wat veel leuke reacties!!

We mogen natuurlijk niet vergeten waarom we voor KIA hebben gekozen..

Ik ben tot op heden nog steeds tevreden en stap elke dag weer met een glimlach mijn auto in ( ondanks dat ik dan weer naar mijn werk moet} :-P

Ga zo door mensen!

Ook hier geen (echte) klachten, lekker rijden :wink:

Had de auto pas 2 weken, en al meteen (volgeladen) op en neer naar de spaanse costa's... no problem.

...

alleen die trillende achteruitkijkspiegel ... :shock: kwestie van even de tijd nemen om te fixeren, maar tja....

@peterrrrr: lijkt mij ook wel dat ie lekker rijdt ook ivm je hogere zit. Mij lijkt alleen de bagage ruimte minder dan de sw maar voor dagelijks gebruik is het groot zat (alleen voor de vakantie weer ff terug wisselen :-))

@audioot: een trillende achteruitkijkspiegel lijkt me niet goed, kan dit niet (beter) vastgezet worden? lijkt mij in ieder geval behorlijk irritant.

Grtz. Gstar.