Jump to content

Gezocht bestuurder van gele KIA PRIDE omgeving Haarlem

Recommended Posts

Posted

Beste Kia rijders,

Wie O Wie, kent iemand die een GELE KIA PRIDE heeft en woonachtig is of op bezoek komt in de omgeving Haarlem(-Noord)/Driehuis/Bloemendaal.:evil::evil:

Deze GELE KIA PRIDE is sinds donderavond (7 okt 2010) beschadigd aan de LINKER VOORKANT / bestuurders kant. Het kan dus zijn dat u eerst deze auto wel zag staan, maar vanaf 7 okt 2010 niet meer.

De automoblilist van deze GELE KIA PRIDE is DOORGERDEN nadat deze een aanrijding heeft veroorzaakt.:evil::(:evil::(:evil::(

WIE O WIE kent deze automobilist!!!!!

Deze automobilist heeft zeer bewust veel te hard gereden in een smalle straat en een andere auto van voor tot aan de achterkant zwaar beschadigd achter gelaten. De schade is ruim

Posted

Hoewel ik hoop voor je dat je de eigenaar vind, zal die zich echt niet zo snel via dit forum bekend maken. Heb je geen kenteken van de auto? Of vlagen van het kenteken? Daarmee kan de politie zo zien we de bestuurder is geweest ;)

Posted

zo te lezen kun je eea bewijzen, dwz getuigen die dit hebben gezien of de klap gehoord.

Heb jij aangifte gedaan van doorrijden? Dan is dit typisch iets voor het Waarborgfonds.

Lukt vaak wel vooral op het eind van het jaar.

Posted

Elk merk heeft zijn hufters.

Dader gaat zich hier vast niet melden.

Gele Kia Prides zijn er niet zoveel, dus dat moet opvallen.

Aangeven dus deze eikel, als je deze auto ziet.

Posted

Beste,

Ik woon zelf ook in haarlem, als jij een straat naam heb ofzo misschien kan ik er rekening me houden als ik iets zie als ik in de buurt ben. ik hoor het wel

Gr.

Posted

Dit kan dan het beste via een PB en niet via de site, lijkt mij! Anders wordt het daar nog druk in de straat......

Posted
Dit kan dan het beste via een PB en niet via de site, lijkt mij! Anders wordt het daar nog druk in de straat......

inmiddels gedaan, thx

Posted

Hallo Kia rijders,

Bedankt dat er wat reactie binnen komen, hopelijk zien jullie nog de auto een keer voorbij rijden of ergens staan.

Ik heb van iemand begrepen dat degene van wie de GELE KIA PRIDE is wellicht uit de omgeving Heemstede zou kunnen komen.

Dus wie weet.

Ik zou zeggen hou de ogen open en de lampen aan 's avonds.

Alvast bedankt

Van een droevige beschadigde automobilist

Posted

Oja, ik heb helaas nog geen kenteken, daarom deze zoekactie.

Er zijn er inderdaad niet veel van en ik hoop daarom ook dat de automobilist gevonden gaat worden.

Waarborgfonds kan inderdaad, maar het vervelende is wel dat dit altijd een eigen risico kost. Dus pak weg

Posted

Ik snap dit niet helemaal.Het Waarborgfonds kent een eigen risiko van 250 euro maar zodra je de dader wel hebt kun je dat daar claimen.

Maar vind je deze niet dan kost het je dus veel meer

Posted

Hallo KIA vrienden, WIE_O_WIE,

Al eens gedact om bij wat omliggende schade reparatiebedrijven te informeren, geeft misschien een oplossing, het is een heidens karwei, maar misschien echt de moeite waard!

Maar waarom zou deze gele KIA uit de omgeving moeten komen, is mijn vraag.

En, voor het waarborg fonds, dien je ook geen meter met de auto gereden te hebben, anders gaan deze ook weer moeilijk doen, het gaat om de stille getuigen, zoals lakschilfers en deeltjes van de auto en van uw eigen auto.

En de politie, die komt tegenwoordig niet zo snel meer voor een aanrijding, enkel nog voor schades met gewonden en of nog erger.

Als er drank misbruik in het spel is, dan zelfs willen ze nog niet komen, tenzij je er zeer op aandringt, dat maakten wij vorige maand mee, bij onze dochter, word angereden door een kerel met een slok op, tenminste hij stonk naar alcohol, en bij de aankomst van de politie en de test moest hij mee naar het bureau.

Maar goed, dit is echt balen als een stekker, ik vind dit zo erg laf en laag bij de grond, om een ander zijn auto in de poeier te rijden, en dan ook nog doorrijden, hij zal waarschijnlijk iets te verbergen hebben denk ik.

Onverzekerd, drank op, wie zal het zeggen.

Ik hoop van ganserharte dat je hem in de kraag kan vatten, zodat je schadeloos gesteld word.

Maar het mooie is weer van de auto af.

Sterkte, en heel veel succes.

met vriendelijke groet,

Ad

Posted

Beste Kia rijders,

We hebben wellicht degene gevonden die de aanrijding heeft veroorzaakt gevonden. Het betreft alleen geen gele KIA PRIDEmaar een DONKER GROENE die een mais/goudgele streep op de auto heeft.

Wij dachtendat het een gele betrof omdat we een streep geel op een zwarte auto hebben gevonden. Helaas zijnwe door die streep geheel op het verkeerde been gezet.

