Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

levertijd sportage 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Goedenavond,

Ik heb een 2.0 cvvt executive plus pack eind november besteld. Ik kreeg een verwachte leverdatum door van week 16 2011 te horen:-|. Volgens mij lopen de tijden dus hard op en lijkt het erop dat ze de levertijden van zusje hyundai ix35 willen gaan verslaan (nog langer dus):-(

Week 16 !!!! dat is half april. Komen ze hem in een roeiboot brengen. Nu maar hopen dat die van mij half januari komt.

Geplaatst
executive plus pack = toch halfleer halfstof

Verder zit daar wel het glasdak in

Dan zou ik als ik palimi was snel schakelen, scheelt een hele bak geld..

Geplaatst
Dan zou ik als ik palimi was snel schakelen, scheelt een hele bak geld..

Hahahaha.

Maar ik wil helemaal niet schakelen ik ben een luie bestuurder wil lekker automaat rijden !!!

Als ik genoegen had genomen met schakelen en zonder panoramadak had ik hem al gehad.

Maarja ik wil alles en niet de helft.

Maar we houden hoop het is nog geen 2011.:|:?:confused:

Geplaatst (aangepast)

Schakelen in je hoofd.......

Er staat een auto zoals je hem hebben wilt alleen met halfleer ipv leer.

Dus dak, juiste kleur EN automaat.

(automaat moet even bevestigd worden door bertuswever)

Doe er je voordeel mee !

aangepast door bigwade
bevestiging automaat bertuswever
Geplaatst

Hoi allemaal,

Een nieuweling hier.

Als ik het allemaal zo hoor zijn het niet al te positieve berichten. Wachten op je nieuwe auto is nooit leuk.

Ik was even benieuwd naar het volgende. Zijn de wachtende hier op een Sportage allemaal particuliere aankopen of zitten er ook nog mensen bij die een Sportage krijgen via een leasebedrijf.

Voor mijzelf is vorige week namelijk een zwarte 1.6 GDI X-ecutive, plus pack, 18 inch velgen en het beruchte panorama dak besteld bij ING-carlease.

Zou het nog uitmaken of je particulier of zakelijk besteld?

Kia 910

Geplaatst

Dat is toch een zaak van je werkgever of leasebedrijf ?

Alleen de bijtelling zal omhoog gaan, da's wel jammer.

Ah joh, rond juni heb JIJ je auto :-)

just kidding

Geplaatst

Oh oke, fijn vooruitzicht :(.

Dan ga ik nu alvast m'n volgende bestellen, komt ie misschien wel op tijd :-D.

Ik begrijp wat je zegt maar wat ik bedoelde is dat ik me zo voor kan stellen dat bijvoorbeeld een ING-carlease als grote afnemer meer kan eisen bij een automerk dan bijvoorbeeld een particuliere koper.

Misschien iemand hier al ervaring mee gehad?

Geplaatst (aangepast)
Dat is toch een zaak van je werkgever of leasebedrijf ?

Alleen de bijtelling zal omhoog gaan, da's wel jammer.

Ah joh, rond juni heb JIJ je auto :-)

just kidding

Mag toch hopen dat hij hem dan heeft, als het nog langer zou duren dan hoeft hij hem vast niet meer ;)

Edit: Meer eisen ?? Dat hij op het vliegtuig gezet wordt ipv per boot ? Het duurt even voor hij geproduceerd is en daar kan ING niets aan doen.

Of ze moeten een MEGA kapitaal injectie doen in de fabriek :mrgreen:

aangepast door scorpioshuma
Toevoeging
Geplaatst

Ik hoop het ook die ie eerder komt. Ik heb best wel geduld maar ....

Met eisen bedoelde ik over "extra voorraad" bij de importeur. Ik heb namelijk met een dealer gesproken hier in Krimpen a/d IJssel die me vertelde dat er zeker wel wat Sportage modellen hierheen kwamen zonder echt besteld te zijn door klanten. Nu er zo'n run op is zal dat "extra" ook niet echt lang extra blijven.

Maar goed ik wacht het gewoon af. Misschien kan ik er zelf wel eentje bouwen. Ben ik misschien eerder klaar.

Wat me trouwens (niet) opvalt is dat ik er erg weinig zie rondrijden. Ik heb tot nu toe maar 1 gezien in het wit.

Geplaatst
Oh oke, fijn vooruitzicht :(.

Dan ga ik nu alvast m'n volgende bestellen, komt ie misschien wel op tijd :-D.

Ik begrijp wat je zegt maar wat ik bedoelde is dat ik me zo voor kan stellen dat bijvoorbeeld een ING-carlease als grote afnemer meer kan eisen bij een automerk dan bijvoorbeeld een particuliere koper.

Misschien iemand hier al ervaring mee gehad?

Wat bedoel je hiermee ?

Dat een lease maatschappij over meer voorraad zou kunnen/moeten beschikken ?

Geen idee....

Geplaatst

Wat me trouwens (niet) opvalt is dat ik er erg weinig zie rondrijden. Ik heb tot nu toe maar 1 gezien in het wit.

HAHA, ik spot er ook heeeeeeeeel erg weinig......

Maar datzelfde had ik toen ik in 2008 een joendaai i10 kocht voor erbij.

Zie ze nu inmiddels rijden maar het heeft even geduurd.......

Zelfde verhaal dus voor de Sportage, leuk toch , zo'n unieke auto ?

Geplaatst

Zoals ik het begreep van die dealer zou bijvoorbeeld mijn gekozen uitvoering (dak was niet helemaal zeker) bij de importeur kunnen staan. Dit waren modellen die deze dealer al op voorhand al besteld zou hebben en al in december/januari beschikbaar waren. Hij zag namelijk de bui al hangen betreffende levertijden.

Ik kan me dus nu zo voorstellen nu er zo'n grote vraag naar is dat deze modellen aan klanten worden toegewezen die toevallig dan die uitvoeringen hebben besteld. Wat ik dan bedoelde is dat bijvoorbeeld een ING carlease meer kans maakt op die specifieke voorraad.

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind niet dat ik er meer recht op heb, absoluut niet.

Geplaatst

Dat er een "run" zou komen is wel duidelijk gezien de BPM/CO2 verhogingen.

De particulier/ZZPer is hier een heel stuk alerter op dan een lease maatschappij hoor, die moeten het echt zelf betalen namelijk.

Geplaatst
Schakelen in je hoofd.......

Er staat een auto zoals je hem hebben wilt alleen met halfleer ipv leer.

Dus dak, juiste kleur EN automaat.

(automaat moet even bevestigd worden door bertuswever)

Doe er je voordeel mee !

Bigwade ja het is ook nog een automaat

Geplaatst
Dan zou ik als ik palimi was nu gaan rennen, haha!

Hallo allemaal weer,

Heb idd ff contact gehad met Kia Enschede, het is idd de kleur die ik wil met automaat en panoramadak maar geen navi geen vol leer geen electriche stoelen geen start zonder sleutel jammer genoeg het wel de excutive met plus pakket.

Maar ik wacht dan toch nog maar ff voor de full options exclusive pakket.

Maar tnxs anny way :wink:

Geplaatst

Aja, je hebt werkpaarden en luxe paarden...

Voor die paar frutsels wordt het prijsverschil nogal groot, dat zou een overweging kunnen zijn.

Over de fabrieksnavi zal ik het maar niet meer hebben. :wink:

Voordeel van wachten is wel dat je een pekelvrije versie krijgt en dat is ook wat waard, haha!

Suc6

• 2 weken later...
Geplaatst
Goed nieuws!! Heb net bericht gekregen dat de auto in de week van 27 januari wordt geleverd. Dus half september besteld en eind januari geleverd. (Maar eerst zien dan geloven :-P.)

Gefeliciteerd dat zijn nog eens leuke berichten voor jou, maar wat voor een uitvoering heb je ook met panoramadak en automaat ? en exclusive paket ?

Ik ben vlede week ook nog ff langs mijn dealer geweest en gevraagd of er al wat bekent was, maar hij kon 3 weken vooruit kijken in de comp maar mijn bestelling was nog niet onderweg.

En ik heb hem in augustus besteld mij werd gezegt dat het panorama dak een probleem is de fabriek kan dat niet bol werken.

Geplaatst

Ook ik heb bij mijn dealer navraag gedaan over levertijden,

Reden was dat ik hier steeds lees dat levertijden niet gehaald worden.

Mijn dealer gaf aan dat door de nav de levertijd niet febr/mrt maar mrt/apr zou worden.

Nou ik hoop dat het bij mrt/apr blijft.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...