Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Navigatie systeemsoftware 4.5.7.3

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Naar mijn eerste idee, denk ik aan herkalibreren.

En wat heeft je KIA dealer hiervan gezegd???

Wacht nog op antwoord, zij kijken of er een nieuwere versie software is.

Maar heb inmiddels nog niets vernomen.

een colega op de zaak heeft sinds 3 dagen zijn sportage en hierin zit wel een nieuwere kaart versie welke 3 maanden jonger is.

ben bang dat wij een versie hebben welke beperkte kaartgegevens hebben basic software.

Begrijp ook niet waarom in mijn tomtom van 8 jaar oud meer info staat dan deze nieuwe nav.

baal hier echt van en ben zeker niet van plan om zo,n dure nav met deze gebreken te accepteren.

dan maar een andere nav in mijn auto.

Dat kalibreren, kun je dat zelf doen?

valt mij overigens ook op dat de nieuwere wegen grijs van kleur zijn.

gr

Geplaatst

Doe even een zoek "navigatie" op het forum, resultaat :

Je zoektocht naar de term navigatie gaf 99 resultaten

http://www.kiaclub.nl/topic/5446-navigatie-systeemsoftware-4573/page__view__findpost__p__46710

http://www.kiaclub.nl/topic/5139-inbouw-navigatie/

http://www.kiaclub.nl/topic/5339-veel-klachten-op-een-rij/page__view__findpost__p__55065

De fabrieks navi is niet echt/echt niet een aanrader, 3e partijen hebben het beter voor elkaar en een knullige TT oid is prijstechnisch de absolute winnaar en altijd bij de les.

Geplaatst (aangepast)

Ach ik denk dat dit gewoon een kwestie van tijd is en dan worden dit soort problemen ook opgelost d.m.v. Updates.

Jaren geleden in het begin van het tijdperk TomTom was het ook een ramp en werkte het ook niet optimaal. Nu na vele upgrades en updates werkt het allemaal redelijk goed.

aangepast door harter
Geplaatst

Ach ik denk dat dit gewoon een kwestie van tijd is en dan worden dit soort problemen ook opgelost d.m.v. Updates.

Jaren geleden in het begin van het tijdperk TomTom was het ook een ramp en werkte het ook niet optimaal. Nu na vele upgrades en updates werkt het allemaal redelijk goed.

TT is een ander verhaal.

Ik bewonder je optimisme w.b. fabrieks navi's en updates.

Zoek hier ook eens op Venga navi's en google ook eens op Joendaai iX35 systemen.

Sterkte !

Er zijn diverse leden met andere merken systemen die het wel doen en een stuk voordeliger zijn.

bijv. GerW en Chrones.

Suc6!

Geplaatst

Als ik dit allemaal lees begin ik toch wat spijt te hebben over mijn aankoop, 7 jaar garantie maar wat heb je er aan als ze niet kunnen oplossen, het werkt zeggen ze ja is ook alles :(

Geplaatst

Als ik dit allemaal lees begin ik toch wat spijt te hebben over mijn aankoop, 7 jaar garantie maar wat heb je er aan als ze niet kunnen oplossen, het werkt zeggen ze ja is ook alles :(

Wat heeft een navi probleem met de rest van de auto te maken ?

Helemaal niets toch..

Bij andere merken is het niet veel anders hoor.

Autofabrikanten zijn afhankelijk van de leveranciers van de systemen en daarnaast van de kaarten boeren.

Lastig traject lijkt me.

Geplaatst

Ja maar...geduld is ook een schone deugd he!?

Tuurlijk lossen ze die problemen op

en echte problemen zijn het niet he!

Ik heb de versie 15/05/2010

en de versie 21.08.2010 werkt zeker minder goed dan de 05/2010 versie, zo zie je maar.

Men zal me op de hoogte houden van KIA BELGIUM uit, dus vanaf ik nieuwe info ontvang, post ik het hier.

Geplaatst

Ysie, je mag je dit niet te erg aantrekken.

Ieder merk heeft wel zijn problemen, en zeker als het om een nieuw model gaat (kinderziektjes...)

Er komt wel een oplossing voor dit alles.

Weet je, vroeger toen er nog dinosaurussen leefden en er geen internet bestond, dan kon je enkel je eigen wagen vergelijken met die van de buurman, en als je al veel geluk had met die van iemand in de streek die hetzelfde type had als jij.

Maar sinds iedereen toegang heeft tot het world-wide-web worden we overspoeld met informatie... positieve maar ook negatieve.

De kunst is om je op te trekken aan de positieve ervaringen en te hopen dat er een oplossing komt voor de negatieve.

Ikzelf laat in ieder geval niet van slapen door een paar minpuntjes die misschien zelfs niet op alle SP3's van toepassing zijn.

Voor 't zelfde geld rij jij binnenkort met een prachtexemplaar zonder gebreken... ;)

Positief blijven is de boodschap! :P

Geplaatst

Ysie, je mag je dit niet te erg aantrekken.

Ieder merk heeft wel zijn problemen, en zeker als het om een nieuw model gaat (kinderziektjes...)

Er komt wel een oplossing voor dit alles.

Weet je, vroeger toen er nog dinosaurussen leefden en er geen internet bestond, dan kon je enkel je eigen wagen vergelijken met die van de buurman, en als je al veel geluk had met die van iemand in de streek die hetzelfde type had als jij.

Maar sinds iedereen toegang heeft tot het world-wide-web worden we overspoeld met informatie... positieve maar ook negatieve.

De kunst is om je op te trekken aan de positieve ervaringen en te hopen dat er een oplossing komt voor de negatieve.

Ikzelf laat in ieder geval niet van slapen door een paar minpuntjes die misschien zelfs niet op alle SP3's van toepassing zijn.

Voor 't zelfde geld rij jij binnenkort met een prachtexemplaar zonder gebreken... ;)

Positief blijven is de boodschap! :P

Sluit ik me volledig bij aan. Alleen dat stukje over de dinosaurus denk ik nog even over na :lol:

Geplaatst

Sluit ik me volledig bij aan. Alleen dat stukje over de dinosaurus denk ik nog even over na :lol:

Ja, ik besef nu pas hoever ik teruggekeerd ben in de tijd... hihi :D

Geplaatst

Ik gebruik een simpele No(kia) type 2323 met bluetooth. Wat schetst mijn verbazing nooit heeft mijn telefoonboek gewerkt wel verstuurde en ontvangen telefoontjes. Plotseling werkt mijn telefoonboek wel maar met telefoonnummers die niet in mijn telefoon staan.!!!! Rara

Wie kent dit verschijnsel?

Geplaatst

Normaal in Belgie volgens de optie lijst is de ipod kabel inbegrepen in de duurste versie(evoque). Zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?

Geplaatst

De ipod kabel hoort bij het navigatiepakket. Op de duurste uitvoering zit standaard zo'n pakket, dus ook zo'n kabel. Als je echter het navipakket op een goedkopere versie besteld, krijg je de ipod kabel er ook bij. Tenminste dat is wel de bedoeling. Sommige mensen hebben er expliciet om moeten vragen.

Geplaatst

De ipod kabel hoort bij het navigatiepakket. Op de duurste uitvoering zit standaard zo'n pakket, dus ook zo'n kabel. Als je echter het navipakket op een goedkopere versie besteld, krijg je de ipod kabel er ook bij. Tenminste dat is wel de bedoeling. Sommige mensen hebben er expliciet om moeten vragen.

Ik ga er zeker op letten als ik mijn wagen krijg B)

Geplaatst

Gasten wie krijgt dit voor elkaar???

Zou ook de mogelijkheid zijn om dvd's aftespelen in onze navigatie's

beestig

Geplaatst

beestig

Maar je moet ook even hier kijken.

De hoop dat het met ons navigtie systeem anders kan wordt groter.

Helaas is mijn spaanse taal kennis Nul.

Heb me aangemeld op die site maar krijg geen bevestigings mail met de code

Geplaatst

Misschien hebben wij tot nu toe slechts het topje van de ijsberg gezien...

Wat nu te zien is smaakt naar meer!shifty.gif

Geplaatst

Het "navigatiesysteem" is niets anders dan een kleine computer met Windows waarbij standaard het navigatie programma wordt opgestart.

Dit kan je vervangen door een ander, wellicht mooier programma of zelfs een ander besturingssysteem.

Zou het zelf niet aanraden, als er software matig iets mis gaat zal de dealer niet erg happig zijn om er (onbetaald) uren in te stoppen om het probleem op te lossen :)

Geplaatst

Volgens mij is een auto primair bedoeld om van A naar B te komen.

Filmpjes en meer kun je prima/beter thuis op je 42" TV bekijken of op een iPad oid...

Lijkt me niks onder het rijden..

Geplaatst

Volgens mij is een auto primair bedoeld om van A naar B te komen.......

Foei BW, dat geldt misschien voor een gewone auto, maar toch niet voor onze Sportage III ! :(

Geplaatst

Hier staat meer over wolfncu.... http://www.navimania.gr/showthread.php?t=23110

Helaas in het grieks maar ziet er wel geweldig uit!

We zoeken verder......

Google vertaal van het eerste stukje tekst.

De Koreaanse ontwikkelaar HEO-WOOHAENG maakte het wonder van de laatst bekende versie van het programma,

de perfecte ....

Het werkt op alle versies van WinCE met alle soorten processors en desktop PC (Windows).

Eenvoudige installatie direct op de kaart.

Ingebouwde mp3-speler.

Mogelijkheid om maatwerk te voltooien.

Skins voor alle tests.

Automatische deur en zoeksnelheid GPS-ontvanger

De Officiële Site van de programma's, is in het Koreaans en zal moeten Skins gebruik maken van de vertaling van Google,

waar je freeware kan het programma downloaden en upgrades en een aantal.

Deze post op het Griekse forum heeft het niet over het navigatie systeem van de Sportage III. datum 03-06-2010

Volgens wat daar staat is het mogelijk om andere software te gebruiken op navigatie systemen met besturingssystemen en een processor zoals in de KIA Sportage III zit.

En dat is goed.

Gewoon verder zoeken.

Geplaatst

Hier staat iets meer info en ook een link naar de download van het programma.

Schijnt vanaf een sd kaart (en wie weet ook vanaf een usb stick) te draaien.....

Wie durft? Ik heb zelf mijn auto nog niet dus ik kan het helaas niet uitproberen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...