De automobilist onkent natuurlijk in alle toonaarden, maar de schade die deze auto heeft komt behoorlijk overeen met de schade die wij hebben. Ik bedoel dan hoogte bumper-inslag de gele streep zit opdezelfde hoogte als op onze auto gevonden is. De spiegel van de betreffende KIA PRIDE heeft rare vegen die bij ons op de auto een golvende schade hebben achter gelaten. Afijn we dan het knipperlicht dan natuurlijk nog.

Uiteraard hebben we de politie hierover al ingelicht en hopelijk kunnen die nu meer voor ons betekenen.

Wat me wel is opgevallen dat er weinig auto's te koop staan met een streep. Ik vroeg me dus wel af of er veel meer zijn met een streep of dat dit wellicht door een KIA rijder er ooit zelf op is aangebracht.

Ik vermoed het laatste, maar zeker weten doe ik dit niet.

Wellicht weten jullie dit als kia rijders beter dan ik. Ik struin het internet af om te zien of ik iets in die gele streep kon vinden maar niets hoor.

Ik laat jullie weten hoe het zal aflopen.

Ik heb in elk geval foto's gemaakt van de auto die ons welicht schade heeft gebracht. En uiteraard foto's gemaakt van onze auto met schade warop de streep op juiste hoogte ook te zien is.

In elk geval bedankt voor alle reactie tot nu toe. Hopelijk hoor ik nog iets van jullie over de streep in het goud/maisgeel.

groeten

van een beschadigde auto

Posted

Lakmonsters en klaar.

Komt de dader er nog genadig af zonder alcohol test, toch ?

Sterkte en hou ons op de hoogte..

Posted

Beste KIA rijders,

Om een vragen te beantwoorden. Ik woon in straat waar voornamelijk alleen bestemmings verkeer komt. Dus mensen die er wonen of iemand een bezoek brengen. Anders neem je de veel snellere doorgaande weg. Door wat opbrekingen hier in de omgeving kun je zeker niet meer zomaar door de straat heen rijden. Je moet het er kennen.

Dit is bij ons bevestigd door de politie die al zei kijk de komende tijd maar rond want die moet hier vandaan komen of vaker langs komen.

Tja de automobilist is een jong jochie die pas 2 a 2,5 maand een auto heeft. Degene die hier wonen weten allemaal dat ik vlakbij een hele gemene stijle drempel woon en sjezen er niet overheen.

Wellicht wilde hij stoer doen maar er niet voor boeten.

In mijn optiek iedereen kan een fout maken en ergens tegenaan rijden zonder opzet. Maar doorrijden is bij mij geen optie.

Posted

Die streep is officieel niet standaard. Als een pride al een streepje heeft in de bumpers zijn ze meestal rood.. :)

Posted

Ik hoop dat als het je belager is je het kan bewijzen! Mag je zomaar het hierboven genoemde lakmonster laten nemen van iemand anders zijn auto?

Succes

Posted
Beste Kia rijders,

We hebben wellicht degene gevonden die de aanrijding heeft veroorzaakt gevonden. Het betreft alleen geen gele KIA PRIDEmaar een DONKER GROENE die een mais/goudgele streep op de auto heeft.

Wat ik nou niet begrijp: je weet eerst WEL dat het een KIA Pride is, maar niet de kleur? Als je hem gezien had weet je toch wel dat'ie niet geel was?

Het verschil tussen geel en een andere donkere kleur lijkt me toch wel opvallen....

Posted

Beste Kia rijders,

Helaas hebben vele buren en ik ook niet de bestuurder of de auto gezien. Anders hadden we zeker de kleur geweten.

We weten dat het een kia pride moet zijn doordat we stukjes knipperlicht hebben gevonden die zuigend passen op een kia pride. Vandaar is het zeker dat het een kia pride moet zijn.

De verwarring over de kleur kwam omdat we een gele (mais/goud) kleurige streep op onze auto vonden. Nu blijkt dus dat de kia pride die beschadigd is waar we dit verwachten een GELE STREEP heeft op de hoogte waarop op onze auto de gele streep is gevonden.

De groene auto heeft dus een gele striping.

Tja als we alles van te voren wisten en de automobilist zich gewoon had gemeld was er niet veel aan de hand geweest.

In elk geval een ieder bedankt.

groeten

van een beschadigde auto

Posted

Volgens mij mag dit topic gesloten worden, want het begint nu meer op Opsporing Verzocht te lijken......:|

Posted

Waarom dit topic sluiten?

Weer is wat anders dan, Keuzeprobleem, matjes, onderhoud interval, krakende kia's enz. Een beetje actie kan geen kwaad!:twisted:

Posted

sluiten maar met dit topic , ik heb al een paar keer advies gegeven nl het waarborgfonds maar dit wordt niet gedaan.

M.i. lukt dit wel maar er wordt veel tiid besteed aan het opsporen van de "dader".

Ik heb al 40 jaar ervaring in verzekeringskwesties.

Posted
Beste Kia rijders,

We weten dat het een kia pride moet zijn doordat we stukjes knipperlicht hebben gevonden die zuigend passen op een kia pride. Vandaar is het zeker dat het een kia pride moet zijn.

Ah zo! Het betere detectivewerk!:detective: