Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

levertijd sportage 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Gefeliciteerd dat zijn nog eens leuke berichten voor jou, maar wat voor een uitvoering heb je ook met panoramadak en automaat ? en exclusive paket ?

Ik ben vlede week ook nog ff langs mijn dealer geweest en gevraagd of er al wat bekent was, maar hij kon 3 weken vooruit kijken in de comp maar mijn bestelling was nog niet onderweg.

En ik heb hem in augustus besteld mij werd gezegt dat het panorama dak een probleem is de fabriek kan dat niet bol werken.

Ik heb een 2.0 diesel met executive plus pack met trekhaak besteld. Verder niks bijzonders.

Geplaatst

Eerder heb ik aangegeven dat de verwachte levertijd redelijk lang was (besteld eind november en verwachte levertijd week 16) mijn huidige auto is een lease met contract tot eind februari. Gisteren bij de dealer in Enschede geweest en die wist mij te bestellen. dat hij de auto eind december al had maar van de leasemaatschappij nog niet mocht leveren voor eind februari. Dus toch nog ff wachten maar gelukkig niet tot week 16:lol:

• Like 1
Geplaatst

Vandaag bericht gekregen dat ie eind februari geleverd gaat worden, fingers crossed

Geplaatst

Hallo en goede middag vanmorgen moest ik voor controlle naar het ziekenhuis in woerden, kom ik op de A12 ter hoogte van gouda een hele trailer met nieuwe sportage's tegen allemaal in mijn kleur dus hopelijk zit die van ons er ook tussen hahahaha.

Geplaatst

ik had gebeld met de dealer waar ik m op 23 november besteld heb maar konden nog niet eens datum geven.

heb een 1.6 gdi besteld dark gun met executive plus en navigatie dus hopelijk eind van de maand

Geplaatst
ik had gebeld met de dealer waar ik m op 23 november besteld heb maar konden nog niet eens datum geven.

heb een 1.6 gdi besteld dark gun met executive plus en navigatie dus hopelijk eind van de maand

Een geluk J.P wij hebben hem op 29 augustus besteld en ze weten het ook nog steeds niet waarneer die nou eindelijk komt;:?

Geplaatst
Een geluk J.P wij hebben hem op 29 augustus besteld en ze weten het ook nog steeds niet waarneer die nou eindelijk komt;:?

Ik heb mijn Sportage 24 nov 2010 besteld en verwachte leverdatum is maart/april

Geplaatst
Hallo en goede middag vanmorgen moest ik voor controlle naar het ziekenhuis in woerden, kom ik op de A12 ter hoogte van gouda een hele trailer met nieuwe sportage's tegen allemaal in mijn kleur dus hopelijk zit die van ons er ook tussen hahahaha.

En welke kant gingen zij op. Gingen ze richting barendrecht en welke kleur waren ze dan?

Geplaatst

Ik heb vandaag gevraagd wat de levertijden zijn bij een KIA dealer in het Westland, voor een 2.0 enkele weken, de meeste kleuren.

Voor een 1.6 3 a 4 maanden.

Geplaatst
Ik heb vandaag gevraagd wat de levertijden zijn bij een KIA dealer in het Westland, voor een 2.0 enkele weken, de meeste kleuren.

Enkele weken kan ook bedoeld worden 16 :-P

Ik wacht al voor een 2.0 vanaf 24 nov. en nog geen reactie gehad dat hij er is.

Geplaatst

21 september besteld, verwachte leveringsdatum 25 februari.

Ik heb geduld. :-)

Geplaatst
Ik heb op dezelfde dag besteld alleen ik krijg hem een maand eerder. Heb jij dan er een open dak erbij besteld?

Nee hoor een witte crdi 2.0 executive plus pakket, die van mij zou idd ook eind van deze maand geleverd worden maar er is gewoon een maand bij gekomen.

Geplaatst

Nou Marxus ik zal je een ding verklappen er is in het westland maar 1 KIA dealer te vinden, en daar hebben wij hem ook besteld en ik zit momenteel al meer dan 4.5 maand te wachten en ook ik heb een 2.0 liter besteld.

:?

Geplaatst

Op dit moment zijn de productieplaatsen beperkt waardoor je als je een speciale bestelling hebt gewoon 3 a 5 maanden moet wachten !

De meest voorkomende uitvoeringen (2.0) zijn wel op korte termijn leverbaar !

Geplaatst
Ik heb in Belgie een kia sportage 2.0 CRDI Evoque AWD met panoramadak besteld op 6 september 2010 en ik moet wachten tot 15 januari 2011 eer mijn wagen er is, dat is meer dan 4 maanden wachten. Ik lees dat in nederland de leveringstijden zovele malen (maanden) korter zijn. Moet iemand (B,Nl) ook zolang wachten en weet iemand hoe dat komt, het lijkt mij toch niet normaal?

yep ik ben ook van Belgi

Geplaatst
Weet iemand waar je infomatie kunt lezen wat de werkelijke levertijden zijn?

ik bedoel is er geen site bij de kia fabriek waar je kunt lezen wat er nu in de productie draait.

vandaag gebeld , nog geen afleverdatum bekent hij schijnt nog niet eens van de lopende band af te zijn gelopen

Geplaatst

Bij mij hetzelfde liedje. Dealer heeft moeten mailen met KIA om iets meer te weten te komen over leveringsdatum. Men kon hem nog niet eens een antwoord geven over productiedatum. Ik mag al met minstens 1 maand uitstel rekenen. Besteld eind oktober, verwachte levering in februari wordt nu (in het gunstigste geval) dus maart :-( Op den duur zou je nog vergeten zijn dat een nieuwe auto hebt gekocht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...